Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

OMEGAS w P11.144 silnik QG16DE spadek ciśnienia gazu!!!


Gość taurus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chyba mam nie fart do gazownika po założeniu instalacji mam problem ze spadkami ciśnienia gazu i co za tym idzie przełączaniem na benzynę.

Co bardziej mnie wkurza do od początku źle działa wskaźnik poziomu gazu.

 

1) Na początku paliła mi się zawsze rezerwa!! chociarz zbiornik był pełny.

Jak mi gazownik ustawił że pokazywał poziom (4 zielone diody) to wywalał spadek ciśnienia i dalej jeździł na benzynie zamiast na gazie.

 

2) No to żeby jeździć na LPG musi mi się rezerwa palić (gazownik zrobił zworkę na stałe jeździłem 2 dni zrobiłem trasę i nic się nie działo). Ale nie miałem wskazania ilości gazu!!

 

3) Gazownik wgrał mi nowe oprogramowanie ze zwiększoną tolerancją na spadek gazu (15%), usunął zworkę wskaźnik pokazywał pełen zbiornik (wreszcie!!!) no i jeżdziło się świetnie (autopstrada 160-180 km/h) ale po 160 km problem wrócił. Dotankowałem 6L gazu żeby się upewnić że to faktycznie nie brak gazu no ale dalej przeskakuje na Benzynę.

 

4)Chyba że to że rezerwa mi się teraz nie zapala może mylić komputer?? Bo nie wierzę że po 320 km w zbiorniku o poj 37 L NETTO miałbym połowę gazu jak pokazuje zdebilały wskaźnik. 200km na autostradzie przejechałem średnio 150km/h więc był wir w baku. Swoją drogą to czy to zbyt wiele żeby wskaźnik działał!!!!!!!!! A gość ma dobrą opinię jako gazownika w Koninie wiele osób mi go polecało :((

Wydaje mi się że ten gazownik słabo robi OMEGASA Zaznaczam że zapewnia mnie że instalację mam dobraną do auta powyżej 75 KW (reduktor dwustopniowy). Co o tym myślicie??

 

Może to reduktor?? Walnięty parownik?? Komputer?? NO i co z tym szkiełkiem że nie działa jak należy???

(nie będę lał gazu do pełna bo powinien chodzić na mniejszej ilości również)

 

 

 

Za poradę z góry dziękuję

(chyba że mnie gościu w lewo robi i nie mam odpowiedniej wydajności reduktora?? Jeśli ktoś ma OMEGASA prosiłbym o info w tym temacie co ma dokładnie założone)

 

A i jeszcze jedno do OMEGASA nie mam zastrzeźeń faktycznie jak działa nie wyczywam praktycznie żadnej różnicy czy jadę na gazie czy na benzynie takiego samego mam kopa no może 10% słabiej idzie 165-180 ale 180 nie zamierzam jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wskazań poziomu gazu to wyluzuj, nie sądzę aby udało się tak ustawić pływak aby precyzyjnie wskazywał ilość gazu. Jedyny efekt jaki osiągniesz to że przestanie wskazywac wogóle :-)

 

Spadek ciśnienia to ewidentna wina parownika. Pewno w sterowniku możesz zmienić aby nie przełączać się poniżej np. 0.3 bar, ale po co tak męczyć silnik.

Napisz jaki to parownik, ile ma najechane.

Być może czyszczenie i regenracja wystarczą.

 

Jak masz gwarancję to upieraj się, że nie chcesz mniejszych spadków jak 0.2 bara przy bucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wskaźnik dało się ustawić jest OK. Z tym przełączaniem na benzynę to jednak dalej walczę u gazownika- jeśli chodzi o parownik to jest nówka z zestawu OMEGASA (REDUKTOR parownik Landi Renzo IG1) dla silników powyżej 75 KW (czyli powinien być ok).

 

Z tego co widzę to okresowe spadki ciśnienia (występują losowo) poprawka dla tolerancji spadku ciśnienia o 15% załatwia temat (serwis przysłał 3 wersje softu: 10%, 15%, 20%)

powyżej nie chcieli zrobić dla bezpieczeństwa silnika.

 

Tak że sam nie wiem co jest :(

czy dać sobie spokój i jeździć na 15% czy drążyć temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...