Gość djadammo Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witam, kiedyś pisałem o uszczelce ale już zrobiona i wszystko OK i teraz jeszcze inne pytania mi się nasuneły: mianowicie często pali mi się kontrolka od hamulca ręcznego i gaśnie po ok 5 minutach i nie wiem co to jest czy brakuje jakiegos płynu i druga sprawa rano jak zimny odpalam a on w granicach obrotów 1500-2500 jakby nie pracował na wszystkie gary czy może to być objaw zużytych świec żarowych. Jakby ktoś mógł udzielić odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Kontrolka hamula ręcznego pali się gdy jest zbut niski poziom płynu hamulcowego. Sprawdź jego poziom dolej do wskazania - jeśli znowu spadnie sprawdź układ hamulcowy jeśli na tyle masz bębny a nie ma gdzieś wycieku na przewodach to prawdopodobnie siadł cylinderek wewnątrz bębnów - dobry moment by wymienić płyn hamulcowy na świerzy. Nierówna praca na zimnym silniku może wiązać się z dwoma rzeczami: 1 - któreś świece mogą nie pracować i będzie nierówno pracować dopuki się silnik nie nagrzeje do momentu gdy świece żarowe aż tak potrzebne nie będą 2 - masz słaby poziom kompresji na cylindrach i nierówna praca przechodzi po nagrzaniu sie silnika gdy wszystkie elementy rozszerzą się cieplnie co spowoduje wyższy poziom kompresji W przypadku świec gdy będziesz wymieniał pamiętaj aby papierem ściernym sczyścić wszelkie powierznie styku żeby nigdzie nie było patyny ani żadnych rzeczy które zwiększą Ci opory przesyłanego prądu. Jeśli wymiana świec nie pomoże - i wyjdzie ten drugi punkt czeka Cię najbiedniej wymiana pierścieni na tłokach z wszystkimi rzeczami które się z tym wiążą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 86Mateusz Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 jeżeli chodzi o płyn sprawdź czy ci się pływak w zbiorniczku nie zawiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djadammo Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 no ok dzięki panowie raczej kompresje wykluczam bo tak jak wspomniałem dwa tyg temu odebrałem auto od mechasa po remoncie głowicy i mowił że silnik i ciśnienie jest OK więc stawiam an świece a jakie założyc jakiej firmy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Popatrz czy BERU nie ma świec do Alm - moje doświadczenia z dieslem są oparte na Oplu Astrze tam miałem Beru autko jeździło na nich 4 lata bez kłopotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djadammo Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 jaka cena mniej więcej za szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość devil-80 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Około 32 złoty za 4 świece NGK +kw ( około 5zł) na allegro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djadammo Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 dobra więc sprawa ma się tak sprawdziłem świece za pomocą przewodu i na krótko odkręciłem te listwe co je łączy i wychodzi na to że wszystkie są dobre bo iskrzą jak dotykam przewodem więc świece odpadają pozostaje szukać dalej czemu nierówno pracuje na zimnym a dalszy temat gdzie kupić reperaturki tylne do sedana żeby były w miare dobrej cenie >?? [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 09:56 ] witam dzisiaj to samo rano odpalam bardzo ładnie zapalił i w okolicach wspomnianych obrotów przerywa a z tyłu niebiesko masakra ........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.