Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] primera sedan 94r


bandi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

prima przeszła badanie techniczne tylko ten feler do wymiany .Ogladałem wahacz z dołu i nie zauważyłem śrub próczgłównej mocujacej z piasta koła ,czyzby koncówka była wciskana w wahacz?W takim ukaładzie bedzie troche roboty z odkreceniem całosci ,przerabiał juz ktos ten temat?pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sworzeń masz wciskany, zabezpieczony pierścieniem. Wyciągasz wahacz, potem najlepiej na prasie wyprasowujesz i wprasowujesz sworzeń, zabezpieczasz. Czasem musisz go dodatkowo "spawnąć" gdyby miał luz po wciśnięciu w wahacz. Jeżeli tylko śruby się odkręcają to robota nie jest zła.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zdjemowalem oba wahacze przednie,i wymienialem wszystkie gumy, jesli chodzi o sworzen to trzeba ladnie zdjac zawleczke,proponowalbvym najpierw objechac stary sworzen szczota druciana zeby zobaczyc gdzie ona jest, a potem zwyczajeni wybic, mi to nie sprawilo problemu, natomiast jesli chodzi o wybicie tulejki metalowo gumowej , juz byla wieksza zabawa, nie chcialo nam sie tego wybijac, wiec z kumplem wpirdzielilismy te czesc whaczaz ta tulejka metalowa gumowa w piec,zeby sie wypalila guma,nastepnie,wlozylismy wahacz w imadelko,i po troszeczku , po troszeczku srubokretem i przecinakiem dookola wybijalismy ten metal z tulejki, drugi wahacz wybilismy juz za pomocą tej tulejki która wybilismy srubokretem, i przy pomocy imadelka,potem imadelm scisnelismyi taka robota :) ,czasochlonne jest jedynie wywalenie tej tulejki met-gum z 1 wahacza, potem juz idzie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybić tak a włozyć????lisek

 

tak samo na aucie - troche sie z tym męczyłem ale potem założyłem ściągacz do łożysk na wahacz i wcisnąłem nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

młotkiem też wejdzie, ale sie trzeba troche namęczyc.

 

Jak wyjmiesz sworzen, wyczysc ten otwor papierem sciernym, przesmaruj smarem, wbij sworzen, zaloz te zawleczke i git,jak zalozysz sworzen a sie okaze ze po zalozeniu zawleczki chodzi, to widzialem ze na forum chlopaki pisali zeby pare spawow zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobione panowie mozna temat zamknać .Jednak musiałem cały wahacz dolny odkrecic .Przy odkrecaniu koncówka drażka stabilizatora ukreciła czesc (pekła),chcac nie chcac musiałem wahacz wywalic na stół gdzie przy pomocy imadła odkreciłem pozostałosc po koncówce.Myslałem ze jest gorszy dostep do wahacza ale nie jest tak zle 3 śruby mocujace wahacz do nadwozia (dostep bardzo dobry),plus koncówka stabilizatora oraz koncówka wahacza do zwrotnicy (gorszy dostep),koncówke wahacza dostałem jakąs niemiecka za 35zł (wiem długo nie potrzyma ),ale innej nie mieli w sklepie jeszcze musiałem zrobic dotkniecie elektrody bo wydawało mi sie troche luzno .Za to za koncówke stabilizatora dałem wiecej 45 zł made in japan tez z innego sklepu ,wszystko złozone i sprawdzone musze jeszcze ustawic zbieżnosc bo mam przód zbiezny 4 mm ale po naprawie mogło sie ustawic dobrze zobaczymy pozdrawiam :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...