Gość Balugas Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 witam wszystkich forumowiczów:) oto krótka historia patrol : kupiony 2 lata temu przez mojego tate od "niby znajomego"od samego początku były z nim problemy, na początku padła uszczelka pod głowicą, problemy ze skrzynia i z odpalaniem rano...pózniej okazało sie ze był "robiony na sprzedaż" jakies 2 miesiace temu zaczęło cos stukac w silniku szybko go zgasilismy...okazało sie ze zatar sie na 2 korbowodzie na panewkach głównych wiec zdecydowalismu sie na remont wymienione panewki, wał po szlifie, nowe pierscienie i szlif cylindrów plantowana głowica oraz blok wszystko złożone jak trzeba ale no wlasnie z rana odpla jeszcze gorzej jak przed remontem strasznie kopci na niebiesko bardzo nie równo pracuje w ogóle do kity .wtryski sprawdzone wszystko ok ,swiece ok 6 nowych i sprawdzonychwiec co moze byc przyczyna?? proszzę o pomoc:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 ale gdyby to był przekaźnik to nie miało by to wpływu na nierówną pracę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikemc Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 1. Zrób wykresy ciśnień w komorach 2. Sprawdź czy nie przybywa/ubywa oleju 3. Resztę potem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 na zimnym owszem ale ja zrozumiałem że ten silnik to generalnie kuleje. może niech założyciel tematu sprecyzuje czy te problemy ma tylko przy uruchamianiu czy przez cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 jak przed remontem jaki i po remoncie problem tylko z pierwszym odpaleniem wystarczy ze sie go odpali z rana i pochodzi z 3 min i po zagrzaniu ponownym swiec trach i chodzi...na ciepło pali odrazu tylko wlasnie chodzi o odpalanie na zimno...co do cisnienia srezeania to jest po remoncie wiec raczej dobrze trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Jest jeszcze mozliwosc ze paliwo sie cofa i dostaje sie troche powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Jeżeli to Y60 albo 260 (bo nie sprecyzowałeś) to ma podwójny układ grzania swioec, trzy grzeją normalnie a 3 są zupełnie inne i potem jeszcze przez kilka minut dogrzewają , aż silnikm nie osiągnie temperatury. Odpowiada za to przekażnik,na słupku. W przekażniku przeważnie przepala się plecionka. Być może ktoś "zmodernizował " układ i wkręcił 6 zwykłych świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Patrol 260, to y60 są 3 krótkie swiece i 3 długie wiem bo w nim wymieniałem osobiscie a jak sprawdzic czy dogrzewają swiece?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 jak sprawdzic czy dogrzewają swiece?? Na krótkiej listwie (tej co przykręcasz pod te 3 długie brązowe) powinien być prąd przez jeszcze jakieś 5-15 min po odpaleniu, jeżeli nie ma grzeb w przekażniku, jezeli jest odkręc krótka listwe i sprawsdz miernikiem świece pojedyńczo, na samym dogrzewaniu. (dotykaj tam gdzie dokręca się krótką listwe od dogrzewania.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość batonki Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udało Ci się rozwiązać problem? Mam to właściwie to samo. Odpalanie na zimno za 3-4 razem, dymi na jasnoniebiesko. Świece sprawdzone, grzeją. Przekaźniki wstępnie też sprawdzone, nagrzewają możliwe tylko że nie wystarczająco długo to jeszcze do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 witam!!! problem dalej jest :/ z rańca pół obrotu z rozrusznika i odpala tyle ze caly sie giba i ok 40s kopci jak star na niebiesko jutro jade na ustawianie kątów i do dobrego speca od diesel możliwe ze pompa wtryskowa padnięta??dodam ze jak cieply to pali jak złoto:) a ze swiecami to spróbuje na krótko zagrzac:) [ Dodano: Czw 09 Lip, 2009 09:33 ] dzis z rana odpaliłem patrola na krótko czyli prąd bezposrednio z aku na swiece z ręczną funkcją dogrzewania :one: zero dymku pracował równiutko poprostu super i teraz mnie zastanawia jedna kwestia znalazłem ten przekażnik Bosch 0 332 019 150 i wyglada na to ze nic tam nie jest przepalone:/i tak myśle jak zrobic zeby przerobic to na krótko i czyli przyciskiem grzejemy swiece i odpalamy furke bez zadnych przekaźników tylko zostaje kwestia dogrzania swiec zeby same sie dogrzewały bez potrzeby ciągłego przyciskania magicznego guzika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 teraz mnie zastanawia jedna kwestia znalazłem ten przekażnik Bosch 0 332 019 150 i wyglada na to ze nic tam nie jest przepalone: boscha to to na pewno nie jest poniżej masz foty oryginalnych przekaźników przepala sie ten mniejszy po prawej a ponizej masz opisane zasady działania systemu grzania świec http://www.kilometr.pl/patrol_swiece.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 a wiec tak rozebrałem jeden i drugi i stwierdziłem ze u tego wiekszego ta plecionka jest koloru siwego natomiast w drugim tym mniejszym ma kolor miedziany czyli wskazuje to ze ten wiekszy niedomaga dobrze rozumuje??bo ten mały jest od załaczania swiec a ten duży odpowiada za dogrzewanie??a może zrobic tak ze jak zimny bedzie odsłonic te 2 przekaźniki i podczas zapalania druga osoba która bedzie stac przy silniku bedzie widziec czy tamte klapki w tych przekaźnikach pracuja i wtedy wyeliminuje sie wadliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.