Mike Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Przymierzam się do zakupu kompletnego wahacza (zgodnie z sugestiami) choć bez problemu możńa dostać poszczególne elementy. Zrobiłem przegląd rynku: - oryginały - 600-700 PLN :-( - 555 - japońskie, polecane na forum cena:170-200 PLN (http://www.sankei-555.co.jp) - SH - japońskie wytwarzane w Korei - SWAG - niemieckie, z tradycją mają ISO, cena 220 PLN (http://www.swag.de) - SIDEM - belgijskie też z tradycją, ISO cena 285 PLN (http://www.sidem.be) - RTS - hiszpańskie, cena 135 PLN (nie znalazłm w necie) Ktoś z Was montował u siebie któreś oprócz 555 i może polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Napisałem Ci już na PW, ale nie napisałem o jednym, że nie wiem jakiej firmy mam wahacze (zalatwiał to mechanik.) Ja byłem na diagnostyce i mi coś wynaleźli jednak po obejrzeniu przez mechanika okazało się, że to coś innego. Po wymianie wahaczy (górnych) nic nie skrzypi i na np. łączeniach asfaltu już tak nie łomocze jak wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 3 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 to w Almie są wahacze górne?? ] Bo z książki i z katalogów to nie wynika... Koło oparte jest o wahacz dolny od dołu i o amortyzator od góry. Lewa i prawa strona połączona belką poprzeczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 N15 z przodu ma typowe m.persony tj wahacz dolny i kolumna-amortyzator ze zprężyną. Obie strony spięte stabilizatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.