Gość grzegorz2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 WITAM po krótkiej przerwie,jakiś czas miałem spokój ale cóz nie da sie życ bez problemów.Tym razem mam problem z rozbryzgującym olejem nie leci bardzo ale jednak mokre są koła które napedzaja paski,przewód który jest od zbiorniczka od pompy wspomagania i pokropkowana jest maska.O dziwo nie skapuje na ziemie.Najpierw podejrzewałem że to koło pasowe,ale po dokladniejszych oględzinach podejrzewam że to jednak przewód od wspomagania.ZAMIERZAM zacząc od niego i go wymienic.Jaki koszt tego bedzie i jaki najlepiej kupic???przy okazji wymienie też olej od wspomagania TYLKO JAKI KUPIC I ILE GO TAM WLAC???CZy prz wymianie przewodu nie grozi zapowietrzenie pompy od wspomagania???DZIEKI za wszystkie rady i sugestie szerokości koledzy pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Nie lecie na ziemie, bo kręcące się paski skutecznie go rozrzucają. Jeżeli chcesz wymienić przewód od wspomagania to jak pójdziesz do sklepu z wężami gumowymi to odpowiedni Ci doradzą. Wg mnie jak będzie olejoodporny i wytrzymujący wyższe ciśnienie to w zupełności wystarczy. O płynie do wspomagania jest tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5579 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Przewód jak kolega wyżej pisze. Olej ATF220 Mobila... http://www.allegro.pl/item570922372_mobil_...a_warszawa.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 srawdziłem i na 90 procent to przewód od wspomagania. w motoryzacyjnych tego przewodu nie ma.byłem w serwisie i szok mnie ogarnoł cena tego 50 centymetrowego wężato290zł wali ich na sagan .lubie swoją primke alemnie jusz wkurza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 grzegorz2009, spróbuj poszukać zakładu , który zakuwa węże hydrauliczne i dorób sobie taki przewód. Misiekol w ten sposób dorabiał i płacił 40 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 grzegorz2009, dokładnie jak piszą koledzy... trzeba rozciąć stare zakówki udać się z końcówkami i wężem do sklepu gdzie mają węże hydrauliczne i prase do zaciskania i Ci to zrobią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 dzieki koledzy tak zrobie. ten przewód idzie od zbiorniczka do pompy wiec wydaje mi sie ze nie wytwarza zadnego cisnienia ze to zwykły przewód gumowy.pozdrawiam [ Dodano: Wto 17 Mar, 2009 17:01 ] No niestety to jednak nie żaden przewód to koło pasowe.Pisałem już w innych postach że musiałem wymienic koło pasowe bo mech.przy wymianie rozrządu powaznie ułamał moje orginalne.I to następne które założył następny fachowiec jest lipne.Zmieniłem już sam uszczelniacz na orginał z ASO i niestety leci.Nie bardzo narazie rozbryzguje nie zlatuje na ziemie ale silnik paski wszystko uchrzanione. Miałem nadzieje że to jakiś przewód ale nie a szkoda że łatwiej było by coś poradzic.KOŁA PASOWEGO nigdzie nie moge dostac a org. z ASO nie wchodzi w gre(b.wysoka cena)Koledzy pomocy gdzie moge znależc takie koło do mojej primki dodam ze to 1.6 benzynka 98r. z klimą.Może ktoś ma dostęp do używanych części(tylko nie lipnych)prosze o jakies namiary lub sugustie co robic(może szlif..........)pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.