Gość zegarm Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Czy ktoś słyszał, a może nawet ma Almerę z silnikiem 1.8 o mocy 128 KM??? Znalazłem taki silnik w ofercie nissana, ale nigdy o nim nie słyszałem, ani takiego nigdzie nie widziałem. Czy to ten sam silnik który jest w modelu z mocą 114Km czy inny? Może po prostu ma inny program... ?! Znalazłem jeszcze almerę z silnikiem 2.0 o mocy 145KM. Pewni taki sam jak występuje w Primerze, ale takiej almery również nie widziałem.... Jeden i drugi silnik po lutym 2002r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 a możesz wrzucić info gdzie znalazłeś takie silniki w Almerach po 2002r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusek Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ja tez słyszałem o takiej z mocniejszym motorem,ale szukałem w instrukcji i sa opisane tylko 2 benzynowe (1.5 i 1.8) i jeden diesla (2.2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 co do QG18DE, to na stronie producenta (Aichi - link) i w angielskiej wikipedii (link ) piszą, że rzeczywiście silnik ma 126-128KM. Podejrzewam, że tak mają w Japonii, Australii i może w USA - wygląda na to, że na Europę silnik dobrze zamulony dociera - tak, że potencjał jest Co do 2,0 to jedynie moje domysły, że to SR20DE, ale takiej wersji nigdzie nie znalazłem, a w katalogu Intercarsu taka występuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Nie zapominajcie ze wikipedia jest edytowalna przez ludzi i czasem rozne rzeczy tam pisza True Ale strona Aichi nie kłamie podejrzewam, czyli 92kW oryginalnie powinno być: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Ciekawe gdzie małe żółte rączki schowały nam te 15KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Ciekawe gdzie małe żółte rączki schowały nam te 15KM? pewnie w rożnych katalizatorach, ERG-ach i innych pomysłowych zwężkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zegarm Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 To można jakoś "podkręcić" QG18DE?? Mechanicznie, bądź elektronicznie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 każdy silnik można podkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zegarm Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Z tego raczej zdawałem sobie sprawę ale jak najlepiej tzn bez znacznego podnoszenia spalania i modyfikacji mechanicznych. Czyli chyba najlepiej "chip tuning"??? Napisz coś więcej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Z tego raczej zdawałem sobie sprawę ale jak najlepiej tzn bez znacznego podnoszenia spalania i modyfikacji mechanicznych. Czyli chyba najlepiej "chip tuning"??? Napisz coś więcej.... oślepić ERG, dolot (tu teraz eksperymentuję ze stożkiem ), rozluźnienie wydechu. Nie wchodzisz w silnik, stosunkowo niewielkie koszty i do tego frajda z każdego moda Zobacz projekt kolektora w dziale NPT - wujek_trzcina tam już głębszą operację robi Jeśli już to elektronika później - i zamiast "chip tuningu" to już bym wolał świniaka i coś sobie dostroić na hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ciekawe z tym EGR-em bo jak w sunnym było to proste do zrobienia tak obecnie w Almerze nie widzę takowej rury choć przyznam że jeszcze się w to nie zagłębiałem, narazie planuję zakup kolektora 4-2-1. [ Dodano: Nie 29 Mar, 2009 20:20 ] ps. z tego co zauważyłem to chyba w qg15de nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 A ten kolektor wujka trzciny będzie też do QG18DE pasował? Przydałoby się coś zmienić w tym silniczku, bo chociaż idzie dobrze, to z 1,6 czasem może mieć spory problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 A ten kolektor wujka trzciny będzie też do QG18DE pasował? Przydałoby się coś zmienić w tym silniczku, bo chociaż idzie dobrze, to z 1,6 czasem może mieć spory problem na razie nie, ale myślę, że później wujek coś pokombinuje i do 1.8 a z tym 1.6 to bym nie przesadzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 tu masz zarówno do 1.5 jak i 1.8 http://www.jperformance.co.uk/nissan-almer...2001-p-178.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 wygląda ładnie, tylko: Nissan Almera 2001-2007 QG15DE(1.5L) Nissan Almera 2001-2007 QG18DE(1.8L) a u mnie 03/2000 - mam np. inne sondy lambda niż były po 10/2000 i nie wiadomo czy podejdzie. Jak ktoś kupi to chętnie bym pomierzył i sprawdził tylko lepiej trochę poczekać aż funt spadnie Edit. nie zauważyłem, że w UK jesteś, więc ostatnia uwaga nie ma znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ja będę kupował i jak chcesz to będziesz mógł w sierpniu w Wawie obejrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ja będę kupował i jak chcesz to będziesz mógł w sierpniu w Wawie obejrzeć to chętnie obejrzę :one: A jeszcze w temacie głównym - znalazłem fotę 126HP 1.8 silnika z Sentry - trochę inaczej (i ładniej z taką pokrywą) wygląda: [ Dodano: Pon 30 Mar, 2009 00:02 ] I jeszcze ciekawy link: http://www.qg18de.net Tak jak na szybko zerknąłem to piszą, że były 3 wersje QG18DE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Co do 1,8 to był tylko 1,8 116 KM Dokładnie. Chyba,że było grzebane w silniku. A jeszcze w temacie głównym - znalazłem fotę 126HP 1.8 silnika z Sentry - trochę inaczej (i ładniej z taką pokrywą) wygląda: Wygląda nieźle,tylko pytanie jak będzie wyglądał po prejechaniu 100tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Co do 1,8 to był tylko 1,8 116 KM Dokładnie. Chyba,że było grzebane w silniku. 116KM jest w silniku ze zmiennymi fazami czyli po FL (technologia VTC - valve timing control) 114KM jest w silniku bez zmiennych faz prawdopodobnie tajemnicza wersja 126KM to druga generacja silnika VTC, wersja CVTC (continuous valve timing control) ale to niepotwierdzona informacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 a mnie zaciekawiła pewna informacja którą wyczytałem wczoraj, dotyczyła ona jakoby braku zmiennych faz rozrządu w qg15de po fl czyli 98KM?! w artykule najpierw był opisywany silnik qg18de gdzie pojawia się między innymi taki fragment: "...Silnik QG18DE pojawił się na rynku w ubiegłym roku, wraz z nową generacją Primery. Jego najważniejsze cechy to system zmiennych faz rozrządu (Nissan Valve Timing Control System - NVCS) oraz zapłon bezpośredni (Nissan Direct Ignition System - NDIS)...." a następnie przy opisie qg15de pojawia się takowa informacja: "...Najmniejszy silnik QG15DE jest całkowicie nowy. Jego konstrukcja w zasadzie odpowiada jednostce QG18DE z wyłączeniem jedynie systemu zmiennych faz rozrządu (NVCS)." to jak to w końcu jest bo byłem przekonany że ten silnik posiada takowe? żródło: http://moto.wp.pl/kat,356,title,Nowy-Nissa...ml?ticaid=17c2e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 ja będę kupował i jak chcesz to będziesz mógł w sierpniu w Wawie obejrzeć Ja z chęcią też przyjadę do wawy obejrzeć odwiedze kuzyna przy okazji.. Kiedy masz zamiar zmieniać i jaką masz date produkcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 ja będę kupował i jak chcesz to będziesz mógł w sierpniu w Wawie obejrzeć Kiedy zamierzasz kupić? Będziesz robił jakis pomiar na hamowni, żeby sprawdzić czy to daje wymierne korzyści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 będę w Polandii w sierpniu, dokładniejsze info napiszę później. Zamontuję albo odrazu tutaj albo przyjadę i tam to zrobię, nad tym jeszcze pomyślę. Dodatkowo ma przywędrować reszta wydechu + CAI + jeszcze jakieś pierdółki. Wtedy mogę podjechać na hamownię i sprawdzić czy i co to dało. Jeżeli pytasz mnie o datę produkcji samochodu to jest to 2003r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jestem ciekaw czy to bez problemu pasuje do modelu 2000.05... .. bo sowja droga nigdy nie bylo 2007, wiec moze sie pomylili i ejst od 2000-2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.