Gość moti21 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 jako ,że nie wiedziałem gdzie ten temat usadowic a dotyczy tłumika niby "sportowego" stwierdziłem,ze tu najbardziej bedzie pasował. A rzecz polega na tym że 2 tygodnie temu załozyłem tłumik końcowy WM SPORT ala mugen poza tym nic nie ruszone jest dalek KAT i srodkowy chciałem poprostu zeby tylko troche mruczał i tak sie stało ale.....cos nie tak ze spalaniem ???? Jak przedtem robiłem na zbiorniku czyli 36 litrów gazu około 320 kilometrów tak mi sie teraz kończy przy nieco powyżej 200 kilometrów co jest grane / Rozumiem ze tłumik moze lekko podniesc spalanie ale az tyle? To jest silnik tylko 1,6 a wychodzi na to ze teraz pali jakies 15/100 a palil 10/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Bo się podoba jak mruczy i sie mocniej gaz wciska,dlatego Otaguj poprawnie temat bo zostanie zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Bo się podoba jak mruczy i sie mocniej gaz wciska,dlatego Też bym szedł tym tropem Sam tłumik końcowy nie zmieni spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 kiedys był przypadek ze zmiana tłumnika końcowego na sportowy uaktywniła czujnik spalania stukowego wywalal bład.. po zmianie na normalny bład zginoł ktoś tu na forum o tym pisał ale nawet jesli to chyba to tak spalania nie podnosi... tez zgadzam sie z kolegami zacznij jezdzic jak przed tem a powróci i spalanie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 no to jest fakt ze noga zrobiła sie jakby cięższa bo odgłosy są o wiele ciekawsze ale dla pewności wybiore sie do gazowników na przeglad bo powienien miec już po 20 tyś a zrobione ma już 40 od daty założenia wiec drobna regulacja wymiana filterka i analiza mu nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 moti21, sam końcowy wydech nic nie zmieni, no moze poza Twoja jazdą i co chwila przygazówką bo fajnie mruczy ;-) co innego jak byś włożył filtr stożkowy, wyrzucił katalizator i środkowy tłumik, wtedy spalanie by na bank wzrosło ale zyskał byś pare kucy, tak to tylko zależy od Twojej jazdy! Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 stożek miałem ale wywaliłem ostatnio bo zdecydowanie zamulałmi silnik na niskich biegach i obrotach moze jakies przyrosty mocy wystepuja ale jak wskazówka od obrotomierza pod max sie wacha a to nie o to chodzi....poza tym szkoda mi sie zrobiło silnika jak zobaczyłem co do tego filtra sie przylepia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 moti21, żeby stozek dobrze działał to po pierwsze musi być obudowany a nie tak wsadzony tylko pod maske bo wtedy zasysa tylko ciepłe powietrze a to zamula a nie dodaje mocy, najlepiej jak jest przyłączony na rury karbonowe i ma osobny chwytak powietrza gdzieś z dołu auta, poza tym jak nie masz zrobionego wydechu kompletnego czyli od kolektora to przyrostu nie poczujesz, co najwyzej inne brzmienie silnika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.