Gość waldee Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Witam Przymierzam siędo zakupu w tym roku Navary D40 i w związku z tym mam kilka pytań. 1. Naczytałem się sporo o fruwających korbowodach w D22. Jak to jest z silnikami D40? Też należy się obawiać zacierających się panewek? Są jakies powtarzające się wady tego modelu? 2. Z tego co przeczytałem na necie, to tylko wersje MY10 mają ESP. Na otomoto znalazłem Navarę z 2008r w full opcji ( wersja kupiona w PL), w której opisie właściciel napisał o ESP, EBD itp, itd. Czy można trafić modele z 2008r sprzedawane w PL właśnie z ESP? Nie jeździłem nigdy tylnonapędowcem i nie chcę się tego uczyć więc ESP było by miło posiadać. 3. Sprawa komfortu, szczególnie na tyle ( wersja Double Cab). Auto będzie służyło w firmie, gdzie często jeżdżę po rozkopanych budowach ale w okresie urlopowym czy też w weekendy chcialbym zapakować 4 osoby i pojechać sobie w dłuższą trasę. Dużo się naczytałem, że bolą plecy i przednie siedzenia nie trzymają na boki .... Może czytałem opisy osób, które wcześniej jeździły luksusowymi autkami, sam nie wiem. Na codzień jeżdżę Oplem Vivaro i nie mam problemów z wygodą, choć luksusowe auto to to nie jest. Jest tak strasznie jak to opisują na necie czy nie ma się czym przejmować? 4. Jak wygląda poruszanie się zimą na ośnieżonych drogach asfaltowych? W autach z wiskozą wszystko jasne a jak się sprawa ma w Nawarze? Skoro nie poleca się załączania 4x4 latem to jak jest z przyczepnością zimą? Dzięki za pomoc w podjęciu decyzji zakupowej. Jakiś czas miałem Freelandera 2002 i od tej pory nie umiem się przyzwyczaić do aut osobowych, nisko zawieszonych Pozdroofka waldee Edytowane 6 Maja 2010 przez waldee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Ad 1. Powtarzajacych się usterek jest pełno, poszukaj na forum jest tego masa, ogólnie auto bardzo awaryjne i osobiście nie polecam. Ad 2. ESP ma nowy model po liftingu (2010), wcześniejsze nie miały. Ad 3. Mnie sie bardzo dobrze jeździ navarą jako kierowca, z tyłu nie jeżdże Fotele wygodne, trzymanie boczne jest ok. Vivaro jest nawet wygodne (sam jeżdże również), ale w Navarze jednak lepiej się jeździ. Mnie odpowiada, wygodniejsza również od nowej RAV4. Ad 4. Na ośniezonych drogach, szutrach, bagnach, łąkach itp. możesz używać 4x4. Na asfalcie również jeżeli chcesz zajechać napęd i opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 1. Co do usterkowości myślę, że jest to kwestia modelu. Jedne psują się bardziej inne mniej. 2. Tak jak kolega Zeng napisał. Tylko nowe modele z 2010 roku mają esp. 3. O wygodzie w navarze można mówić jedynie na przednich siedzeniach. Z tyłu dłuższa trasa raczej odpada. Fotele są nisko osadzone przez co wyżsi użytkownicy kolana mają pod brodą. Dodatkowo oparcia są prawie pionowe. Jazda na tylnym siedzeniu tylko za karę 4. Co do jazdy zimą, jeżeli jest dużo śniegu napęd możesz załączyć. W normalne zimowe dni starczy krawężnik na pace Samochód ma swoje plusy i minusy. Dla mnie jednak jest to najlepszy samochód i nie planuję go zamieniać na żaden inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gosc8 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam.Poważnie rozważam zakup używanej navary.Potrzebuję kogoś kto się zna na takich autkach.Ktoś pomoże, podjedzie , fachowym okiem obejrzy? Autko w wersji D21 , 2,5 TDI , 110KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gosc8 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Witaj.Masz meila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gosc8 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Zwraca mi adres że niby nie poprawny.Wyślę PW Witaj.Nie mogę złapać z Tobą kontaktu na PW nie odpisujesz a meile nie dochodzą. Proszę o telefon na numer: 721019500.Bardzo mi zależy na czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pela Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam wszystkich! W najbliższych dniach planuję zakup navary d40,rocznik 2006,krajowa.Pierwsze oględziny "na oko,spoko",później postanowiłam zasięgnąć opinii miejscowego serwisu nissana gdzie właściciel dostał nieomal ataku serca a ja powiedzmy zbladłam...koszt napraw 10000pln!Samochód w sierpniu był na przeglądzie w innym ASO Nissan,przejechał 55tyś Do wymiany min.sprzęgło,poduszka pod skrzynią,krzyżak,paski z napinaczem,tarcze,klocki i inne mniej istotne duperele...przy geometrii kół jeden z kątów jest 1stopień poza tolerancją(jak przy uderzeniu w koło pasażera).Komputer nic nie wykazał.Byłam przy tych oględzinach,panowie mechanicy wleźli pod samochód,popukali,postukali i wyleźli z całą tą litanią.Może jestem laikiem ale czy w taki sposób można stwierdzić uszkodzenie sprzęgła?? (samochód był wyłączony przy oględzinach),panowie nawet się nim nie przejechali.Idąc dalej...zadzwoniłam po znajomego rzeczoznawcę.Gość zrobił nim sporą rundkę,nic nie stuka,nic się nie ślizga,nie ściąga,opona "feralnego" koła zużyta równomiernie.Czyli wrażenia z jazdy podobne do moich.Nie wiem już co mam o tym wszystkim sądzić,generalnie zgłupiałam.. Liczę panowie na wasze opinie i podpowiedzi,pomóżcie kobiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Stwierdzili te wszystkie usterki bez zapalania silnika? Jasnowidze jacyś Proponuje przejechać się do innego serwisu. Tak na marginesie nawet jak już znajdą się uszkodzenia to nie wyceniaj ich w ASO. Mi ostatnio serwis za wymianę przednich klocków i tarcz krzyknął 2000 zł. Gdzie same klocki w normalnych cenach można kupić ok 200 zł/kpl i tarcze ok 600-700 zł/kpl, więc jest już o połowę taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pela Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dokładnie tak jak napisałam,samochód uruchomiono przy wjeździe i zjeździe na podnośnik +na krótki moment jak go podłączyli do komputera (już po stwierdzeniu uszkodzenia sprzęgła).Żałuję,że nie zapytałam mechanika po czym wywnioskował..cóż. Samochód był normalnie serwisowany na gwarancji w innym salonie gdzie pracuje znajomy właściciela,wydaje mi się,że gdyby zauważyli jakieś usterki zrobili by to "po znajomości".Właściciel nie robił mi żadnych problemów,nie jest handlarzem tylko osobą prywatną,jeździł ze mną tu i tam i coraz bardziej bladł,jestem przekonana,że nie był świadom tych odkryć,przed oglądaniem,telefonicznie mnie poinformował,gdzie były zamalowywane rdzewki.Geometrię zrobiłam jeszcze gdzie indziej,potwierdziła się odchyłka ale w prowadzeniu nic nie czuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Oryginalne serwisy omijaj szerokim łukiem. Zraziłem się, gdy za klocki na przód zażyczyli sobie ponad osiem stów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pela Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Wiesz,akurat to,że wycenili mi tam wysoko to dobrze,sprzedający się zszokował i miałam z czego urwać z ceny a poprawki to już sobie zrobię "u wujka Wacka w stodole" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 "U wujka Wacka w stodole" tego jeszcze nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pela Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 hmm..może dlatego że to sama wymyśliłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Jak sprawdzić legalność pochodzenia Navary,jak się ma jej wszystkie dane. Dodam że na Policję to trzeba przyjechać z autem ( nie mam takiej możliwości ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad1983nr1 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 (edytowane) Witam Chciałbym zakupić NAVARE, z rocznika 2006/2007, z podwójną kabniną w cenie około 50 tys zł (brutto), Może ma ktoś takie auto w województwie świętokrzyskim lub małopolskim?? http://otomoto.pl/nissan-navara-homologacja-na-ciezarowy-C16373426.html oglądał może ktoś to?? Edytowane 7 Grudnia 2010 przez konrad1983nr1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kermit Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 witam. jestem tutaj nowy jestem na kupnie navary 2,5 TDI 108KM z 1999r i chcialbym sie dowiedziec czegos na temat awaryjnosci tego modelu. z gory dziekuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abarth22 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 8v są super silnik nie psuje sie specjalnie ogólnie bardzo bobry sprzęt 350 000 km bez remontu przy ostrej jezdzie w terenie musi przejechac bez jakiegokolwiek dotykania silnika u nas w jednym po 400 000 urwało sie gniazdo zaworowe ale to chyba przypadek super autko. Używając go w wiekszosci drogowo nie jak u nas terenowo to ideał ! GORĄCO POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kermit Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 8v są super silnik nie psuje sie specjalnie ogólnie bardzo bobry sprzęt 350 000 km bez remontu przy ostrej jezdzie w terenie musi przejechac bez jakiegokolwiek dotykania silnika u nas w jednym po 400 000 urwało sie gniazdo zaworowe ale to chyba przypadek super autko. Używając go w wiekszosci drogowo nie jak u nas terenowo to ideał ! GORĄCO POLECAM czy to odpowiedz na moje pytanie czy kogos innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Abarth22 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Na twoje kolego !!! navara spoko ale juz 16 v zaciera sie na 3 cyl robiłem takich juz 4 jeszcze 2 czekaja i każda zatarta na 3 cyl. 8v najlepszy niezawodny silnik !!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zolu Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Witam. W przeciagu 1 lub 2 roku bede szykowal sie do zmiany auta. Bardzo podoba mi sie Nissan Navara (z najnowsza buzka). Ile bym potrzebowal pieniedzy, by kupic takie autko z roku 2006 z silnikiem 2,5 dci ? Duzo jest aut w normalnym stanie, czy ciezko trafic perelke? Jeszcze jedno pytanie innej natury: czy mi sie to oplaci? Nie jestem zapalencem offroadowym - po prostu to auto mi sie podoba. Czy nadaje sie na zwykly tylkowoz, czy odbija sie czkawka? Czy koszty uzytkowania sa o wiele wieksze niz w zwyklym kompakcie? Pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 (edytowane) Dorzuć jeszcze do tego drogie części zamienne, spory apetyt na paliwo no i nie najmniejszą awaryjność. A do terenu też są lepsze samochody z mniejszym rozstawem osi i których nie szkoda porysować Edytowane 14 Grudnia 2010 przez em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 To był jeden z powodów przez które zmieniłem navarke na qashqaia Mam nadzieję, że będę zadowolony. Z navarki byłem w miarę zadowolony, ale jak zacząłem robić ok 5000 km miesięcznie to przestało być fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Octane Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam, Zastanawiam się nad kupnem navary(raczej frontier) z silnikiem 4.0 benz. Czy ktoś z was miał styczność z takim autem. Jak wyglądają koszty utrzymania, przy lpg powinny chyba wyjść na poziomie diesla bez bolączek tego typu silników( nie lubię diesli)? Poproszę o wszelkie info na temat tej wersji bo nie mogę nigdzie nic znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zmorak Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Na dniach mam zamiar kupić Navarę - czy ktoś z ekspertów forumowych może mi doradzić który model wybrać? Mam 2 typy : Model 1 oraz Model 2 Z tego co wiem numer 2 jest po niedawnej wymianie sprzęgła i faktycznie nie jest ciężko używany (teren/ładunek). Czy są wg was warte tej ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Witajcie Już coraz bliżej do nowego autka Navarki!!! mam pytanie? czy te nowe silniczki, nowe po lifcie są problematyczne tak jak poprzedniki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.