Gość ATARI Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Pytania moje są z pewnością banalne dla większości z was: 1. Klekot występuje tylko podczas skrętu w prawo ( w lewo jest OK), czyli to przegub prawy czy lewy? 2. Zastanawiam się czy jest sens wymiany tylko jednego przegubu; 3. Podczas jazdy w zakresie obrotów 3500 - 4000 od strony silnika dochodzi dziwny dźwięk (brzęczenie metaliczne) poniżej 3500 obrotów jest wszystko OK....możliwe aby to były paski od alternatora, pompy itp, bo tak mi się wydaję. Przepraszam jeśli gdzieś jest to opisane lecz mimo wielokrotnego przeglądania forum nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sciba Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 1.raczej lewy ale sprawdz...na pewno bedzie przerwana osłona przegubu...od razu sprawdz ten dobry czy oslona jest ok 2. jest sens...jak ci pojdzie drugi to wymienisz...niezależna robota 3. korespondecyjnie cieżko jest zdiagnozowac taka usterke powodzenia :one: [ Dodano: Wto 24 Mar, 2009 16:41 ] Masz identyczna klamerke jak moja :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyycu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ad1) jaki to jest odgłos?? ja miałem też podobnie ze przy skrecie w lewo jakby cos piszczalo i u mnei to było prawe lozysko ad2) zgadzam sie z poprzednikiem ad3) wszystko zalezy jaki to odglos, moze poprostu rozrzad ci daje sie we znaki. pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kreyzol Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 1. mi waliło jak skrecalem w prawo i do wymiany miałem prawy przegłub 2. oczywiście, wymień jeden 3. u mnie po podobnych obiawach jakich piszesz okazała się poloska + przegłub wew. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Ad 1 wg mnie lewy przegub zewnętrzny Ad.2 tylko jeden ad.3 sprawdź katalizator i jego osłonę , ewentualnie osłonę kolektora. U mnie przy takim zakresie obrotów brzęczy właśnie katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ATARI Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 2 dni temu wybrałem się do znajomego na "kanał", przejrzałem cały wydech...opukałem...obwąchałem,pogłaskałem i zdrowiutki bez dziurki itp. Brzęczenie ustało zgadnijcie po czym .....znajomy ruszał wszystkim w okolicach silnika a ja trzymałem ponad 3500 obr i nagle jak ręką odjął!!!!! Problem jest tylko jeden, nie mam pojęcia co to było bo ruszał wieloma rzeczami więc wnioskuję że po prostu jakaś pierdoła wpadała wibracje przy danych obrotach. Teraz to się jeździ, 3,4,5000 obr miodzio Powstał jednak kolejny problem :/ . Zdarzyło mi się to raz w ciągu tygodnia i trwało jakieś 30min, podczas postoju (na luzie) zaczęło coś klekotać jak bym miał starego diesla, w czasie jazdy wraz ze wzrostem obrotów klekot przyspieszał. Następnego dnia już było wszystko OK. Stało się to w nocy więc na słuch dźwięk ten dochodził z lewej strony maski jak się stoi do niej przodem....przypuszczam że ma to związek z paskami. Jak myślicie co to mogło być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.