kfiatos Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam. Mam problemik z moją P10 SR20Di. W koleinach strasznie pływa. Zawieszenie zero luzów. Nowe górne wahacze, nowy dolny prawy, nowe końcówki. Okazało się że gumy trzymające sanki do nadwozia są zużyte. Po sprawdzeniu w NISSAN FAST i w ASO okazuje się, że te elementy (4 tulejki gumowe bądź gumowo-metalowe) nie występują jako części zamienne. Czy ktoś miał już taki problem i udało mu się go rozwiązać? Podejrzewam, że naprawa polega na wytarganiu sanek i dobieraniu wtedy w sklepie metodą prób i błędów jakichś tulei. Może ktoś już to robił i może mi podpowiedzieć co i jak? Nie za bardzo mam czas się w to bawić parę dni i chciałbym robotę jak najbardziej przyspieszyć i uprościć. Mam dostęp do prasy zarówno przenośnej jak i stacjonarnej. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 pływa ci powiadasz.... napisz no jakie masz opony rozmiar .... troche dziwne bo te gumy to są wieczne i co niby ze sie wywaliły i całe sanki chodzą??? ja komus niedawno coś robiłem i łatwiej było mi jak wyciągne całe sanki po wyjęciu lukałem na te gumy i były bardzo ok.... jesli jednak sa wytłuczone... w sklepie znajdziesz najprędzej rozmiaru nie znam wiec ci nie podam... a nie wiem czy nie łatwiej i taniej bedzie ci kupić 2 senki ... bardzo wątpie w te gumy.. zawieszenie na pewno jest ok zadnych luzów geoma zrobiona??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiatos Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Luz jest definitywny we wszystkich 4-ch punktach mocowania. Żadnych luzów, geometria zrobiona. Opony 185/65/14 standard. Sanki drugie to ryzyko, że krzywe mogą być :/ chyba że jakieś od kogoś pewnego. Co trzeba wytargać, żeby je wyciągnąć z auta? Klimy nie mam. A to są same gumy czy silentblocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 no jak tam uwazasz jesli luz jest ewidentny... wypinasz dolne wachacze ze zwrotnicy końcówki drazków . koncowki drązkow stabilizatora węze od maglownicy i maglownice w środku od kolumny kier.... chyba niczego nie zapomniałem . sanki wychodzą z dolnymi wachaczami mozesz je odkręcić zeby były lzejsze... z drązkiem stabilizacyjnym i z maglownicą... a jak to wygląda to ci nie pamietam nie zwracałem uwagi na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiatos Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 czyli nie da się zostawić maglownicy w aucie, żeby nie rozpinać węży? Ehh to dłuższa robota poczekam w takim razie jak będzie cieplej i napisze jaki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 szystko sie da. opuścisz sobie sanki bo chyba tak nie dojdziesz do śrub od maglownicy pózniej ją odkręcisz i podwiesisz i sanki same wyciągniesz,,,a magiel niech wisi ...kuzwa nie moge pojać jak ci sie tam luz zrobił jak grzebe w wozach i nieraz w starszych trupach to jeszcze nie spotkałem sie zeby sanki pływały.... nie moge sobie przypomnieć co tam za gumy siedzą . zebyś zadał pytanie wcześniej .. wyciągałem to pomierzył bym ci i powiedział jak to dokładnie wtgląda.. wykręć sobbie z jedną śróbe i oblukaj tam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiatos Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jak się weźmie brechą to normalnie się ruszają sanki. Już oblukałem w necie i chyba kupie drugie to będzie dużo szybciej. No nic, kopalnia roboty, ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 to też ci pisałem ... za 100 ,150zeta mozesz miec juz niezłe sanki zawsze jest ryzyko ze skrzywione aleee..... aż jak bede teraz olej zmieniał to lukne na swoje bo po raz kolejny dziw mnie bierze jak te gumy mogły sie wybić.... a moj ma juz 500 tysi i sanek to tam jeszcze chyba nikt nie yciągał a juz na pewno nie wymieniał..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SpikE Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 No u mnie te gumy to wygladaja jakby z papieru byly, takie cieniutkie i luz ogromny, widac, ze kiedys byly sporo grubsze. Tez zastanawialem sie czy mozna je dostac ale widze, ze sprawa przedstawia sie nieciekawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 a moze masz luz na maglownicy??zbieznosc po wyminach wahaczy miales ustawiana?a sworznie w jakim stanie ?z tego co wiem ,maglownice mozna oddac do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.