Gość Kserokop Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Witam Mam od paru dni taki problem, że podczas przełączania biegów szczególnie 1 i 2 dochodzą jakieś metaliczne stuki. Taki odgłos kojarzy mi się ze starym polonezem i luzem na łożysku oporowym. Co ciekawe objawy te nie zawsze są. Nie byłem jeszcze w serwisie ale muszę się wybrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1996 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 mam to samo rozkminiam to od dłuższego czasu, wg mnie nie jest to łożysko tylko jakiś element który postukuje (wydech albo jakaś osłona może poduszka a może też coś w zawieszeniu) nie słychać tego przy zmianie z 2na 3 i dalej bo szumy zewnętrzne są większe (ale też stuka) ja czekam z tematem aż się trochę wykrystalizuje, zgłoszę wtedy razem z uwagą że na 3 biegu lewarek zbyt mocno się porusza (też potrafi stuknąć) :kosci: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 na wstecznym też nie stuka a już na jedynce przy ruszaniu i owszem [ Dodano: Pon 16 Mar, 2009 17:35 ] Byłem w serwisie, ale czy to coś dało. Gościu wsiadł się przejechał i stwierdził, że: -wszystko jest ok tak powinno być. -może zaczął pan inaczej puszczać sprzęgło -na moje słowa że wcześniej tego nie był auto ma 10 tys, może pan nie słyszał i ogólnie ble,ble Jednak nie dawałem za wygraną więc jestem umówiony na piątek na dokładne oglądanie z ironią to zrobił. Dla mnie ta usterka to jakiś luz na mechanizmie skrzyni biegów lub sprzęgła jest również problem z ciężko wchodzącą 1 jak i 2. Zobaczymy co wyczują mechanicy nissana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jednak nie dawałem za wygraną więc jestem umówiony na piątek na dokładne oglądanie z ironią to zrobił.Dla mnie ta usterka to jakiś luz na mechanizmie skrzyni biegów lub sprzęgła jest również problem z ciężko wchodzącą 1 jak i 2. Zobaczymy co wyczują mechanicy nissana. i na czym w koncu stanelo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Przełożyli wizytę na wtorek [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 17:29 ] No i kiszka. Modzili kupa gadki dokręcili belkę silnika bo niby poluzowana była poduszki pod skrzynią posprawdzali wyczaili rozwulkanizowaną tulejkę amorka tylnego a jak stukało przy puszczaniu sprzęgła tak stuka. Na ten moment nie będą rozbierać ale chociaż nie biorą mnie za natręta co coś tam wymyśla. Pojeździmy się okaż jak stuka to wyjdzie. A tak na marginesie to się dowiedziałem że jak to sprzęgło to na własny koszt bo nie jest na gwarancji, jakaś bzdura. Zużycie rozumiem ale usterka to chyba muszą zrobić jako gwarancyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1996 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 tak jak już w którymś wątku pisałem, próbowałem rozeznać temat skrzyni w moim (1,6) i jedyne rozsądne informacje do których dotarłem wskazywały na to ze nawet jesli podzespoły są nissanowskie (japońskie robione w UK) to są na francuskim patencie, i ta kombinacja średnio się sprawdza, po pierwsze skrzynia jest inaczej spasowana dużo luźniej - te luzy techniczne więcej "wybaczają" ale normalnych ludzi doprowadzają do pasji, do tego dochodzi zawieszenie silnika które przynajmniej u mnie jest bardzo miękkie (wczoraj odkryłem że jeśli złapię za górę silnika to bez wysiłku całym poruszam - to wina lewej poduszki która jest jakoś dziwnie skonstruowana (aż badałem czy nie pękła), mówiąc wprost pierwszy raz widzę (w sumie trochę się na tym znam) żeby silnik tak "luźno" chodził, może te stuki właśnie pochodzą od tego miękkiego ruchu..... także jest tak jak wygląda - generalnie słabo, będę te wszystkie stuki obserwował i jak coś ustalę to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ja zajechałem przy okazji do znajomego mechanika i po obejrzeniu stwierdził że przyczyną jest któraś poduszka tak jak pisał buba 1996 wszystko to jakoś miękko zawieszone i jak u mnie do 10tys nic nie stukało, ale serwis umywa ręce ja tam nie odpuszczę w końcu to nie tata motors [ Dodano: Wto 14 Kwi, 2009 12:27 ] No nie dałem za wygraną. Zajechałem dziś do serwisu bo po trasie miałem dosyć jakieś szarpania przy puszczaniu gazu lub dodawaniu. W poniedziałek 20 rozbierają i zobaczymy. Spotkałem dziś Pana w qashqaiu 1,6 i nic u niego nie stuka sprawdziłem bo serwis nie chciał mi pokazać innego 1,6, bo wiedzieli że nic tam nie stuka zapewne. [ Dodano: Pon 20 Kwi, 2009 18:16 ] I po robocie a ile trzeba było się nachodzić. Stuków nie ma, przekręcili wszystkie poduszki podobno bez wymiany na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.