Gość Qszi Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Witam. Mam pytanko.... Otóż kupiłem sobie nissana primere 2.0 SLX 98r. w zeszłe lato i do tamtej pory bawie się w otwieranie i zamykanie dzwi za pomocą kluczyka. Ale ciekawi mnie czy czasami nie było do niego pilota tylko może poprzedni właściciel zgubił albo rozwalił . Zamek w dzwiach mam tylko po stronie kierowcy. mam system NATS i kluczyk (sam kluczyk) mam do niego też z napisem NATS model AKK85 lub AKK86 z katalogu. Nie wiem czy można sprawdzić jakoś czy do niego jest pilot ? Może kupić pilot np. z allegro i go zaprogramować ale nie wiem jaki bo są z dwoma przyciskami oraz z jednym... Za odpowiedzi z Góry DZIĘKI !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Były różne wersje z pilotem i bez. jeżeli masz tylko zamek od kierowcy to może był i pilot(y) u mnie jakiś czas temu padł odbiornik pilota i od tamtej pory otwieram kluczykiem. Trzeba by rozebrać kawał deski żeby sprawdzić czy masz odbiornik i która wersja pilotów będzie do tego odbiornika. Jeżeli dobrze pamiętam były 2 rodzaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qszi Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 A gdzie dokładnie jest zamontowany odbiornik ?? Bo jak bym kupił sterownik z pilotem to nic mi nie da bo nie wiadomo czy jest odbiornik prawda ? Sorki ale się na tym nie znam... A może przy sterowniku będzie oznaczenie jakie kable idą do odbiornika i w tedy zobaczyć czy idą czy nie ?? Ale osobiście to nawet jeszcze sterownika na oczy nie widziałem ... [ Dodano: Wto 03 Mar, 2009 19:41 ] Aha i jeszcze mam pytanie oprócz tego kluczyka co dostałem mam jeszcze jeden z pilotem ale pilot jest dość dziwny i pusty w środku zero elektroniki nie wiem czemu .... kluczyk jest dobry samochód odpala itp. Może pilot był od alarmu ? bo tam gdzie są ustawienia regulacji elektrycznych lusterek to jest wmontowana taka czerwona dioda ale ona nic nie robi nie miga itp. może był tam alarm a koleś poprzedni zdemontował alarm i tylko pusty pilot został... ale nie ma na nim żadnych oznaczeń więc nie jest chyba oryginalny. .... W załączniku jest ten drugi kluczyk z pustym pilotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...amp;view=newest podaj chłopakom numery to określą co tam powinno być Ten drugi klucz to ma immobiliser? Jak nie to daję głowe że masz odpięty NATS w samochodzie i nakombinowane z centralnym. Spróbuj zaprogramować klucz ( ten pierwszy ), procedura jest na 2 i więcej kluczy 1.przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy( w ciągu 2 sekund) LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qszi Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ten pierwszy kluczyk, którego teraz cały czas używam jest widać oryginalny pisze na nim NATS ten drugi z przyciskiem nie jest w żaden sposób oznaczony i jest w środku pusty nie ma żadnej płytki ani nic... podejrzewam że to może jest od alarmu, który poprzedni właściciel zamontował dodatkowo. Niestety zaprogramować kluczyka nie mogę bo jak pisałem wyżej nie ma w środku elektroniki.... jest tylko obudowa. Nie wiem właśnie co było kombinowane. Dodam, że jestem drugim właścicielem. Pierwszy kupił go w salonie w Polsce koło Torunia. Albo sobie tak myślę że siadły mu baterie w pilocie a że nie wiedział że trzeba programować na nowo to odpuścił sobie (delikatnie mówiąc). I pilota odstawił na bok. Kupie chyba pilota na allegro i spróbuję go zaprogramować jak się nie uda no to trudno . Aha ogólnie imobilajzer mi działa. Dioda ta czerwona koło szyby mruga jak go zamykam itp.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Przyłączę się z podobnym pytaniem, bez rady badziej doświadczonych nie wiem jak temat ugryźć. U mnie w p11 '97 jest centralny zamek i immobilizer nats, mam oryginalny kluczyk. Nie dostałem żadnego pilota kupując auto, niby alarmu nie ma (nie ma też czujników ruchu wewnątrz) . Planowałem sam założyć alarm głównie po to by mieć centralny na pilota. Ale pewnego dnia mając zamknięte kluczem auto, otworzyłem maskę (wcześniej jej nie domknąłem) i... zaczęła wyć jakaś syrena która zamilkła po otworzeniu drzwi kluczykiem. Tak więc pytanie: z tego wychodzi że chyba mam alarm i że powinien być pilot, czy tak (bo zastanawiam sie że może np nats ma taką funkcję ostrzegania po otwarciu maski??). I drugie pytanie: czy jest możliwość zdobycia pilota do tego auta i takiego zaprogramowania by wszystko działało ? Bo jeśli nie to kupię inny alarm i go założę, połączę z ctrl zamkiem. Aha dodam jeszcze że po zdekodowaniu vin-u nie widzę informacji o zamontowanym alarmie. Jest jedynie takie coś: G**** ASSIST AIRBAG & ANTI-THEFT & 3PT RR ale anti-theft to chyba immobilizer ? Zrobiłem jeszcze taki test. Chociaż nie mam pilota wykonałem tę procedurę: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...amp;view=newest 1.przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. i faktycznie mignął dwa razy kierunkami. Czy mogę uznać to za dowód że alarm na pilota jest i mogę pilota dokupić, wprogramować to i powinien działać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qszi Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No i lipton.... Spróbowałem sztuczki z tym przekręcaniem kluczyka 6 razy... ale awaryjki mi nie migają więc chyba nie mam centralnego z PILOTEM Albo tak wszystko jest poje..... że hoho A jest możliwość dokupienia odbiornika i podłączyć pod centralkę ? czy bym musiał centralkę z pilotem i odbiornikiem (praktycznie wszystko oprócz ty siłowników w drzwiach) kupić ? Pozdrawiam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Qszi możesz zrobić tak jak ja planowałem tzn kupić sobie na allegro jakiś niedrogi alarm z wbudowanym sterowaniem ctrl zamka i pilotem. Podepniesz to pod fabryczny ctrl zamek i będzie malina. Ja natomiast dalej nie bardzo wiem co robić, czy kupować pilota i próbować go "wprogramować" w moje auto (tyle że jak źle myśle i sie nie da to strata kasy) czy kupować niezależną centralkę i podpinać ją pod to co jest. Liczę że jeszcze coś w tej sprawie doradzi ktoś bardziej kompetentny np and_pec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 maciek skoro mignął to znaczy że wszedł w tryb programowania, a czy jak potem włączyłeś zapłon to też mignął Teoretycznie powinieneś zaprogramować drugiego pilota z allegro. Nie potrafię jasno odpowiedzieć na to. Są różne typy pilotów i raczej trzeba dokupić z odpowiednim symbolem aby trybiło. GT mają czujniki w masce oraz czujniki ultradżwiękowe ( rychu ) wewnątrz kabiny. W podłokietniku powinieneś mieć wyłącznik ultradżwięków. Przydaje się jak np zostawiasz psa w zamkniętym samochodzie. Alarm był montowany tam fabrycznie, a i webasto też posiadały, ale nie wiem czy wszystkie Dzisiaj wymieniałem mikroswitcha w swoim ( zaprzyjażniony magic od prawdziwej naprawy kompów) Niby wszystko gra. Jest przejście, bateria nowa a tu zonk- nie można zaprogramować. No to dawaj znowu go pod lupę i miernikiem- jest OK z przejściami. Do samochodu- lipa. Okazało się że blaszka od baterii nie styka się z płytką pilota. Podłożenie folii z czekolady załatwiło problem. Może to wam pomoże http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=naprawa+pilota http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=naprawa+pilota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 maciek skoro mignął to znaczy że wszedł w tryb programowania, a czy jak potem włączyłeś zapłon to też mignął Tak, też mignął dwa razy przy pierwszym włączeniu zapłonu po tamtej procedurze. Mam też w podłokietniku wyłącznik ultradźwięków. Nigdzie natomiast nie widzę czujników ultradźwiękowych. Nie wiem, wymontował je ktoś czy co ? Zrobię tak że spróbuję tak się umówić z kimś kto sprzedaje piloty, że do niego podjadę i spróbujemy zaprogramować. Jeśli nie da rady to zrezygnuję z tego alarmu, a kupię i zamontuję alarm z allegro. Może też zapytam w ASO nissana, ale znając historie z forum wcale się nie zdziwię jak się okaże że zawołają np 3 tys zł za dobranie pilota :kosci: Dzięki za wskazówki ! Dam znać jak się sprawa rozwiąże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qszi Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam.... Dzisiaj usiadłem nad tym i nie mogłem uwierzyć.... Otóż MAM ALARM ! ale jest odłączony.... czujnik od klapy maski jest, natomiast pod maską widziałem syrenę. Rozebrałem ten plastik koło sprzęgła i zauważyłem to... I jeszcze nad nogami kierowcy zauważyłem czarną małą puszkę z pokrętłem i diodą czerwoną ale to chyba jest jak się nie mylę od syreny alarmowej ? Więc pilot nie ma bata ale musiał być !!! Tylko jak to sprawdzić, bo kombinacja na sześciokrotne przekluczenie kluczyka w stacyjce nie działa. Może ta fotka Wam coś pomoże... A i czy jest jeszcze jakaś puszka gdzieś, związana od alarmu i centralnego zamka czy tylko to co na fotce... Pozdrawiam :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekdaniel85 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 witam też mam problem z pilotem. od kiedy kupiłem auto centralny działa tylko z kluczyka. od poprzedniego właściciela dostałem pilot. miała byc tylko bateria padnieta ale wymiana nie pomogła.co zrobic w tej sytuacji? czy to pilot jest zepsuty czy może istnieje jakaś inna możliwość. nie mam również pojęcia co do funkcjonowania alarmu. dioda miga.jeśli chodzi o auto to primera p11 97 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Centralkę od centralnego zamka masz po lewej stronie przy drzwiach za plastykiem.Ja podpiąłem pod to sterownik z allegro i działa koszt z założeniem 150zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar-d1 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam piszę z tym samym problemem kupiłem autko ten sam model i rocznik, ale niestety w zestawie nei było pilota. Zrobiłem ten test poniżej i zaświeciły mi się kierunki tak jak jest opisane, ale zrobiłem go bez pilota. To oznacza że mam centralny na pilota i wystarczy tylko dokupić pilot i go zaprogramować ????. Za odp z góry dziękuje serdecznie. Ten drugi klucz to ma immobiliser? Jak nie to daję głowe że masz odpięty NATS w samochodzie i nakombinowane z centralnym. Spróbuj zaprogramować klucz ( ten pierwszy ), procedura jest na 2 i więcej kluczy 1.przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy( w ciągu 2 sekund) LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 No no widzę że moje posty na coś się przydają he he. Dodam tylko że naprawdę palce muszą pracować szybko przy programowaniu. Pilot może być z każdego innego nissana współpracującego z z danym typem centralki, z tym że aby działał musi być właśnie zaprogramowany do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekdaniel85 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 hura wielkie dzięki udało się. po zastosowaniu podanej procedury pilot działa!!!! szacunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 czy wie ktos w koncu gdzie trzeba sie podpiac nowym sterownikiem(z allegro) zeby było te otwieranie z pilota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar-d1 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 czy wie ktos w koncu gdzie trzeba sie podpiac nowym sterownikiem(z allegro) zeby było te otwieranie z pilota? z tego co wiem to stary sterownik znajdziesz koło pedała sprzęgła i tam możesz podpiąć nowy sterownik pod kable od starego. Tylko będziesz musiał trochę pokombinować z kablami który od czego jest i po kłopocie. Ps. to pierwsze zdanie miało być cytowane, ale nie wiem jak to się roobi jestem świeżakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.