Gość janusz90 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam Mam Terrano II 2.7 Td z 1997 r. 5d. Samochód ma z natury głośny i mało komfortowy silnik dizla. Troche denerwuje mnie chałas w kabinie szczególnie przy obrotach od 1000 do 1500 przy których drgania przenoszę się na kabinę i powodują wibracje. Prubowałem go wygłuszyć matami głuszącymi na podłodze i na nadkolach i masce od środka. Nie pomogło za wiele. Może ktoś podpowie jak zmniejszyć dokuczliwy chałas w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam Mam Terrano II 2.7 Td z 1997 r. 5d. Samochód ma z natury głośny i mało komfortowy silnik dizla. Troche denerwuje mnie chałas w kabinie szczególnie przy obrotach od 1000 do 1500 przy których drgania przenoszę się na kabinę i powodują wibracje. Prubowałem go wygłuszyć matami głuszącymi na podłodze i na nadkolach i masce od środka. Nie pomogło za wiele. Może ktoś podpowie jak zmniejszyć dokuczliwy chałas w kabinie. Maska od środka, to akurat najmniejszy problem - moim zdaniem zrobiłeś tylko skuteczną izolacje termiczną. Kluczowa dla wyciszenia jest gródź pomiędzy kabiną pasażerską a silnikiem - to jest też element który najtrudniej wygłuszyć z uwagi na trudny dostęp i sporo przepustów. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...t=wyg%B3uszanie w tym wątku kolega Jacko29 wygłuszał notka możesz się oprzeć na jego doświadczeniu. Proszę również o poprawę błędów ortograficznych w Twoim wątku. _orto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztofs Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Samochód ma z natury głośny i mało komfortowy silnik dizla Ten typ tak ma :-) Po zrobieniu konserwacji z większą ilością tzw. "baranka" jest trochę lepiej, kabina mniej rezonuje, ale pewnie jeszcze nie o taki efekt Ci chodzi. Generalnie Terrano, to nie limuzyna i w tym cały jego urok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Generalnie to tego silniczka nie warto trzymać na takich niskich obrotach, bo ci poduszki silnika roztelepie. Taka jego natura, że w miarę komfortowo (pod względem wibracji) pracuje tak od 1800 obr/min. 1000-1500 to katowanie wg. mnie. Za wiele na paliwie nie oszczędzisz jak będziesz jeździł na wyższych obrotach, no i nie zamulisz silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.