Gość piramida Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witam. Mam problem z nie zwijającym się pasem bezpieczeństwa, chodzi o prawy tył. Jak sądzicie da się to naprawić (jeśli tak to jak) czy nie da się tego naprawić, czy kupić używany, czy tylko serwis mi zostaje. Bardzo dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi. ALMERA N15, SEDAN, 1,4 , 98R, 150km. Pozdrawiam. Mariusz. Bielsko-Biała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ponczek Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Ja gdy kupowałem auto miałem przecięty lewy pas bezpieczeństwa (złodzieje się włamali i przecieli pas, by wyjąć fotelik dla dziecka). Musiałem więc pas dokupić. Poprzedni właściciel dowiadywał się w ASO, to wymiana kosztowałaby tam 800 zł. Poszukałem na allegro, podzwoniłem po handlarzach częściami używanymi i znalazłem pas. Wymiana to bułka z masłem. Koszt... trochę ponad 100 zł chyba. Największym problemem jest znalezienie pasa w odpowiednim kolorze. Ja mam u siebie jasnoszare, wszędzie mieli czarne. Znalazłem jednak szary, sprzedawca zapewniał, że odcień będzie dobry, bo robili tylko szare lub czarne. Niestety, pas jest ciemniejszy niż pozostałe. Jakoś to jednak przecierpię, ważne, że jest i moge wozić bezpiecznie komplet pasażerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladki2206 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 ja po zakupie Almery z 97r z wersji 3 drzwiowej musiałem zakpić pas, bo z przodu od strony pasażera był zacięty. Kupiłem na allegro, jednak te strsznie trudno jest rozwinąć, a po uzyciu dużej siły i w końcu ich rozwinięcia, rolka nie zwija ich z powrotem. Nie wiem teraz, czy to ja nie umiem ich zamontowac poprawnie, czy coś rzeczywiście z nimi jest. Prosze o pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ponczek Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Być może ta informacja się komuś przyda... Nie wiem, jak jest z przodem, ale pasy z tyłu rozwijaja i zwijają się tylko wtedy, gdy bęben, na który się pas nawija, jest w położeniu zgodnym z położeniem pasa zamontowanego w aucie. Przekręcenie w którymkolwiek kierunku (imitując np wyrotkę auta) pas się zacina (blokuje, by przytrzymać pasażera). Poczatkowo myslałem, że wysłali mi zepsuty, napisałem maila do sprzedawcy, poinstuował mnie co i jak i rzeczywiście, działało Inna sprawa: W instrukcji obsługi jest napisane, że po 10 latach należy wykonać przegląd urządzeń zapewniających bezpieczeństwo (pasy, poduszki). Robił go ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piramida Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 problem rozwiązany, poszarpałem trochę za bęben z pasem, coś zastukało i pas się zwinął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.