Gość Radziej Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam dzisiaj mialem sytuacje niezbyt miła , kiedy zapalily mi sie kotrolki zolta po lewej nie wiem od czego wlasnie taka jak by cos sie nalewalo, no i od alternatora , nie zauwazylem ich , alez jakie bylo moje zdziwienie gdy przy 60km/h moj pedal hamulca nawet sie nie ruszył. Pekł pasek od alternatora , czyli tez od pompy wspomagania haumlca . Oto moje pytanie gdzie ta pompa jest? przykrecona do alternatora ? poniewaz zauwazylem po zatrzymaniu sie na recznym , ze cos mi cieknie z tylu alternatora , jakis olej nie wiem od czego zastanawiam sie czy cos sie moglo wiecej stac oporcz paska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 jaki masz silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 jaki masz silnik? bodek to CD20 (żółta kontrolka po lewej to woda w filtrze - zapala się kiedy nie ma ładowania). @Radziej - Na alternatorze masz jednocześnie dwie pompy - oleju (do smarowania silnika) i vacuum pompę (od podciśnień). Sprawdź może czy pasek nie urwał się na skutek np. uszkodzonej pompy oleju, bo jak piszesz to leje się z tyłu alternatora a tam raczej pasek już nie powinien nabroić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 mickey_one jakie dwie pompy na alternatorze???? z ta pompa oleju na alternatorze to chyba przesadziles:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radziej Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Hmm no wlasnie wszystko działało bez zarzutu dopiero po peknieciu paska zauwazylem , mogł on poruszyc ten przewod co tam jest w sumie.. tez nie leje sie jakos bardzo tylko lekko cieknie . Moze to tez byc od tego ze wciskajac hamulec bez pompy cos sie uszkodzilo ? http://img24.imageshack.us/gal.php?g=s7303466.jpg tutaj link do galeri , nie zadokladnie te zdjecia zrobilem ale widac mniej wiecej o co chodzi , a pozniej zobaczylem ze mam wieksza plame pod samochodem troche dalej zrobilem zdjecie do gory , ale nie wiem czy to olej z silnika czy co ? Może komus uda sie zgadnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 mickey_one jakie dwie pompy na alternatorze????z ta pompa oleju na alternatorze to chyba przesadziles:))) Primo nie mickey tylko mikey a secundo - przyjrzyj się dobrze na alternator później jak nie wierzysz to sprawdź w serwisówce lub zadzwoń do jakiegoś warsztatu zajmującego się naprawą alternatorów... @ Radziej Na pierwszym i drugim zdjęciu w galerii widać gołym okiem, że masz wyciek oleju spod przewodu. Zakręć delikatnie ręką alternatorem i sprawdź czy chodzi lekko i bez oporów a poza tym wymień opaskę na przewodzie z drugiego zdjęcia (ten od spodu alternatora...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 jaki masz silnik? bodek to CD20 (żółta kontrolka po lewej to woda w filtrze - zapala się kiedy nie ma ładowania). @Radziej - Na alternatorze masz jednocześnie dwie pompy - oleju (do smarowania silnika) i vacuum pompę (od podciśnień). Sprawdź może czy pasek nie urwał się na skutek np. uszkodzonej pompy oleju, bo jak piszesz to leje się z tyłu alternatora a tam raczej pasek już nie powinien nabroić... co ty pier**lisz przepraszam? jest tylko wi wyłącznie vacu... pompa oleju na alternatorze, tego nawet na forum golfiarzy nie wymyślono... gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Solaris bez przekleństw bo zaraz dostaniesz warna od moderatora. Ja tam tego diesla nigdy nie oglądałem to nie wiem, ale tak na zdrowy rozsądek: jak czytam o pompie oleju na alternatorze to też mam wrażenie, że czegoś takiego to by nawet pijana brygada rosyjskich magików nie wyprodukowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radziej Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Hmm nie wiem co to jest , ale z tego czegos cieknie olej silnikowy i jest zalozone na alternator ;> , zalozylem pasek troche dokrecilem to i sie okaze czy jeszcze pocieknie , swoja droga teraz po zalozeniu paska mam swist jakbym jakas turbinke mial zalozona i nie wiem czy to pasek swiszczy czy co ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 @solaris poluzuj gumki bo cię ciśnie... Napisałem jasno i wyraźnie sprawdź w serwisówce lub zadzwoń do dobrego warsztatu... Rozbierałeś to?? Masz CD20 i wyjmowałeś alternator?? Jak nie to za przeproszeniem milcz... @Radziej co do świstu to sprawdź czy nie naciągnąłeś za mocno paska, ja w ten sposób załatwiłem łożysko w pompie wody :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radziej Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 To nie ja robiłem tylko u mechanika postawilem bo nie mialem czasu na zabawy i kanału , ale fakt spojrze na to moze moze , a nie chciał bym alternatora wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 @ @Radziej co do świstu to sprawdź czy nie naciągnąłeś za mocno paska, ja w ten sposób załatwiłem łożysko w pompie wody :/ a jaki naciąg przewiduje fabryka? w jaki sposób to wykonać? w jaki sposób i czym sprawdzić prawidłowość naciągu pasków klinowych. na wszystko jest procedura nadana przez fabrykę. Praca w ASO daje troszkę praktyki wiedzy i obłady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ślimak Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Miałem ten sam problem wymień pasek alternatora i dolej oleju po tyym zabiegu u mnie wszystko wróciło do normy:) [ Dodano: Nie 26 Kwi, 2009 09:31 ] a co do świstu to uważaj bo u mnie właśnie poszła pompa wody i w rezultacie wywaliło uszczelkę pod głowicą(( teraz nie wiem czy łatwiej kupić nowy silnik cz 3 ci raz wymieniać uszczelkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.