Gość wojpap Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam wszystkich. Micra K11 rocznik 97 ma problemy podobne do tych, jakie wiązały się z przepływką, dokonałem regeneracji i niestety problem jest dalej. Być może spartaczyłem lutowanie, ale wolę opisać sytuacje jeszcze raz. Najwyżej następnym razem pójdę z płytką (da się ją jakoś wykręcić, żeby z całym sprzętem nie chodzić?) do kogoś z większym doświadczeniem. Poniżej postaram się opisać problem. -samochód co jakiś czas nieprzyjemnie szarpie, -w czasie szarpania prędkościomierz znacząco zawyża wartość obrotów (po prostu wariuje i leci do góry), -szarpanie pojawia się najczęściej po 12 godzinnym postoju w garażu, co ciekawe znacznie rzadziej szarpało po tym jak stało 12 godzin pod chmurka (przy czym sytuacja była taka, że 12 godzin w garażu, przejazd do pracy, 12 godzin pod chmórką i powrót do domu). Po tym jak już się w miarę rozjeździ wszystko jest ok, bardzo rzadko zdarzało się, aby szarpała po przejechaniu 10-15 kilometrów, Zostały wymienione filtry, paliwo raczej dobrej jakości, kable wysokiego napięcia sprawdzone i są ok. Samochód nie stracił na mocy i jeżeli tylko nie szarpie to popierdziela jak szalony Micra została raz podpięta pod komputer u mechanika, z badania wyszło tyle, że były trzy błędy w pamięci, po ich wykasowaniu i ponownej diagnostyce komputer nie znalazł żadnego błędu. Te błędy jakie były w pamięci to właśnie przepływka, "pompa czujnika położenia wałka rozrządu", coś z zapłonem (wybaczcie zapomniałem). Po diagnostyce samochód przez dzień zachowywał się wzorowo, ale po dwóch dniach znowu pojawiły się szarpania. I tak sobie żyje z tym szarpaniem do dzisiaj, ale może coś poradzicie. Może spróbować jeszcze raz prze lutować te styki w przepływce? A może poprostu jechać do aso nissana na diagnostyke i się w końcu dowiedzieć co jest nie tak. A może jest w Micrze coś takiego, jak samodiagnostyka w hondzie (wiecie "czekuś" migając pokazuje numer błędu)? Pozdrawiam Edit: silnik na luzie pracuje bardzo równiutko, wręcz wzorowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A wymieniłeś filtr paliwa?. Odradzam wizytę w ASO, bo tam zedrą z Ciebie duzo kasy i może być tak, że nic nowego się nie dowiesz. Napisałeś że po wykasowaniu błędów auto zachowywało się wzorowo, a po 2 dniach znowu to samo. Może podjedź jeszcze raz na kompa i sprawdź czy nie pojawiły się znowu błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojpap Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Tak filtr został wymieniony. Nie mam możliwości w najbliższym czasie sprawdzenia micry na kompie, może za tydzień lub dwa. Nic będę szukał dalej. A właśnie, czy tak dziwnie zachowujący się prędkościomierz to norma przy przepływce, czy może jakiś czujnik zastrajkował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A w jakich sytuacjach ten silnik szarpie i prędkosciomierz wariuje? Na postoju, w czasie przyspieszania, przy dużych obciążeniach itd? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojpap Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Szarpie podczas dynamicznego przyspieszania jak i przy normalnej płynnej jeździe, gdy auto chodzi na biegu jałowym występuje cos jak gdyby zjawisko np: gubienia iskry lecz silnik nie zgaśnie w tym czasie obrotomierz wariuje znacznie zawyżając prędkość obrotową silnika… Podsumowując gdy pojawiają się zakłócenia w pracy silnika obrotomierz zawsze wariuje znacznie zawyża prędkość obrotowa silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Aaa obrotomierz? To problemu szukaj w układzie zapłonowym. Dobrze byłoby wiedzieć jaki dokładnie był kod błędu z tego układu, ale stawiałbym na problem w obwodzie czujniki położenia wałków, moduł-cewka. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quaton Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Podpinam się pod temat. U mnie też szarpało bez względu na to, czy na niskim biegu, czy na wysokim. Mechanik stwierdził, że aparat zapłonowy do wymiany. Po wymianie wszystko ok. przez półtora tygodnia i znowu szarpie, a nawet zaczął gasnąć w czasie jazdy (nawet na wyższych biegach i w czasie spokojnej jazdy) i są problemy z powtórnym odpaleniem. Ręce opadają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 kolego ja sobie zmontowalem consulta, jak zalatwisz oprogramowanie to mozemy sie pobawic widze ze masz rejestracje PZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quaton Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Nissan Data Scan wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 najlepszy bylby conzult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojpap Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam po dłuższym czasie, po odstawieniu samochodu do mechanika, okazało się, że do wymiany jest aparat zapłonowy i tutaj rodzi się moje pytanie. Może mnie ktoś nakierować gdzie coś takiego dostać nie przepłacając? Typ silnika: CG13DE numer aparatu: 425 37M dodatkowo pisze jeszcze coś takiego 22 100-99B04 i jeszcze 4496 Aparat posiada dwie wtyczki mniejszą i większą Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 wojpap, Zorientuj się w: P.H.U.NISSCAR Maciej Morzyński 85-734 BYDGOSZCZ ul Boczna 14 tel./fax 052/342 53 25 0601 61-76-76 nisscar@wp.pl Są tam części nowe i używane do naszych nismo ,może coś się znajdzie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojpap Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam po raz kolejny, po wymienieniu aparatu zapłonowego micra zachowuje się jak nowo narodzona,a raczej jak nowo wytworzona. Uważam temat za zamknięty. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.