xtomek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 V-power Racinga zalewaj na pomiary/wyścigi + czysty, naolejony filtr powietrza. Motor musi oddychać. To potrafi dać nawet do 15 KM Kiedyś liczyłem czerwoną przed hamownią i wyszło +15KM i -1 Nm. Nie pomyliłem się, a w ogóle masz jakiś dziwnie mocny egzemplarz motora :one: p.s. wstaw w podpisie aktualne parametry i mody woza, to nie trzeba będzie szukać na początku i w trakcie watku z czym mamy do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 V-power Racinga zalewaj na pomiary/wyścigi + czysty, naolejony filtr powietrza. Motor musi oddychać. To potrafi dać nawet do 15 KM Kiedyś liczyłem czerwoną przed hamownią i wyszło +15KM i -1 Nm. Nie pomyliłem się, a w ogóle masz jakiś dziwnie mocny egzemplarz motora :one:p.s. wstaw w podpisie aktualne parametry i mody woza, to nie trzeba będzie szukać na początku i w trakcie watku z czym mamy do czynienia. Hmmm ciekawe Ja teraz swoja hamowalem na zwyklej 98-ce do tego ze Statoila Trzeba bedzie zalac V-power Racinga na shellu na nastepne hamowanko i zobaczymy co wyjdzie Dziwny egzemplarz, ale nie narzekam Latwo lyka mody i to calkiem z dobrymi efektami P.S Zbiore sie to zrobie podpis niedlugo [ Dodano: Pią 03 Kwi, 2009 08:38 ] Nowe fotki z hamowni z przedwczoraj: Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 I co wydech zamontowany?? Nakrec jakis filmik jak gada i ile kosztował No wlasnie dopiero wlazlem do domu. Auto odebrane z EL-TECa z nowa koncowa. Szczerze mowiac myslalem ze bedzie ciszej, ale tragedii nie ma. Nic nie widac bo zrobiony jak seria i schowany za zderzakiem O to mi chodzilo.... Nakrece filmik jakis niedlugo to wrzuce obowiazkowo :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 No to konkurs na najszybsza P11.144 w klubie rozstrzygnięty Jednak wydech u mnie nie był najmądrzejszym posunięciem, chyba, że to ta końcowa puszka tak muli. Dzięki za wyścig i milo było poznać Może coś nie tak u Ciebie z wydechem jednak, ja robiłem w EL-TECu, ale dopiero po hamce bede wiedział czy coś się zmieniło - na lepsze lub gorsze [ Dodano: Pon 13 Kwi, 2009 11:58 ] Oficjalnie ECUMASTER juz siedzi w Primce Wystrojony by Coobcio....dlubalismy do 2 w nocy prawie, ale efekty czuc. Bedzie trzeba teraz ogarnac jakas inna hamownie niz KREATOR i sprawdzic wyniki :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 troche sie wtrace wiecie moze, z jakich samochodow moznaby dobrac wydech koncowy do p11.144 - mam hb 1.6 - wiem ze to nie ta sama klasa co 2.0, ale jesli cos by mozna bylo odmulic... to poszukalbym na szrocie, czy cos by sie dopasowalo tu link do szrotu - maja w internecie co w danej chwili do rozebrania na czesci http://vakabilar.is/carparts/ widze ze jest maxima z 97r, cos podejdzie do p11.144 a moze almerki n15 ? moze jakies inne graty z niej powyciagac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 troche sie wtrace wiecie moze, z jakich samochodow moznaby dobrac wydech koncowy do p11.144 - mam hb 1.6 - wiem ze to nie ta sama klasa co 2.0, ale jesli cos by mozna bylo odmulic... to poszukalbym na szrocie, czy cos by sie dopasowalo tu link do szrotu - maja w internecie co w danej chwili do rozebrania na czesci http://vakabilar.is/carparts/ widze ze jest maxima z 97r, cos podejdzie do p11.144 a moze almerki n15 ? moze jakies inne graty z niej powyciagac Hmmm, powiem Ci ze u mnie zdal egzamin rewelacyjnie koncowy z EL-TECu, z kwasówy, ale jednak troche trzeba zaplacic. Jak bys chcial cos taniej, to do Twojej 1.6 moze by przypasowal taki koncowy tłumik od mojej 2.0. Kumpel z forum wzial ode mnie koncowy po tym jak zalozylem EL-TECa, więc juz nie mam niestety, ale on bral do 1.6 P11 - przed liftem. Tam jest jeszcze inny końcowy chyba. Niech sie specjalisci wypowiedza co do innych koncowek wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 no i jak spojrzycie na linkco dalem wyzej, to mam do was troche daleko takze szukam rozwiazania mozliwego dla mnie tu na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 no i jak spojrzycie na linkco dalem wyzej, to mam do was troche daleko takze szukam rozwiazania mozliwego dla mnie tu na miejscu A rzeczywiscie...kawalek bys mial Ale dla chcacego nic trudnego hehe. Swoja droga, moze z Maximy by przypasowal koncowy do Ciebie, ale nie powiem Ci na 100% bo nie wiem. Tak swoja drogą odświeżając temat mojego auta: - ostatnie hamowanko w GAZ POLSKA wypluło wynik: 160 KM i 195 Nm, czyli mniej niz Kreator, ale to dobrze. Nawet licząc średnią z obu hamowań, nie jest źle - przesunięty stożek, za akumulator (dzięki Coobciu za flanszę) i przeniesiony zbiorniczek wyrównawczy w inne miejsce. Teraz z pewnością będzie lepsze chlodzenie filtra, bo wcześniej był prawie "w silniku" O dziwo nawet dzwięk się zmienił na jeszcze ciekawszy - wywalona rurka, która jak się okazało ssała lewe powietrze przed stożkiem i zaślepiona dziura śrubką by Coobcio hehe - nowe wtryski przymierzone :diabel2: oczywiście jak to w seryjnych tjunerskich P11.144 musiały pasować, nie ma to tamto Więc dalej mamy otwartą drogę, jeśli chodzi o turbo Coobcio, szykuj graty i wjeżdzamy z projektem grubo Trzeba zdłubać bardzo męską Primerkę P11.144 :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 - przesunięty stożek, za akumulator (dzięki Coobciu za flanszę) i przeniesiony zbiorniczek wyrównawczy w inne miejsce. Teraz z pewnością będzie lepsze chlodzenie filtra, bo wcześniej był prawie "w silniku" O dziwo nawet dzwięk się zmienił na jeszcze ciekawszy masz fotki, bo coś mi się wydaje że mój patent jest powielany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 - nowe wtryski przymierzone :diabel2: oczywiście jak to w seryjnych tjunerskich P11.144 musiały pasować, nie ma to tamto A od czego pasują?? Od SAABa Turbo przypasowały. Ale jeszcze nic nie montowałem, narazie była przymiarka i bedziemy myslec Jednak troche trzeba wylozyc zeby calosc potem poskladac i wystroic Eszi: Hmm mozliwe mozliwe Zrobie fote to wrzuce i sobie spojrzysz :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 konkretnie wtryski są z 250Konnego SAABA 9-5 Turbo... pasują jak ta lala jedynie wtyczki trzeba zmienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 - przesunięty stożek, za akumulator (dzięki Coobciu za flanszę) i przeniesiony zbiorniczek wyrównawczy w inne miejsce. Teraz z pewnością będzie lepsze chlodzenie filtra, bo wcześniej był prawie "w silniku" O dziwo nawet dzwięk się zmienił na jeszcze ciekawszy masz fotki, bo coś mi się wydaje że mój patent jest powielany A to mnie bardzo zaciekawiło. :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 konkretnie wtryski są z 250Konnego SAABA 9-5 Turbo... pasują jak ta lala jedynie wtyczki trzeba zmienić... czyli mialem racje, nasze podejrzenia sie potwierdzily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 - przesunięty stożek, za akumulator (dzięki Coobciu za flanszę) i przeniesiony zbiorniczek wyrównawczy w inne miejsce. Teraz z pewnością będzie lepsze chlodzenie filtra, bo wcześniej był prawie "w silniku" O dziwo nawet dzwięk się zmienił na jeszcze ciekawszy masz fotki, bo coś mi się wydaje że mój patent jest powielany A to mnie bardzo zaciekawiło. :kosci: soory Michał, nasz wspólny patent. Twoja działka umiejscowienie stożka, moja zbiorniczka wyrównawczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 masz fotki, bo coś mi się wydaje że mój patent jest powielany Zrobilem fotke pod maska Stożek na patencie ponizej: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 ale sie kolektor swieci:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 masz fotki, bo coś mi się wydaje że mój patent jest powielany Zrobilem fotke pod maska Stożek na patencie ponizej: Obrazek :diabel2: Ktoś tu mnie i Bullitta kopiuje :diabel2: , ciekawe jak to rozwiązanie wypadnie u ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Trochę przerwy w projekcie, ale pomału zaczynamy się rozkręcać i jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli, niedługo będzie montować suszare Wtryski przymierzone przez Coobe, pasują elegancko. Po podłączeniu odpalił odrazu....małe strojonko ecumaster i wszystko gra....żadnych wariacji i check enginów nie wykryto Co lepsze, po wymianie wtrysków od SAABa skończyły się przygody z falującymi i spadającymi obrotami na jałowym Przy okazji tjunów, rozwiązała się usterka hehe Autko pracuje elegancko i równo, jeździ również i nawet delikatnie mniej pali (według kompa) Suszara zamówiona, kolektor już jest, więc za około 2 tygodnie zaczynamy składać wszystko do kupy, jak czas i gotówka na to pozwolą :diabel2: Dla zainteresowanych fotki nowych wtrysków poniżej: P.S Ktoś tu mnie i Bullitta kopiuje :diabel2: , ciekawe jak to rozwiązanie wypadnie u ciebie? Powiem Ci szczerze ze zmienil sie delikatnie dzwiek po przeniesieniu stozka za aku Generalnie jest lepiej teraz, tyle ze przy turbo bedziemy znowu pewnie robic generalne porzadki pod maska hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 no pierwszy etap za nami teraz czas na zweryfikowanie go na hamowni Ps. z dolotem trzeba u ciebie pokminić bo ten co masz nie jest za ciekawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Grubo to będzie jak skonczymy z Coobciem projekt Miejmy nadzieje ze wszystko pojdzie z gorki, a nie pod gorke :diabel2: U mnie tez myslalem o jakims ciekawszym CAI czy cos, bo jak sie zgrzeje stozek to czuc delikatny spadek mocy, a teraz bedzie juz tylko co raz cieplej na dworzu Generalnie nie wiem jak to pod maska wszystko pomiescimy, gdy turbo wejdzie :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A ja mam pytanie. Gdzie są Twoje wykresy?? Jakoś ich nie widze :/ A to musial bym zeskanować, bo w koncu ich nie dostalem na pendrivie :/ Juz nawet o nich zapomnialem, ale mam wydruk, wiec trzeba by zeskanowac. Generalnie to nic sie nie zmienilo u mnie...caly czas ta sama moc. Jak cos zdlubie z turbo to bede sprawdzal. Narazie stoi projekt w miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Chciałęm porównac w koncu wykresy z tej samej hamowni. Mi wyszło w energy gas 152,9 KM i 194 Nm na IV biegu. V max 198 km/h Ja tez ostatni mam z ENERGY GAS, więc postaram się wrzucić max do jutra, bo w robocie mam skaner i sobie porównamy [ Dodano: Pią 29 Maj, 2009 17:41 ] Tak jak obiecałem, poniżej wykresik z hamowni - tym razem ENERGY GAS POLSKA: :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 4kmh jest wolniejsza na 4 biegu Chłopak ma koła 205/50R16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 A czemu tam jest napisane almera 2,0?? Generalnie patrzac na wykres to NIuton u mnie zaczyna sie przy 2300 (180 Nm) a u Ciebie dopiero przy 2600. Równiez dziura przy 3500 u mnie jest o wiele mniejsza. Moc max osiagam o 300 obrotów szybciej a niutona 150 obr. Twoja sie kreci tez niby 200 obr wyzej ale za to o 4kmh jest wolniejsza na 4 biegu Wg mnie mam ladniejszy wykres, ale niech sie inni wypowiedza No to u mnie niuton max. jest osiągany niżej niż u was obu jak auto wystroję pożądnie na hamowni to max. będzie jeszcze niżej. 180 Nm raczej nie osiągne tak nisko jak wy, co do mocy to także pewnie będzie osiągalna przy niższej prędkości obrotowej. Mnie generalnie bardziej zależy na przebiegu momentu i mocy, a nie na max. Z tego co widze, Bombel masz łagodniejszy przebieg momentu niż zuru, ale góra jest jego zarówno mocą, jak i momentem. Panowie ale cyferki cyferkami, ulica mówi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Dokladnie, to tylko wykresy Bardzo duże ma znaczenie jak zmieniamy biegi, jakie mamy kola, opony etc... Co do hamowania, to tez moze wyjsc roznie. Przykladowo podjedziemy w trakcie lata jak bedzie sie lał żar z nieba i schamujemy, to nam wyjdzie 10 KM mniej hehe. Więc najważniejsze jest to jak się jeździ po ulicy, a nie tam same wykresy i cyfry :diabel2: P.S Kiedy wchodzimy grubo Coobciu? Ja czekam cały czas na te turbo, ale coś nie wiem narazie kiedy turbina przyjedzie w końcu do Warszawy, bo slaby jest kontakt cuś z tym Lublinem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.