Gość IREK999 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 PANOWIE MAM PROBLEM Z HAMULCAMI Z TYŁU SA TO TARCZE RECZNY TRZYMA PIĘKNIE ALE NOŻNY BARDZO SŁABY . SZUKAŁEM TEGO KOREKTORA SIŁY HAMOWANIA ALE GO TU BRAK JAK MOŻNA POPRAWIĆ HAMOWANIE NA TYLE W INNY SPOSÓB TARCZE SĄ OK I KLOCKI TEŻ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A co to znaczy bardzo słaby? Jak to stwierdziłeś? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 BYŁEM NA DIAGNOSTYCE RĘCZNY OK ALE NOŻNY BARDZO SŁABY CZUĆ PRZY HAMOWANIU PRZÓD SZYBKO BLOKUJE DLATEGO POJECHAŁEM NA DIAGNOSTYKĘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Zawsze przód blokuje a tył nie. A sprawdzałeś na diagnostyce siłę hamowania tyłu gdy siądzie do auta 3-4 osoby? Jak nie, to najpierw to sprawdź. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 NO TEGO NIE SPRAWDZAŁEM ALE CZEMU MA BYĆ WIĘKSZA SIŁA HAMOWANIA PRZECIEŻ NIEMA TAM KOREKTORA OBCIĄŻENIOWEGO PRZYNAJMNIEJ JA GO NIE ZNALAZŁEM ROK PRODUKCJI 1998 2,0 BEZ ABS JEZELI WIESZ CO BY MOGŁO BYC PRZYCZYNĄ ZE TYŁ NIE HAMUJE BEDE BARDZO WDZIĘCZNY POZDR. [ Dodano: Sro 25 Mar, 2009 11:53 ] :?: :?: :?: :?:http://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/011.gif :?: :?: :?: :?: :?: :?: http://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/011.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Zacznij od sprawdzenia stanu tarczy, klocków itd. Może tam jest problem w stylu coś zapieczone, zaśniedziałe. Mechanizm ręcznego może mieć wystarczającą siłę aby przejść test na ścieżce, ale gdy uruchamiasz hamulec ciśnieniem płynu to ta siła może być za mała. A zwykły korektor chyba masz na ścianie grodziowej w przedziale silnika. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 a ze tak zapytam to ten pan na diagnostyce ci powiedział ze slabe czy sam to wiesz???? tylne koła chłopie to chodz byś z kumplem razem pedal wciskał nie powinny zablokować nawet na szlakowej drodze a juz na pewno nie na asfalcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 diagnosta ztwjerdził ze sa zasłabe no i sam to widziałem na komputerze a to ze nie blokują hamulce tyłu to ja tego nie pisałem tylko że są słabe i przód szybko sie przez to blokuje [ Dodano: Sro 25 Mar, 2009 13:27 ] Zacznij od sprawdzenia stanu tarczy, klocków itd. Może tam jest problem w stylu coś zapieczone, zaśniedziałe. Mechanizm ręcznego może mieć wystarczającą siłę aby przejść test na ścieżce, ale gdy uruchamiasz hamulec ciśnieniem płynu to ta siła może być za mała.A zwykły korektor chyba masz na ścianie grodziowej w przedziale silnika. pozdr. tarcze wpożądku ,klocki też całe zaciski wykręciłem przesmarowałem wymieniłem gumy uszczelniacze i jeszcze raz diagnostyka no i to samo słaby równo biorą ale słabo tak jagby zamałe cisnienie płynu. POSZUKAM TEGO KOREKTORA DZIEKI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 a jedz no na inna stacjie... tył ma tylko aby aby zwalniać ... moze jest wszystko dobrze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 OK SPRÓBUJE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DARO Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 A kedy wymieniałeś plyn? To nie jest obieg więc (po kilku latach) możesz mieć "lurę" w najdalszej częsci układu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 jak już pisałem wcześniej rozkręcałem oba zaciski a potem odpowietrzałem cały układ ale dzięki to też mogło by być przyczynom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 ale równo obie strony Ci tak słabo hamują? Rozumiem że słabo = prawie wcale bo jasna sprawa że tył zawsze hamuje słabiej od przodu. Korektory w P11 są w grodzi silnika, z tego co pamiętam to na ścianie oddzielającej kabinę od silnika. To raczej nie pompa hamulcowa bo by po przekąnej był problem z hamowaniem. Moim zdaniem to problem z diagnostyką - jak koledzy radzili - sprawdzic gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 chyba masz rację dzięki z tą diagnostyką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris013 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 IREK999 powiem Ci, że miałem podobny problem. Tył wychodził mi w granicach 800 Nm, zaś ręczny ok 1200 Nm, co też nie było jakimś rewelacyjnym wynikiem. Dziś jeszcze raz rozebrałem zaciski, oczyściłem dźwigienki od ręcznego, bo słabo wracały i założyłem nowe klocki ebc greenstaff. Po wymianie na rolki na diagnostykę. I co? Wreszcie mam porządne heble!!! Roboczy ponad 2000 Nm a ręczny ok 1500 Nm!!! Spróbuj zmienić klocki na jakieś dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IREK999 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 też tak myślę dzieki jak zmienię to napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ogolnie to nie warto sprawdzac hamulcow na stacji gdzie jest tylko plyta pomiarowa. Moim zdaniem jedynie rolki daja niezla miarodajnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kris013 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ulisses, zgadzam się z Tobą w 100% Tylko rolki są w stanie dać w miarę realne wartości skuteczności hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pikus1963 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Witam. Ostatnio na diagnostyce w mojej primerce (P11 2TD *98 243kkm) tył hamował słabo. Diagnosta stwierdził, że to nagminne w starszych samochodach z nie najwyższej pułki. Jest to spowodowane tym, że podczas normalnej eksploatacji tylne hamulce pracują bardzo małym zakresie (faktycznie nie słychać przerywanie ABS z tył) i cylinderki się zapiekają. Poradził, aby raz na jakiś czas (na przykład gdy się czeka na zmianę świateł na skrzyżowaniu) wciskać maksymalnie hamulec. Jest to logiczne, ale dopiero w przyszłym roku na przeglądzie zobaczę, czy skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.