Gość Raflo Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Witam. dzisiaj zauważyłem ze pod pompą paliwa mam wyciek jakiegoś płynu. Wytarłem całą pompe i reszte do okoła i po odpaleniu silnika okazało się ze ów płyn wycieka od spodu pompy. Jest tam taka mała dziurka i tamtędy wydobywa się ciecz. Wydaje mi sie że jest to olej od smarowania pompy. I teraz moje pytanie czy ta dziurka tak ma tam być czy powinno to być zaślepione jakoś. I czy jest to jakas poważna usterka i pompe należy wymienić czy można to jakiś zatkać czy cuś. Silnik to DS czyli gaźnik. Z góry dzieki za pomoc. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 pompa do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 a pompa nie jest przypadkiem benzyną smarowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 tzn poza tym malym wyciekiem pompa jest chyba ok. Auto dobrze sie zbiera i równo ciągnie az do konca. A koszto nowej japonskiej to od 400 w góre. Dlatego zastanawiam czy ją wymieniać od razu czy jeszcze pośmigać na niej troche i zobaczyć czy bradziej nie bedzie sie lalo. W sumie to ta dziura z której sie poci jest normalnie już w nowych pompach. Zastanawiam się czy to nie jest jakiś odpowietrznik od smarowania pompy i czy to nie jest zjawisko normalne ze troche leci. Tutaj na focie pokazuje tą dziure może to coś ułatwi wam w ocenie. http://img519.imageshack.us/my.php?image=578031204.jpg A jeżeli wymiana by była jednak konieczna to tu znalazłem cos takiego http://aukcje.gazeta.pl/show_item.php?item=578031204 Co o tym myślicie? Wiadomo ze nie jest to to samo co oryginal ale jest nowa i daja na nia 2 lata gwarancji. Czy lepiej kupić jakaś używana starą ale oryginal?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 kupuj i wymieniaj ,zaoszczędzisz sobie mycie silnika zapapranego olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 dziurka zapewne jest otworkiem inspekcyjnym w celu stwierdzenie przecieków, jak leje znaczy coś puściło - oring/simmering albo jakaś inna forma uszczelnienia - generalnie do remontu - z tym, że nie za bardzo widać jakby tu ją rozebrać (tzn rozebrać się zawsze da - może być problem ze złożeniem) pytanie o koszty - zapewne oring/simmering kosztuje do 5 zeta - kwestia robociznny z wymianą - no i żeby bardziej nie spieprzyć niż jest przy koszcie nowej pompy 120 zet (z dostawą) sam musisz zadecydować co Ci się bardziej opłaci - i raz jeszcze powtórzę żeby przy remoncie bardziej nie spieprzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 a może mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie ta pompa działa? konkretnie co ją napędza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 zamówiłem ta z allegro jednak. Zobaczymy ile jest warta pompa za 110 zł... Niby dają na nią 2 lata gwarancji więc może taki badziew straszny to nie będzie jeszcze mam takie pytanko odnośnie montażu. Trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę przy zdejmowaniu starej lub zakładaniu nowej(jakoś nasmarować nową przed 1 rozruchem czy coś)? Bo chce ją sam wymienić, a ze nigdy tego jeszcze nie robiłem to wole zapytać żeby w razie czego nie spieprzyć czegoś aha i ostatnia sprawa jaką średnice wewnętrzną mają wężyki doprowadzające i odprowadzające paliwo od pompy? Bo chce je też wymienić za 1 razem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NismoMan Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 zamówiłem ta z allegro jednak. Zobaczymy ile jest warta pompa za 110 zł... Niby dają na nią 2 lata gwarancji więc może taki badziew straszny to nie będzie jeszcze mam takie pytanko odnośnie montażu. Trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę przy zdejmowaniu starej lub zakładaniu nowej(jakoś nasmarować nową przed 1 rozruchem czy coś)? Bo chce ją sam wymienić, a ze nigdy tego jeszcze nie robiłem to wole zapytać żeby w razie czego nie spieprzyć czegoś aha i ostatnia sprawa jaką średnice wewnętrzną mają wężyki doprowadzające i odprowadzające paliwo od pompy? Bo chce je też wymienić za 1 razem pozdro Zwróć uwagę czy "ramie "które wchodzi w blok jest tej samej długosci bo ja jak wymieniałem musiałem zmniejszyć grubość uszczelki bo nowa pompa za 110 zł miała troszkę krótsze ramie a tak to nie pomyl przewodów bo będzie lipa pozaznaczaj sobie gdzie co i jak (ta pompę mam już 2 rok i puki co zyje jeszcze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.