Gość abarth360 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam ponownie. Na przekladni po zdjeciu koncowek ze zwrotnic W terrano I mam wyczuwalny luz.Efekt jest taki ze powyzej 60 km/h kola i kierownica wpadaja w wibracje i rzuca nimi na lewo i prawo.Mam pytanko, czy istnieje mozliwosc regulacji luzu na przekladni, czy tez pozostaje tylko regeneracja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 a możne najpierw koła sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abarth360 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 jestem przekonany ze to przekladnia, na waskich zimowkach efekt byl jeszcze gorszy poza tym poruszajac recznie za kolo czuje sie luz lewo prawo.Koncowki i drazek jest ok.Tylko sama przekladnia ma wyczuwalnyluz- skok ok 1cm na kroccu laczacym ja z drazkiem. Pytanie czy da sie ten luz zniwelowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mięcho Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 jak spojrzysz pod maskę to zobaczysz na przekładni śrubę z nacięciem na płaski śrubokręt i nakrętkę i to właśnie służy do wybrania luzu na przekładni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Spróbuj dokręcić tę śrubę na przekładni, ale 1cm to już dużo, może się okazać że ciężko będzie nim skręcić, ale warto spróbować :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bendix Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witam, mam podobny problem z przekladnią w terrano I tylko ,że luz nie jest taki duży ale dochodzi do tego jeszcze wyciek oleju, w związku z tym mam pytanko czy można to zregenerować samemu czy występują jakieś zestawy naprawcze ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abarth360 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 zgadza sie jest taka sruba, z tym ze u mnie nie ma naciecia,ma przekroj kwadratowy i zabezpieczona przeciwnakretka.Mam nadzieje ze o nia chodzi.Bede musial sprobowac ja skrecic, ale cos czuje ze regeneracja sie szkuje.Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Samemu nie proponuję się za to brać, bo firmy profesjonalne biorą 50% więcej za naprawę po stodolarzu, akuratnie przekładnie proponuję oddać do regeneracji :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bendix Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Samemu nie proponuję się za to brać, bo firmy profesjonalne biorą 50% więcej za naprawę po stodolarzu, akuratnie przekładnie proponuję oddać do regeneracji :one: chyba masz racje, nie warto się za to brać samemu lepiej zrobić raz a dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 (edytowane) macie jakies zdjecie ktora to ta sroba regulacyjna?? juz znalazlem Edytowane 4 Października 2012 przez ceniakenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.