Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 dzięki za link. Bardzo sie przydał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Mam takie wycieki .W sobotę zrobię tak jak na załączonym zdjęciu and_peca - "że nie wpadłem na to wcześniej" No ale po to jest to forum, ha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 chmielo podziękuj Gawie za pomysła. Fotkę dostałem od niego na maila i pozwoliłem sobie zamieścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Może wróćmy do podstaw : wymieniłeś płyn hamulcowy ? A jeśłi tak to na jakiś "uczciwy". Może płyn masz stary i się przegrzewa - wtedy tracisz właściwości i po hamulcach. Zresztą jak jest stary to może on w ogóle nie już nie trzyma parametrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 no a tak wygląda dolny odcinek tego przewodu , odkąd zrobiłem jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 dzięki Gawa. Byłem w serwisie Nissana, żeby z ciekawości zapytać się ile będzie kosztował przewód do pompy vacuum. A tu taka niespodzanka: górny 730 PLN + robota 250:) a jak ściągnąłeś ten fabryczny zacisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Tu masz cztery strony poświęcone tym nieszczęsnym przewodom http://forum.nissank...__fromsearch__1 wystarczy spojrzeć wyżej a w wątku z linku masz pełny opis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 fabryczny zacisk jest na stałe zespolony z rurką i krućcem ale wystarczy odciąć ten odcinek gdzie jest zakute, trzeba wziąć małego diaksa i ostrożnie do okoła po obwodzie w odległości ok 1cm od końca zakówki delikatnie przeciąć zakuwke, do głębokości przewodu żeby nie uciąć rurki, następnie ściągamy wężyk z rórki z kawałkiem odciętej zakuwki, jak zostanie kawałek zakuwki to należy delikatnie usunąć żeby nie uszkodzić rurki na , którą będzie zakładany nowy wężyk. jutro jak będe miał czas to zrobie fotke wężyka po zdjęciu bo gdzieś się stary wala. no a tym serwisem to mnie powalileś na kolana, oni się chyba z czymś na rozumy pomieniali za takie pieniądze to by można było w co najmniej 80 nissanach ten przewód uszczelnić. rychuo@wp.pl - gdybyś mieszkał troche bliżej to by Cię to 30 zł kosztowało,10 zł graty+ butelka po robocie:) , podejrzewam że zaciśnięcie na opaski jest pewniejsze jak te ich fabryczne zakucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.