Gość djrolex Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Witam mam problem z moja primerka P10!!gdy silnik chodzi na wolnych obrotach slychac jak cos w nim stuka, im bardziej sie nagrzewa tym mocniej stuka zupelnie tak jak bym diesla slyszal!jeden mechanik powiedzial mi ze rozrzad do roboty, drugi ze szklanki, trzeci ze moze byc olej nie taki(przejechalem na nim 10tys km). Kto wie od czego to moze byc? PS. gdy wcisne sprzeglo silnik ciszej pracuje, gdy puszcze sprzeglo dalej chodzi jak diesel! Pomozcie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Skoro po wciśnięciu sprzęgła stuk zanika to na litość, co ma do tego silnik???? Ewidentnie wina leży po stronie skrzyni biegów, ew. sprzęgła. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 tzn wiesz stukanie w 100% nie znika!!tylko sie ucisza!dalej chodzi jak diesel tylko ze cicho!a co do tej skrzyni biegow albo sprzegla to co moglo sie stac??jakas naprawa wymagana czy jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebbeP12 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Mechanicy moga miec racje olej, chydropomychacze, pompa wodna itd... mialem podobny przypadek w golfie mk4, co mechanik to inna decyzja, okazalo sie dopiero po rozebraniu silnika dla mnie to byla kompletna zalamka, przegrzalem motor i uszkodzilem pierscienie walilo jak w dieslu, jesli sam chcesz sie bawic to ja polecal wymiane oleju na gestszy moze to cos pomoze. Nie jestem ekspertem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 nagraj telefonem bądz aparatem filmik a powiem ci co stuka. zalezy jakie jest to stukanie.... moze być wszystko od pierdółki po panewke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 spróbuje z wymiana oleju!!jaki bedzie najlepszy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 A w czasie przyspieszania na wyższych biegach i małych prędkościach, np. 5tka i 60km/h nie słychać niczego podejrzanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 nie niczego nie slychac!!to jest tylko jak go odpale i chodzi na wolnych obrotach i im dluzej chodzi im bardziej sie nagrzewa silnik tym stukanie jest glosniejsze i czestsze, wtedy wcisne sprzeglo i jest ciszej ale jak puszcze to spowrotem robi sie glosny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Podpinam się pod temat bo też borykam się z problemem i nie wiem co to za hałas. Nie słychać tego zaraz po odpaleniu tylko na wolnych obrotach, chodzi mi o takie rytmiczne, okresowe "tłuczenie". Szum łańcucha też słychać ale to jest coś innego. Odgłos ten słychać bardziej od dołu. Daję link do filmiku, chociaż nie wiem czy słychać na tyle przejrzyście aby zdefiniować co to jest. Jednakże będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. http://www.wrzuta.pl/film/3DL1t20lE9/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebbeP12 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 szklanki raczej odpadaja bo wali na cieplym silniku gdy jest juz odpowiednie cisnienie, ale sprawdz to co napisal serwis moze tez byc gdzies luz np. na sworzniu tlokowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Czyli jakby nie było ingerencja w silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 a nie orientujecie sie moze ile moze kosztowac takie sprawdzenie co to tak poka??bez rzadnej naprawy tylko samo sprawdzenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 wielkijack zalatuje mnie to panewką albo swożniem. obym sie mylił..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebbeP12 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 " Panie a czy ja mam rentgena w oczach? tu trzeba silnik rozebrać " Z takimi odpowiedziam sie spotykałem, ale wcale nie musi byc tak zle jak ja mialem, jeszcze nasuwa sie pytanie czy ubywa ci olej?? ja proponuje wymiane na dzien dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 wielkijack zalatuje mnie to panewką albo swożniem. obym sie mylił..... Więc wymiana silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Więc wymiana silnika? chłopie nie sugeruj sie moją wypowiedzią i nie panikuj od razu ze silnik 2. troche wozów juz robiłem ale jak sam nie obsłucham to nie powiem. przede wszystkim to znajdz dobrego mechanika w swojej okolicy i niech on ucho przystawi.... moze to być całkiem co inneggo. jednak takie pukanie w dolnyej cześci przynajmniej dla mnie to coś z korbami bądz wałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 tak przez komputer to raczej nikt wam nie powie co stuka. może macie jakiegoś znajomego mechaniora i niech wam osłucha fachowym uchem przyczyn może być wiele. Najlepiej jak byście się udali do kogoś kto ma stetoskop wtedy można dużo dokładniej osłuchać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 OK poszukam jakiegoś doktora Nie wiadomo co tam się działo z tym silnikiem, jak kupiłem miał pęknięty kolektor wydechowy i wiadomo wszystko zagłuszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 można dużo dokładniej osłuchać. ostatnio kupiłem kosztuje 30 pare złotych. kumplowi w omedze MV6 stukał popychacz wiekszość mechaników mowiła wszystkie do wymiany nawet nie wiedzieli w której głowicy heee. wysłuchane pomyłka w granicach cylindra.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebbeP12 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 no gratuluje, malo kto potrafi takie cuda zazwyczaj idzie komplet do wymiany a to nie maly koszt w mv6 jest chyba 24, kolega pewnie sie ucieszyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 olej mi nie ubywa!wymienialem 10tys km temu na Orlen 15w40 o ile dobrze pamietam i tyle ile bylo tyle jest do tej pory! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebbeP12 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 nie wiem dokladnie czy jest w pl, ale na rynku szwedzkim jest produkt firmy Omega ktory dodaje sie do oleju w twoim przypadku polecilbym motorolje 909, w niektorych podobnych przypadkach to naprawde pomaga {nie jest to lekiem na cale zlo} ale zawsze mozesz sprobowac bez obawy o silnik. link do strony www.smorjteknik.se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkijack Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Więc wymiana silnika? chłopie nie sugeruj sie moją wypowiedzią i nie panikuj od razu ze silnik 2. troche wozów juz robiłem ale jak sam nie obsłucham to nie powiem. przede wszystkim to znajdz dobrego mechanika w swojej okolicy i niech on ucho przystawi.... moze to być całkiem co inneggo. jednak takie pukanie w dolnyej cześci przynajmniej dla mnie to coś z korbami bądz wałem.. Najlepsze, że przejechałem się teraz, silnik bardziej się rozgrzał i było słuchać właściwie tylko rozrząd. Na panewki mi to nie wygląda bo panewki "grają" a może to hałasuje dolny łańcuch albo łyżwa jest "docierana", jest taka możliwość ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djrolex Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 ja tez sie przejchalem i wydaje mi sie ze to moze byc cos ze sprzeglem bo jak wcisne to jest cichutko tylko delikatnie cos dzwoni a jak puszcze to az chrobocze cos tam!wydaje mi sie ze to cos ze sprzeglem jak myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wafel Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ja mam dokładnie to samo co kolega powyżej. Jak silnik pracuje na biegu jałowym to coś strasznie chrobocze spod maski, jak by jakiś kawałek metalowej części co chwilę w coś uderzał :/ , gdy wcisne sprzęgło to problem ustaje. Dodam,że to sie dzieje tylko jak silnik jest zimny - jak się rozgrzeje to juz jest ok. Kompletne sprzęgło miałem wymieniane rok temu i nic to nie pomogło. Zresztą wcześniej nie było to aż tak charakterystyczne jak teraz. No cóż się jeździ dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.