nestio_vip Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Panowie mam pytanko. Przy maksymalnym skrecie kol na postoju, zaczyna mi odbijac kierownice i gdy znowu dobijam do konca to ciagle tak samo, jakbym sam nia krecil w lewo i prawo... Dlaczego tak sie dzieje?? To wina paska alternatora czy moze pompa wspomagania daje d*py?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 z tego co kojaże to jest akurat normalne. Co za to odpowiada to nie pamiętam ale chyba nie ma się czym przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Za to odpowiada geometria kół przy skręcie, tzn koło wewnętrzne ma mniejszy promień skrętu niż zewnętrzne i tak ma być. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Za to odpowiada geometria kół przy skręcie, tzn koło wewnętrzne ma mniejszy promień skrętu niż zewnętrzne i tak ma być.pozdr. Aha, wiec ciesze sie bardzo i dzieki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Za to odpowiada geometria kół przy skręcie, tzn koło wewnętrzne ma mniejszy promień skrętu niż zewnętrzne i tak ma być.pozdr. Kąt wyprzedzenia sworznia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.