Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] Pękł pasek


Gość Radziej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj mialem sytuacje niezbyt miła , kiedy zapalily mi sie kotrolki zolta po lewej nie wiem od czego wlasnie taka jak by cos sie nalewalo, no i od alternatora , nie zauwazylem ich , alez jakie bylo moje zdziwienie gdy przy 60km/h moj pedal hamulca nawet sie nie ruszył. Pekł pasek od alternatora , czyli tez od pompy wspomagania haumlca . Oto moje pytanie gdzie ta pompa jest? przykrecona do alternatora ? poniewaz zauwazylem po zatrzymaniu sie na recznym ;), ze cos mi cieknie z tylu alternatora , jakis olej nie wiem od czego zastanawiam sie czy cos sie moglo wiecej stac oporcz paska ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one
jaki masz silnik?

 

bodek to CD20 (żółta kontrolka po lewej to woda w filtrze - zapala się kiedy nie ma ładowania).

 

@Radziej - Na alternatorze masz jednocześnie dwie pompy - oleju (do smarowania silnika) i vacuum pompę (od podciśnień). Sprawdź może czy pasek nie urwał się na skutek np. uszkodzonej pompy oleju, bo jak piszesz to leje się z tyłu alternatora a tam raczej pasek już nie powinien nabroić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no wlasnie wszystko działało bez zarzutu dopiero po peknieciu paska zauwazylem , mogł on poruszyc ten przewod co tam jest w sumie.. tez nie leje sie jakos bardzo tylko lekko cieknie . Moze to tez byc od tego ze wciskajac hamulec bez pompy cos sie uszkodzilo ?

http://img24.imageshack.us/gal.php?g=s7303466.jpg

 

tutaj link do galeri , nie zadokladnie te zdjecia zrobilem ale widac mniej wiecej o co chodzi , a pozniej zobaczylem ze mam wieksza plame pod samochodem troche dalej zrobilem zdjecie do gory , ale nie wiem czy to olej z silnika czy co ? Może komus uda sie zgadnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one
mickey_one jakie dwie pompy na alternatorze????

z ta pompa oleju na alternatorze to chyba przesadziles:)))

 

Primo nie mickey tylko mikey a secundo - przyjrzyj się dobrze na alternator później jak nie wierzysz to sprawdź w serwisówce lub zadzwoń do jakiegoś warsztatu zajmującego się naprawą alternatorów...

 

@ Radziej Na pierwszym i drugim zdjęciu w galerii widać gołym okiem, że masz wyciek oleju spod przewodu. Zakręć delikatnie ręką alternatorem i sprawdź czy chodzi lekko i bez oporów a poza tym wymień opaskę na przewodzie z drugiego zdjęcia (ten od spodu alternatora...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz silnik?

 

bodek to CD20 (żółta kontrolka po lewej to woda w filtrze - zapala się kiedy nie ma ładowania).

 

@Radziej - Na alternatorze masz jednocześnie dwie pompy - oleju (do smarowania silnika) i vacuum pompę (od podciśnień). Sprawdź może czy pasek nie urwał się na skutek np. uszkodzonej pompy oleju, bo jak piszesz to leje się z tyłu alternatora a tam raczej pasek już nie powinien nabroić...

 

 

co ty pier**lisz przepraszam? jest tylko wi wyłącznie vacu... pompa oleju na alternatorze, tego nawet na forum golfiarzy nie wymyślono...

 

gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solaris bez przekleństw bo zaraz dostaniesz warna od moderatora.

Ja tam tego diesla nigdy nie oglądałem to nie wiem, ale tak na zdrowy rozsądek: jak czytam o pompie oleju na alternatorze to też mam wrażenie, że czegoś takiego to by nawet pijana brygada rosyjskich magików nie wyprodukowała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm nie wiem co to jest , ale z tego czegos cieknie olej silnikowy i jest zalozone na alternator ;> , zalozylem pasek troche dokrecilem to i sie okaze czy jeszcze pocieknie , swoja droga teraz po zalozeniu paska mam swist jakbym jakas turbinke mial zalozona i nie wiem czy to pasek swiszczy czy co ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one

@solaris poluzuj gumki bo cię ciśnie...

 

Napisałem jasno i wyraźnie sprawdź w serwisówce lub zadzwoń do dobrego warsztatu... Rozbierałeś to?? Masz CD20 i wyjmowałeś alternator?? Jak nie to za przeproszeniem milcz...

 

@Radziej co do świstu to sprawdź czy nie naciągnąłeś za mocno paska, ja w ten sposób załatwiłem łożysko w pompie wody :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ja robiłem tylko u mechanika postawilem bo nie mialem czasu na zabawy i kanału , ale fakt spojrze na to moze moze , a nie chciał bym alternatora wymieniac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@

 

 

@Radziej co do świstu to sprawdź czy nie naciągnąłeś za mocno paska, ja w ten sposób załatwiłem łożysko w pompie wody :/

 

 

a jaki naciąg przewiduje fabryka? w jaki sposób to wykonać? w jaki sposób i czym sprawdzić prawidłowość naciągu pasków klinowych. na wszystko jest procedura nadana przez fabrykę. Praca w ASO daje troszkę praktyki wiedzy i obłady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem ten sam problem wymień pasek alternatora i dolej oleju po tyym zabiegu u mnie wszystko wróciło do normy:)

 

[ Dodano: Nie 26 Kwi, 2009 09:31 ]

a co do świstu to uważaj bo u mnie właśnie poszła pompa wody i w rezultacie wywaliło uszczelkę pod głowicą:((( teraz nie wiem czy łatwiej kupić nowy silnik cz 3 ci raz wymieniać uszczelkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...