Gość Ruski Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Witam nie wiem jak to opisać ale chodzi mi o to czy jest róznica w ustawieniu geometrii kół przednich na opony zimowe wąskie czyli 175/65/14 a letnie mam 205/40/17 .Mechanior ustwił mi koła ale te szerokie zjechało mi krawedzie wewnątrz i zewnatrz natomiast zimowe sa w porzadku .Mozna je jakos ustawic zeby było dobrze .MEchanior coś mnie ściemniał że trzeba jakies podkładki pododawać bo w primerce nie ma regulacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 co to za mechanior ustawia zbierznosć a nie wie ze to jeden pierun czy szeroka czy wąska duza czy mała??? chyba ze jemu nie zadawałeś tego pytania... jesli dobrze kumam to zjechało ci oponki od wewnetrznej i zewnetrznej strony wiec wygląda na to jak byś poprostu miał mało powietrza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruski Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 W sumie to tez tak myslałem ale wiatru to miałem duzo bo oponki sa niske wiec wale powietrza 2,7 i tak mi zjechało , więc jesli by było mało to musiałbym dmuchac 3 albo więcej atmosfer a to raczej chyba nie jest dobrze.Oponki to czeskie barumki . Jeśli to jeden baton ta geometria to może opony jakies wadliwe zakupiłem a co ja na nich zrobiłem jakies 15 tys i krawedzie zajechane a srodek dobry . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 no ja nie wiem dokładnie ale jeśli mało wiatru to własnie ścina ranty a jak za duzo to środek opony. reczej geometria to ok bo scina ci wewnątrz i na zewnątrz . moze opony wadliwe jakieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 wale powietrza 2,7 wg mnie za dużo - przecież producent przewiduje w Primerach P11 - 2.2 z przodu o ile pamiętam. A co do ciśnienia a wysokości (czy szerokości) opony to żeby ciśnienie w różnej wielkości oponach było takie same to różna ilość powietrza w nich musi być. A jak tak ścina te szerokie laczki to zbieżność bardziej niż kąty pochylenia. Bo to co nieodczuwalne na wąskich oponach, na szerokich będzie znać. Podjedź sobie na byle stacje diagnostyczną gdzie robią przeglądy i za max. 50zł powinni sprawdzić i ustawić zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Jarkk oczywiscie ze przewiduje cisnienie 2.2 ale do tego rozmiaru 175/65/14 a jezeli napompowałby 2.2 do 205...40...17 to na tym profilu co dziura to felga by wadzil, a propo geometrii rzeczywiście dziwna sprawa zuzycie zewnetrznych stron wskazuje na male cisnienie.Trzeba by wszytsko dokładnie sprawdzic wiadomo ze na szerokim kapciu bardziej zedrze ale niemożliwością jest ze na wąskich jest wszytsko Ok nie ma co gdybać na forum tylko jechac na sprawdzenie geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.