Gość adek89 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 ze wspomaganiem problem mialem juz wczesniej ze jak zimny silnik to tak dzialalo ze moglem jednym palcem krecic potem jak sie nagrzal to juz ciezej chyba ze dodalem gazu powyzej 1500 obr to bylo w miare ok. teraz niedawno wymienilem rurke prowadzaca ze zbiorniczka wyrownawczego az przed chlodnice i spowrotem wracalo poniewaz stara byla niebardzo szczelna a nie chcialo mi sie szukac wszystkich pekniec wiec dalem rurke miedziana dodam ze nie powyginalem jej tak samo jak poprzedniej tylko troche prosciej i teraz wspmagania dziala jeszcze gorzej,ale czy to moze byc wina rurki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A średnica ta sama, co oryginału? Może lepiej z drugiej ręki orginała za 30-50 zł skołować zamiast drutować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 tak ta sama tamta byla dziesiatka i ta tez tylko roznia sie tym ze teraz jest miedziana wiec jak by nie patrzec to jeszcze lepiej powinna cieplo odprwadzac i wogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 a na zagjeciach nie porobiły ci sie przełamania????? cosik mi tu pachnie klękająca pompa od wspomy... widziałem tą chłodnice po dzwonie pozaginane rórki i wspomaganie działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 wlasnie na rogach wyszly jeszcze lagodniejsze luki niz poprzednio tylko ta nowa rurka jest troche krotsza moze z 20 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 klejąca pompa i prawdopodobnie zawór na pompie sie zapycha wymieniałeś płyn we wspomaganiu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 no wlasnie tak troche sie go wylalo ze w rezultacie dolalem z 0.6 l ale nie wymienialem calego a jesli zapchany zawor to mozna jakos wogole caly uklad przeczyscic czy cos bo wolal bym nie demontowac pompy juz raz to robilem i nie bylo latwo. nie bardzo rozumiem stwierdzenie "klejąca pompa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 klejąca pompa- staja łopatki w pompie na wirniku i sie nie wychylaja w mimosrodowym ruchu, wystarczy ze jedna sie sklei i masz taki efekt. a płyn tak sie nie powinno robic. zawór jeszcze wyjmiesz bez problemu jest pod przewodem ciśnieniowym przykrecony z reguły duzym srubonkiem, ale jak stoja łopatki to demontarz konieczny i raczej bez mecha sie nie obejdzie i to takiego który juz pomy rozbieral bo laik nie pomoze tylko pogorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 ja juz ta pompe rozbieralem bo mi ciekla i musialem temu zaradzic i te lopatki chodzily ale nie zwrocilem specjalnej uwagi na kazda z nich. najpierw sprawdze ten zawor. a czy pompa mogla sie poporstu zuzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 a czy pompa mogla sie poporstu zuzyc? mogła mogła... łopatki nie raz chodzą a pompa prawie wcale nie pompuje . jesli rozbierales to pierwszy raz to nie poznasz czy dobre czy nie wizualnie..... ja kiedyś jak rozbierałem to tez myslałem ze jest igła pompa i wymieniłem maglowince co sie okazało pompa była szrot.... ale na czymś sie trzeba uczyć... sprawdz zawór a jak nie to szukaj uzywki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 wymienilem plyn ale nie pomoglo . doszly jedynie nowe fakty : saczy sie plyn od wspomagania gdzies z dolu mniej wiecej po srodku samochodu i chyba od tego ze tak ciezko chodzi kierownica cos sie stalo z ukladem bo podczas krecenia tak jak by przeskakiwalo cos towarzyszy temu stukniecie. i ostatnio jak moja siostra uczylas sie na placu luku itd to plyn od wspomagania prszelal sie pomimo sredniego poziomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.