Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] problem ze wspomaganiem


Gość adek89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ze wspomaganiem problem mialem juz wczesniej ze jak zimny silnik to tak dzialalo ze moglem jednym palcem krecic potem jak sie nagrzal to juz ciezej chyba ze dodalem gazu powyzej 1500 obr to bylo w miare ok. teraz niedawno wymienilem rurke prowadzaca ze zbiorniczka wyrownawczego az przed chlodnice i spowrotem wracalo poniewaz stara byla niebardzo szczelna a nie chcialo mi sie szukac wszystkich pekniec wiec dalem rurke miedziana dodam ze nie powyginalem jej tak samo jak poprzedniej tylko troche prosciej i teraz wspmagania dziala jeszcze gorzej,ale czy to moze byc wina rurki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ta sama tamta byla dziesiatka i ta tez tylko roznia sie tym ze teraz jest miedziana wiec jak by nie patrzec to jeszcze lepiej powinna cieplo odprwadzac i wogole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

a na zagjeciach nie porobiły ci sie przełamania????? cosik mi tu pachnie klękająca pompa od wspomy... widziałem tą chłodnice po dzwonie pozaginane rórki i wspomaganie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klejąca pompa i prawdopodobnie zawór na pompie sie zapycha wymieniałeś płyn we wspomaganiu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tak troche sie go wylalo ze w rezultacie dolalem z 0.6 l ale nie wymienialem calego a jesli zapchany zawor to mozna jakos wogole caly uklad przeczyscic czy cos bo wolal bym nie demontowac pompy juz raz to robilem i nie bylo latwo. nie bardzo rozumiem stwierdzenie "klejąca pompa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klejąca pompa- staja łopatki w pompie na wirniku i sie nie wychylaja w mimosrodowym ruchu, wystarczy ze jedna sie sklei i masz taki efekt. a płyn tak sie nie powinno robic. zawór jeszcze wyjmiesz bez problemu jest pod przewodem ciśnieniowym przykrecony z reguły duzym srubonkiem, ale jak stoja łopatki to demontarz konieczny i raczej bez mecha sie nie obejdzie i to takiego który juz pomy rozbieral bo laik nie pomoze tylko pogorszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz ta pompe rozbieralem bo mi ciekla i musialem temu zaradzic i te lopatki chodzily ale nie zwrocilem specjalnej uwagi na kazda z nich. najpierw sprawdze ten zawor. a czy pompa mogla sie poporstu zuzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra
a czy pompa mogla sie poporstu zuzyc?
mogła mogła... łopatki nie raz chodzą a pompa prawie wcale nie pompuje . jesli rozbierales to pierwszy raz to nie poznasz czy dobre czy nie wizualnie..... ja kiedyś jak rozbierałem to tez myslałem ze jest igła pompa i wymieniłem maglowince co sie okazało pompa była szrot.... ale na czymś sie trzeba uczyć... sprawdz zawór a jak nie to szukaj uzywki....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wymienilem plyn ale nie pomoglo . doszly jedynie nowe fakty :

saczy sie plyn od wspomagania gdzies z dolu mniej wiecej po srodku samochodu

i chyba od tego ze tak ciezko chodzi kierownica cos sie stalo z ukladem bo podczas krecenia tak jak by przeskakiwalo cos towarzyszy temu stukniecie.

i ostatnio jak moja siostra uczylas sie na placu luku itd to plyn od wspomagania prszelal sie pomimo sredniego poziomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...