Gość oclahomapl Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam mam problem gdy wrzuce na luz auto gaśnie, jak jest na biegu normalnie mozna jechac .. jest problem na swiatlach itp .. Nagrałem filmik http://www.youtube.com/watch?v=PGC5NbjSuz4 Co na to poradzicie ? Jestem młody i nie boje sie pobrudzić chciałbym sie czegoś nauczyć Mozę w życiu wreszcie cos mi sie uda Jezeli to mozliwe to prosze o jak najszybsza pomoc, jeszcze dzis bym sie pobawil Pozdrawiam silnik 1.6 benzynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 zanim chłopaki zamkną ten temat, bo to kolejny z miliona, powiedz jaki silnik , czy masz gaz, czy jezdzisz na benzynie tylko, jesli masz gaz to czy problem wystepuje na gazie czy na benzynie też. Prawdopodobnie masz do czyszczenia silniczek krokowy. Jeśli wolnych obrotów nie masz wcale, nawet na wolnym silniku, mógł się po prostu zepsuć. - Jeśli jezdzisz na LPG to zapychanie się kanałów do krokowca to częsta przypadłość i łatwo się to naprawia samemu - mnie własnie dzisiaj znów zaatakował ten problem I zaraz pewnie wyczyszcze jakimś sprayem krokowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oclahomapl Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 lisek, juz dopisałem 1.6 benzyna .. zrobiłem kilka fotek pod maską, mógłbyś mi wskazać tego krokowca wait zaraz dam fotki http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-03/87b0...C05961.JPG.html jak złe foto to napisz jakie ma byc .. bardziej z lewej prawej .. gora dol ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ehh, ja zawsze z góry zakładam , że każdy ma wtrysk W gaźnikowcu to niestety nic Ci tak nie pokaże - poszukaj na forum informacji o regulacji gaźnika - kiedyś próbowałem u kumpla i gówno mi z tego wyszło - są jednak nieźli spece od gaźników. Tam jest tyle tych rurek i kanałów, że ciężko powiedzieć co się tam mogło prytkać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oclahomapl Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 o ucho mi sie obiło że musze odkrecic silniczek krokowy i go wyczyscic .. problem ze nie wiem gdzie on jest jest jeszcze ktos chetny do pomocy ;> przypominam ze dysponuje zdjeciami i filmikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 o ucho mi sie obiło że musze odkrecic silniczek krokowy i go wyczyscic ..problem ze nie wiem gdzie on jest I go nie znajdziesz bo w DS-ach(gaźnikowcach) go nie ma. Z filmiku wychodzi na to że Ci wcale nie trzyma wolnych tak??? Bo niby go gazujesz ale jak puscisz to jest klapa?? Widzę że masz sondę lambda wiec skald mieszanki odpada do regulacji. Spróbuj,za gaźnikiem podkrecic taką długa śrubą, ma końcówke taka na kręcenie ręką. Napewno zczaisz która to. To jest od wolnych obrotów. Reaguje coś na to ??? Jeśli tak to podkręc mu troszke. Jeśli nie reaguje. Zdejmuj filtr ,kup do czyszczenia przepustnic i gaźników specyfik Wurtha,odpal bryke i jeden trzyma obroty a Ty ładunek do środka dajesz. Spray ma taką długą rurke więc celuj tam dookoła coby wszedzie doszło. Aha, warto sprawdzić sonde lambda.Czy funkcjonuje.Choc ja mialem padnięta i wolne obroty były. Jak ze spalaniem??? Ile mniej wiecej pali?? Tyle na początek.Jeśli spray nie pomoże a wina tkwi w gaźniku sam raczej niewiele zdzialasz.Ale to sie bedziemy martwić później. Nie piszesz nic o LPG wiec zakladam ze go nie masz. Aha,no i poszperaj po forum troche bo może gdzieś to sie przewinęło a jeśli tak to mod temat zamknie. Jak sprawdzić sonde też znajdziesz na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oclahomapl Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 marceli, Wszystko sie zgadza co napisałes .. Spalanie okolo 9-10 L oto zdjecie http://zapodaj.net/20269722.jpg.html to na dole to ta sonda ? a za gaźnikiem jest taka śrubka .. kręcąc tą śrubką niczego nie zfafule ? Następnie o jaki filtr chodzi ? możesz zaznaczyc go na obrazku ? Dzieki z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Spalanie okolo 9-10 L Cylk mieszany powiedziałbym ok. to na dole to ta sonda ? tak. a za gaźnikiem jest taka śrubka .. kręcąc tą śrubką niczego nie zfafule ? Nie bój się. Nic złego nie zrobisz.Nią możesz sobie sam jak masz za niskie/wysokie obroty podregulowac. Nic złego nie zrobisz. Oczywiscie jeśli myślimy o tej samej śrubce/pokrętle bardziej. Następnie o jaki filtr chodzi ? możesz zaznaczyc go na obrazku ? Ten duży czarny plastik w nim jest filtr powietrza a pod nim gaźnik. Gdybyś mial psikac to jak zdejmiesz górna pokrywe obudowy filtra to juz gardziel gaźnika widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oclahomapl Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 przypomniałem sobie jeszcze o jednym fakcie .. wczoraj mi ta biała rura spadła jak jechalem nie bylo tego pierścienia zaciskowego .. czy przez to mogly sie nazbierac jakies syfy w tym filtrze powietrza ? zdjęcie http://s1.zapodaj.net/64234285.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 czy przez to mogly sie nazbierac jakies syfy w tym filtrze powietrza ? Rura niema znaczenia.I tak jest przed filtrem więc jakby cos zlapało to by zostalo na filtrze. Rozbierz puche filtra ,zobacz filtr. Jak nie pomoże podkrecenie tym co pisaliśmy wczesniej to wyczysc jak pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oclahomapl Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 ok kreciłem nic nie daje ... tej czarnej obudowy nie moge zdjąc ;/ 4 zatrzaski i srubka na srodku .. dalej trzyma .. http://s2.zapodaj.net/26863650.jpg.html myślałem o o tym .. Przepraszam ze tak o wszystko pytam .. to mój 1 kontakt z silnikiem fitrami itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 To co zaznaczyleś odkrecone i teraz łapiesz jedną ręką za tą rurę co dochodzi do filtra ,powiedzmy w miejscu gdzie linka gazu ma tą przelotkę, tu gdzie harmonijka się konczy i robi się szerzej. Druga ręka za górna obudowe i jedno i drugie rozdzielasz. Ta rura się wysunie z tego "kapelusza". Aha,uważaj na węzyki od podcisnienia.Mogą Ci nieco przeszkadzać ale odchylić górna obudowe sie da bez odpinania ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 ja myślę że filtr powietrza zapchany i dlatego gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 anie ma tam czasem jakiegos elektrozaworu wolnych obratów nie pdał czasem bądz sie kostka rozpieła??????jak czyszczenie nie pomoze to zdejmuj te obudowy filtra rób fotki do okoła gaznika i pomyslimy... musi być elektrozawór w nim przecież... tak zeby sie na amen zapchał....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 mozesz miec 2 mozliwosci:elektrozawor ,ktory po wylaczeniu silnika odcina paliwo<zamyka dysze paliwa,dolot>to takie oszczedzanie,w tym czyms moze byc tzw dysza wolnych obrotow,jezeli nie ma zaworu to wystepuje sama dysza wolnych,to po pierwsze.Po drugie jezeli nie masz pojecia to sie za to nie bierz,rozregulujesz gaznik,lub pogubisz czesci i sie narobi gorzej,taka moja rada.Jak bardzo chcesz to szukaj literatury i z ksiazka w reku rob cokolwiek,to nie mieszanie herbaty.na forum znajdziesz ksiazke <sam naprawiam itd> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 pytanie do autora wątku, i co było dokładną przyczyną ? - mam tak samo. czy pomogło samo przeczyszczenie gaźnika jakimś preparatem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.