Gość djadammo Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witam czy wasze drążki od zmiany biegów też tak drżą na biegu jałowym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyycu Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 u mnei też tak jest n16 2.2.Di i nie wime ale chyba tak ma być:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crushpl Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Tak to norma. Najgorsze jest to jak gumowy mieszek ustawi tak że na biegu jałowym słychać jak pracuje. Silnik diesla generuje inne drgania niż silnik benzynowy. Starsze diesle na biegu jałowym drżą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Jak to w każdym dieslu - są duże drgania. Nowe diesle na common railu pracują dużo bardziej miękko i cicho, i tym samym generują mniej drgań. Jak pewnie każdy wie, zimny diesel dopiero się trzepie Ale wyczytałem dziś na forum, że można się pozbyć części dragań w "starym" dieslu inwestując kasę w nowe, dobrej jakości poduszki pod silnikiem. Co o tym sądzicie ? Jaki wpływ na dragnia w starszym dieslu mają te gumy pod silnikiem (2) i skrzynią (1) ? Czy ktoś wymieniał je w N15/N16 i może opisać wpływ tej wymiany na poziom drgań w kabinie ? Wyczytałem też, że kupując najtańsze zamienniki fundujemy sobie kolejna wymianę w bardzo niedługim czasie bo bardzo szybko się rozlatują ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonfox Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 A u mnie pomogło skrócenie lewarka o długość gwintu oraz montaż gałki lżejszej tuningowej.Zdecydowanie zmiana biegów jest dużo szybsza i bardziej precyzyjna również gume zastąpiłem mieszkiem skórzanym który kupiłem w komplecie ze sznórowaną nakładką na kierownicę która równiez mnie drażniła gdyż jest dość cienka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djadammo Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 hmm no tak myślałem że ten typ tak ma a powiem Wam że mam w swojej stajni mercedes 190 2.0 diesla ostatni rocznik 93 i tam nic sie nie trzesie nigdy po prostu cicho i spokojnie ale to mercedes a swoją drogą wymiana poduszek powinna poskutkować ale na jak długo nie wiadomo może wystarczy zainwestować w skrócenie drążka i zmiane gałki np. Ładnej skórzanej i przy okazji obszyć kierownice pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 fak telepie się że hej ale ja temu zapobiegam stojąc zawsze na biegu - wtedy ta guma z mieszka nie brzęczy. Podejżewam ze skrucenie drążka by pomogło no i koniecznie wymiana mieszka. Co do merola to nie trzęsie bo po pierwsze z tego co sie orietuje to motor tam jest umieszczony wzdłuznie i skrzynia jest gdzie indziej z racji napędu na tylne koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.