Gość donn_primerra Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 o kurcze tak wierzyłem w ten łańcuch a tu coraz wiecej ludzi którym pękł.....no cóż tylko głupiec nie zmienia zdania... osobiście z zadnym autem ze stajni nissana do 2000 roku w ktorym pękł łańcuch sie nie spotkalem i brachol w warsztacie swoim też... i powiem wam ze wiekszosć zlewa to ze dzwoni bo to łancuch i nie pęknie brachol tez nigdy nikogo nie namawial na wymiane chyba ze juz jest dosyc donośny dzwięk.. było kilka przypadków z tymi ostatnimi partjami silników jeszcze nissana ze pękł ale to na 5 lat jego działalności moze ze 2 przypadki. znacznie wiecej wozów trafia z pękniętym paskiem... i to juz jest masakra bo ludzie wiedza ze to trzeba zmienic a olewają to totalnie.. ostatnio przyjechał typ audi a4 2,6 bo mu cos szumi a tam pasek juz zaczoł zjezdzać tarł sie o obudowe i została go polowa... brachol pokazuje to i mowi ze mozliwe ze by go przegazował konkretnie w garazu celem nasłuchania co wyje i musiał by niestety na swoj koszt robić . a typ panie ale 170 tys wytrzymał audi to jest maszyna.. bracholowi opadly ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fred76 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 w mojej łańcuch poszedł przy 100tkm - i przebieg był bankowy. Łańcuszek urwał mi się przy normalnej jeździe po kilku km od ruszenia . Przebieg silnika to 270 tys km. P10, 2.0, SR 20 DI. Sprawdziłem, zawory nie trzymają. Może ktoś robił naprawę silnika po urwanym łańcuszku rozrządu i powie mi jaki to jest koszt. A może lepiej od razu wymienić silnik i to jeśli się da na nowszy. Ciekawe, czy z P11 by wszedł. Myślę że w twoim przypadku lepiej bedzie poszukać innego "pieca" może z mniejszym przebiegiem- jak go bedziesz miał na stole zweryfikuj rozrząd i inne pierdoły i powinno wyjść przyzwoicie finnasowo. Naprawa- sama głowica w zależności od szkód pewnie z 1000zł i reszta gratów plus robocizna no niewiem czy ze 2500 nie starczy i nadal 270tys na liczniku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 w mojej łańcuch poszedł przy 100tkm - i przebieg był bankowy. Łańcuszek urwał mi się przy normalnej jeździe po kilku km od ruszenia . Przebieg silnika to 270 tys km. P10, 2.0, SR 20 DI. Sprawdziłem, zawory nie trzymają. Może ktoś robił naprawę silnika po urwanym łańcuszku rozrządu i powie mi jaki to jest koszt. A może lepiej od razu wymienić silnik i to jeśli się da na nowszy. Ciekawe, czy z P11 by wszedł. Ja ostatnio robiłem swojego 2.0 dt w którym jest pasek i wyszło 1800 zł z robocizną co prawda silniki mamy różne ale myślę ze powinieneś myśleć gdzieś o takiej sumie jak i u mnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fred76 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam po przerwie! Co do naprawy więc koszta takie głowica (wszystkie zawory z innymi pierdołami nowe), uszczelki kpl., nowa pompa wody, napinacz, łańcuch, ślizgi, kółko wału korbowego, uszczelniacz wału, olej, filtr, płyn i oczywiście robocizna wszystko ok 2800zł :zdziw: . Generalnie faktycznie jak w tym silniku chcesz coś grzebać to najlepiej go na stół (co by było git). Więc Nissana mam na jakiś czas dosyć. Myślałem o P12 ale jak pomyślę ze jest to koktajl z Renaultem to dziękuję!!!, następne cos z grupy VW. Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam. Od troche ponad tyg posiadam primerke 11.144 z 2002r z silnikiem QG16DE, i od tego czasu mecze forumowiczow pytaniami o autko i o rozne odlglosy z silnika chcialem sie zapytac, czy ktos by mogl napisac, czy 1. moge samodzielnie sprawdzic stan tych napinaczy i innych elementow odpowiedzialnych za prace lancucha? 2. jak ocenic ich stan - napinacz, slizgacz itd, 3. jesli ktos bedzie na tyle cierpliwy, aby opisac cala operacje, co gdzie odkrecic, na co zwrocic uwage, i jak czegos nie popsuc mam nadzieje ze nie naduzywam cierpliwosci, ale chcialbym, aby autko naprawde dlugo jezdzilo, bo troszke kosztowalo, w swojej almerce prawie wszytsko sam z pomocoa forumowiczow doprowdzilem do super stanu, jest cichutka,jezdzi jak zloto itd (96r) a primerka to nowe wywanie. dzieki wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 podstawowe pytanie czy słychac łańcuch i czy na pewno to on dzwoni.??? ciezko jest okreslić co akurat jest dobre a co nie zwłaszcza przez internet... jesli dobiegają jakies niepokojące odgłosy ze strony łańcucha to kupuj zestaw i wymieniaj... pojedyńczych częsci to chyba nie ma sensu raczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 dmx81, usuń swoje posty z tego tematu, bo jeszcze ci łańcuch nie strzelił i za pisanie o tym samym w dwóch tematach jest ostrzeżenie. Ściągnij sobie MANUALA SERWISOWEGO i wszystko będziesz wiedział albo udaj się do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ok BULI, Ty tu rzadzisz w sumie nie pisze o tym samym w dwoch bo tu poprosilem o pomoc ludzi, ktorym strzelil lancuch, na co zworic uwage, jakie mieli obojawy i jak ja to moge sprawdzic - napinacze, slizgacze w innym poscie zapytalem jak sciaga sie paski aby sprawdzic czy kolka-lozyska nie grzechocza, a tu tylko wpomnialem, ze oprocz rozrzadu bede szukal gdzies indziej takze bez nerwow, ale rozumiem, porzadek musi byc. tylko jak usunac post, dalo sie jedynie edytowac tekst... PS. dzieki za manuala na pewno sie przyda :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 w niedziele wymienilem krotki lancuch na nowy przywieziony z Polski,plus napinacz gora,porownalem stary lancuch z nowym,prawie to samo po 172000 mil<anglik> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 slawek1956, do ciebie mam chyba najblizej moze jakis zlot..albo wodolot w polowie drogi a wracajac do tematu, porownywales stary lancuch z nowym - w jakim sensie to samo? chodzi o dzwiek? czy wizualnie? no i wymiany dokonales bo byl za glosno juz, czy pekl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gorcys Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam JA też JA też doświadczyłem tego bólu ale u mnie nic nie hałasował łańcuch zerwał się dolny co narozrabiał nie wiem i boje się tego dowiedzieć. Chyba zdecyduje się na wymianę ! Podam jeszcze że to GE1,6 przebieg około 160000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 dmx81,lubie miec sprawne mechanicznie samochody,porownalem dlugosci i luzy boczne,prawie nie bylo roznicy,a nowy tez halasuje,taka uroda lancuchowcow,to nie paski,a sama wymiana gornego plus napinacz to 35 minut.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 lubie miec sprawne mechanicznie samochody ja dokladnie tak samo, dlatego tak sie dopytuje o wszytsko, pewnie niektory moze to przeszkadzac, ale ja tu na wyspie jestem osamotniony w sprawach technicznych, a z natury jestem wlasnie dociekliwy, ze wole znac dodatkowe ewentualnosci przy wszytskim co robie. w dodatku daje mi duza satysfakcje samodzielna naprawa wszytskiego, co da sie zrobic samemu. mam nadzieje, ze bede mogl sie zwrocic o porade, gdybym bral sie za wymiane napinacza lub lancucha (oby nie trzeba bylo) ok juz koniec OT , mniej wiecej zdobylem wiedze potrzebna mi do sprawdzenia co i jak BULI nie denerwuj sie za tego ostatniego juz posta tu:one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 dmx81, ja jak wymieniałem to porównałem łańcuch z nowym też oryginalnym i ten stary był wyciągnięty. Na nowym już od ponad dwóch lat cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 BULI, przy ilu km wymieniales lancuszek? PS> (nie wiem czy doczytales gdzies, okazalo sie ze mam GA16DE - vin powiedzial, ze mam model 2000, a tu w papierach mam pierwsza rejestracje 2002 sierpien,ze nie wg daty produkcji - w papierach 2002, vin 2000;) wiec nie wiem ilu letnie mam auto,bo zuzywa sie od konca 2002 hehe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 BULI, przy ilu km wymieniales lancuszek? przy 140 tys. Całą wymianę szeroko opisywałem na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiol Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 przy 140 tys. Całą wymianę szeroko opisywałem na forum Pytanie do tych, którzy wymieniali rozrząd: czy ktoś ma jakieś doświadczenia z firmą Toyonisa? Widziałem kilka ofert kompletnych zestawów rozrządów za 650 - 700 peelenów i zastanawiam się, czy są coś warte. Jakich ewentualnie innych producentów warto brać pod uwagę przy wyborze zamienników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) u mnie chodzi to tak, czy by juz warto zajrzec do rozrzadu? http://www.youtube.com/watch?v=JzNnp_YiMmg spod maski http://www.youtube.com/watch?v=Xqw_JFb2WJw z kabiny Edytowane 18 Maja 2010 przez danielvlv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAŁY2009 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 u mnie chodzi to tak, czy by juz warto zajrzec do rozrzadu? http://www.youtube.com/watch?v=JzNnp_YiMmg'>http://www.youtube.com/watch?v=JzNnp_YiMmg spod maski http://www.youtube.com/watch?v=Xqw_JFb2WJw'>http://www.youtube.com/watch?v=Xqw_JFb2WJw z kabiny Witam. Ja rozrząd wymieniałem przy przebiegu 178tys.Było go słychać(brzeczenie) ale także był stukot przy odpalaniu zimnego silnika(2sek) Po wymianie kąpletnego rozrzadu jest cicho, lecz hałas przy odpalaniu jest nadal :( Nawet wymieniłem filtr oleju na Manna bez zmian.Mój nissan to 1,6 16v 98r.pozdrawiam. u mnie chodzi to tak, czy by juz warto zajrzec do rozrzadu? http://www.youtube.com/watch?v=JzNnp_YiMmg spod maski http://www.youtube.com/watch?v=Xqw_JFb2WJw z kabiny Witam. Ja rozrząd wymieniałem przy przebiegu 178tys.Było go słychać(brzeczenie) ale także był stukot przy odpalaniu zimnego silnika(2sek) Po wymianie kąpletnego rozrzadu jest cicho, lecz hałas przy odpalaniu jest nadal :( Nawet wymieniłem filtr oleju na Manna bez zmian.Mój nissan to 1,6 16v 98r.Myśle że ten dzwiek na zimnym silniku nie jest związany z rozrządem może poprostu te samochody tak mają????.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ebook Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam. Miałem almerę 1,4 97r z przebiegiem 190tys.- w tym moje 80 tys.mocno dzwoniła i trochę mnie to martwiło, ale z zasięgniętej opinii kilku mechaników (też ASO nissan) nie było czym się przejmować podobno jest seria łańcuchów montowanych w Anglii które były wadliwe i właśnie dzwoniły, jednak przebiegi tych motorów sięgają 300-500tys. bez wymiany.Następnie było P11 1,6 98r od 123 tys. do 191 tys. odczuwalne dzwonienie i duże zużycie oleju, po bliskim spotkaniu z górą leśnego mięsa, remoncie - rozstanie, bez problemów. Teraz identyczna P11 98r przebieg 193tys. zero zużycia oleju delikatnie dzwoni. Na pewno nie będę się tym przejmować tym bardziej że nie katuje motoru, ale miałem okazję widzieć w serwisie nissana P11 2,0 której trzasnął łańcuch przy 200 tys.km - masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekdaniel85 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 witam . mam primerę 1.6 1997r i stan licznika 195000. nie wiem na ile jest to autentyczny przebieg bo auto mam od trzech lat. wydaje mi się że od dłuższego czasu słychać rozrząd. zastanawiam się co do jego wymiany. czy istnieje jakiś łatwy sposób jak zdiagnozować czy cały rozrząd jest do wymiany czy tylko jakiś jego element. w planach mam instalacje gazową wiec finansowo trochę mi nie po drodze z tym rozrządem. nie wiem na ile jest duże ryzyko że ten rozrząd się rozsypie. czy mogę jeździć na takim dzwoniącym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Nie lubię takich tematów "łancuch strzelił" na dzwoniącym możesz jeździć ale po takich strzałach sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.