Gość milek Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam wszystkich, Panie i Panowie, czy jest coś takiego jak książka ,,Sam naprawiam" do Terrano? Jeśli posiada ktoś cos takiego to z przyjemnością kupię, może być tez w pdf., Interesuje mnie też coś, dzięki czemu będę mógł poznać budowę Terrano, bym mógł poznać to autko bo jestem laikiem!!! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Raczej czegoś takiego nie ma. Możesz sobie przeglądnąć to: link Co prawda to Terrano I i co prawda po rosyjsku. Ale jak się deczko znasz na rzeczy to dużo pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mięcho Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 a popatrz na to http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Nissan/R20/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milek Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Panowie wielkie dzięki, zawsze można na was liczyć, jak byście coś jeszcze mieli, to oczywiście proszę o więcej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...