Gość jankowski1987 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam posiadam nissana 100nx z 91r na gaźniku i mam następujący problem. Spalanie wzrosło z 10l na 15l w mieście i jak jechałem to kolega jadący za mną mówił że strasznie czuć benzynę z mojego tłumika. Co może być przyczyno tych dolegliwości. Dodam że samochód nic nie stracił na mocy tylko jak odpalam go na zimnym silniku to musze dodać gazu żeby obroty skoczyły do 3tys obrotów na minute bo w przeciwnym wypadku silnik nie pracuje równo i obroty wachają się od 500 do 1000obr na minute i podczas jazdy przy gwałtownym dodaniu gazu samochód dławi się. A gdy go przy starcie przygazuje to wtedy obroty trzymają się na 900 na postoju i nie ma żadnego dławienia się w czasie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 może sonda wyzionęła ducha ?miałem podobne objawy i po wymianie sondy wszystko wróciło do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 a można jakoś w warunkach domowych sprawdzić to sonde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Mozesz miec cos z ssaniem zanim uruchomisz silnik po nocy jak jest zimny wcisnij pedal gazu do konca i posc wtedy powinien chodzic na ssaniu i jak pochodzi juz z jakies 2 min wcisnij znowu gaz mocniej i wtedy ssanie powinno sie wylaczyc i silnik bedzie chodzic juz na swoich normalnych obrotach na takiej zasadzie dziala w tym samochodzie a jak silnik jest zimny to lepiej jest tak go uruchamniac a w lato tak nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 a można jakoś w warunkach domowych sprawdzić to sonde Sprawdź miernikiem napięcie na przewodzie od sondy. Co do dolegliwości Twojej maszynki to rozwiązania szukałbym w przewodach podciśnienia. Sprawdź czy któryś nie zsunął się z króćca lub nie pękł. Nasłuchuj takiego lekkiego świstu w komorze silnika. W szczególności sprawdź ten od czujnika ssania. Jest umieszczony na kielichu amortyzatora po stronie kierowcy. Czujnik jest wielkości pudełka zapałek, koloru czarnego i ma napis "BOOST SENSOR" (chyba taki napis). Sprawdź przewód pod nim i idący do takiego jakby filtra. Najlepiej wymienić wszystkie albo chociaż większość tych przewodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jankowski1987 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Sprawdź miernikiem napięcie na przewodzie od sondy. a jakie powinno być napięcie bo umnie trzyma się koło 0,4V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebas41 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 napiecie powinno byc zmienne np. przy wyzszych obrotach powinno sie zmieniać (Rosnąc ) zreszta przy wolnych równiez wtedy jest to sygnal ze sonda prwaidlowo reguluje mieszanką paliwa jesli utrzykuje sie w stalej pozycji tak jak piszesz 0,4V to sonda jest Padnieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.