eszi Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Dokladnie, to tylko wykresy Bardzo duże ma znaczenie jak zmieniamy biegi, jakie mamy kola, opony etc... Co do hamowania, to tez moze wyjsc roznie. Przykladowo podjedziemy w trakcie lata jak bedzie sie lał żar z nieba i schamujemy, to nam wyjdzie 10 KM mniej hehe. Więc najważniejsze jest to jak się jeździ po ulicy, a nie tam same wykresy i cyfry :diabel2: P.S Kiedy wchodzimy grubo Coobciu? Ja czekam cały czas na te turbo, ale coś nie wiem narazie kiedy turbina przyjedzie w końcu do Warszawy, bo slaby jest kontakt cuś z tym Lublinem :/ Dla mnie hamowania to tylko odnośnik czy zainwestowana kasa nie poszła na marne. Ścigając się liczą się w dużym stopniu umiejętności kierowcy i znajomość parametrów auta(tu hamownia jest nieodzowna)aby je maksymalnie wykorzystać w odpowiednim zakresie pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Wczoraj kolejny dzień modów u Coobcia Mieliśmy włożyć IC, pompę paliwka i ew. wskaźnik booosta, ale czas i pogoda pozwoliła tylko na pompę jak narazie. Wszystko ładnie przypasowało, pompka pompuje elegancko, możemy modować dalej :diabel2: Poniżej kilka zdjęć z wczorajszego dnia i nowe graty Teraz tylko czekamy na suszarę, aż przyjedzie do Warszawy i jak wszystko dobrze pójdzie w następnym tygodniu jakoś montujemy wskaźnik doładowania i przymierzamy IC-ka. Jak tylko coś się nowego zadzieje w projekcie, od razu dam znać :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 zuru-no jestem zaskoczony-mody zacne zaplanowane i tak szybko to idzie że jestem w szoku-ja na turbow p10 już raczej nie pomyślę,większy fun jest w wolnossaku i wysokich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 zuru-no jestem zaskoczony-mody zacne zaplanowane i tak szybko to idzie że jestem w szoku-ja na turbow p10 już raczej nie pomyślę,większy fun jest w wolnossaku i wysokich obrotach No wiesz Lukasie, myslalem nad VE na poczatku, ale na seryjnych gratach nie da sie przesunac w p11.144 odcinki, wiec marnie by to wygladalo Dlatego stwierdzilem ze sie pobawie w turbo...szczegolnie ze mam plan zrobic rodzinne-niepozorne i ciche auto :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Wczoraj kolejny dzień modów u Coobcia Mieliśmy włożyć IC, pompę paliwka i ew. wskaźnik booosta, ale czas i pogoda pozwoliła tylko na pompę jak narazie. Wszystko ładnie przypasowało, pompka pompuje elegancko, możemy modować dalej :diabel2: No to jeszcze troche pracy i bedzie sie jeszcze lepiej odpychac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Udało się wczoraj zamontować wskaźniczek Booosta i przymierzyliśmy Intercooler z Coobciem. Wskaźnik narazie zamontowany prowizorycznie, bo i tak w planach chyba będą 2 kolejne zegary i będzie trzeba pomyśleć nad ich umieszczeniem. Co do IC, powinna być gitara, tylko wsporniczki się dorobi przy okazji spawania orurowania pod turbo i bedzie męsko Generalnie mamy już wszystkie potrzebne graty....turbinka przyjechała w weekend z Lublina i kolektor też już leży u Cooby. Teraz tylko czekamy na sierpień i kończymy powoli :diabel2: Poniżej kilka zdjęć z dnia wczorajszego: P.S. Cooobciu....jak zrobisz te fotke kolektora w chacie, to wrzuć proszę do posta thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 No, no sąsiedzie przestaje mi sie to podobać. :one: Ale... czerwona N/A wstanie i zrobimy.........pojeżdżawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 zuru82, ajak mierzyliscie IC to musieliscie te rurki od klimy wywalic??Bombel, z ciekawostek robie twój wynik z hamowni zapłonem :!!: A auto nie jest w pełni wystrojone, może w sierpniu. Najciekawszym autem jest primera Bullitta, standardowe mody i przyznam że po moich "inwestycjach" i wyrzuconej kasie w błoto, mimo lepszych teoretycznie wyników nie mogę go objechać :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 wyrzuconej kasie w błoto, mimo lepszych teoretycznie wyników nie mogę go objechać Wagi wozów porównywaliście obaj macie LPG i na jakich kołach się toczycie - to też istotne elementy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 wyrzuconej kasie w błoto, mimo lepszych teoretycznie wyników nie mogę go objechać Wagi wozów porównywaliście obaj macie LPG i na jakich kołach się toczycie - to też istotne elementy Koła 195/60/15, waga: mamy te same auta, on ma klime ja nie, ale ja mam fotelik dziecka, skrzynie z głośnikiem 12', ale ważyć się nie ważyliśmy. Kuba trzeba moją SZKAPĘ porządnie wystroić z szerokopasmówką . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 wyrzuconej kasie w błoto, mimo lepszych teoretycznie wyników nie mogę go objechać Wagi wozów porównywaliście obaj macie LPG i na jakich kołach się toczycie - to też istotne elementy Koła 195/60/15, waga: mamy te same auta, on ma klime ja nie, ale ja mam fotelik dziecka, skrzynie z głośnikiem 12', ale ważyć się nie ważyliśmy. oprócz klimy mam jeszcze hak holowniczy który chyba trzeba będzie zdjąć bo też to waży parę deko bo jak zaglądałem pod zderzak to ma całą belkę własną chyba i woże cały czas koło zapasowe którego u Ciebie nie było już dawno w kufrze a w trzecim wyścigu to wiesz jakie jeszcze miałem obciążenie tamten mięsień piwny trochę ważył no i prawie pełny balon gazu, ale nie offtopujmy tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 wyrzuconej kasie w błoto, mimo lepszych teoretycznie wyników nie mogę go objechać Wagi wozów porównywaliście obaj macie LPG i na jakich kołach się toczycie - to też istotne elementy Koła 195/60/15, waga: mamy te same auta, on ma klime ja nie, ale ja mam fotelik dziecka, skrzynie z głośnikiem 12', ale ważyć się nie ważyliśmy. oprócz klimy mam jeszcze hak holowniczy który chyba trzeba będzie zdjąć bo też to waży parę deko bo jak zaglądałem pod zderzak to ma całą belkę własną chyba i woże cały czas koło zapasowe którego u Ciebie nie było już dawno w kufrze a w trzecim wyścigu to wiesz jakie jeszcze miałem obciążenie tamten mięsień piwny trochę ważył no i prawie pełny balon gazu, ale nie offtopujmy tutaj spoko, zapytał to mu odpowiadam No i teraz to będzie rozkminianie Ja chyba wiem w czym sęk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 zuru82, ajak mierzyliscie IC to musieliscie te rurki od klimy wywalic?? Jak przymierzalismy to wszystko siedzialo na miejscu. Tylko wsporniczek ten co idzie do zderzaka wywaliliśmy i dało radę przymierzyć. Później pewnie będzie trzeba pokombinować z tymi rurkami podczas zakładania, zobaczy się. Dorzucam foteczkę wskaźnika, zrobionego w nocy - wygląda męsko :diabel2: P.S Coobcio, jak fote zrobisz kolektorka to wrzuc tu prosze P.S2 Tak dokladnie to AUTO GAUGE Smołkowy wskaźnik :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 to chyba auto gauge -MROCZNE WIDMO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 (edytowane) Zuru niestety nie zrobiłem Ci fotki tego kolektora wydechowego... no ale chyba już wiesz jak on wygląda i jak leży w dłoni Za to mogę dać fotkę z trzema d*pami Edytowane 1 Września 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Hehehe dobre 3 d*py Coobus Zaraz wrzuce fotki jakies w koncu i wykresik z hamki Tylko sie ogarne, bo dopiero wlazlem Czas odswiezyc temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 (edytowane) A naprawiliście juz?? Wrzucaj bo chce oblookac dokladnie Tak juz lata Coobcio odwalil dobra robote, ale to nie koniec, bo jeszcze troche poprawek bedzie, doloty, sondy i inne pierdoly Pozniej to juz tylko kosmetyczne poprawki i będzie męsko Jutro w planach podlaczenie EGT i TEMP OLEJU, oraz wymiana oleju i strojonko moze jakies jeszcze... Fotki zapodaje ponizej: No i to na co wszyscy czekali, czyli wykresik z hamowni Wygląda prawie jak seria...czyli zamierzony cel, narazie 0.4 bara i przekroczylismy granice magicznych 200 KM, no i Niuta doszlo męsko. Bombel - jednak sie miniaturki same nie robia hehehe. Jak sie komus chce, to poprawcie adminy ;P Ja juz dzis nie mam sily Zapraszam do komentowania Edytowane 7 Września 2009 przez zuru82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Jutro sporo kosmetyki przed nami... Tak dla picu moglem dowalić nieco zapłonu żeby na hamowni auto pokazało te 300Nm ale szkoda narażać tłoki na pekanie i sprzęgło na zesmażanie - i tak już ma niezłe piekło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Zapraszam do komentowania Co tu komentować, aktualnie najmocniejsza Primera Gratulacje dla Ciebie i dla Coobcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 O k*wa....200 Nm przy 2500 RPM... No comment... Po miescie mozna jezdzic jak dieslem, zmiana biegu przy 2500 RPM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Jezdzilem, ogladalem i wrazenia mega pozytywne sleeper jak sie patrzy zostalo kosmetyki jeszcze ale ogolem mega kozak :)gratki chlopaki i czas powoli zajac sie wisienka ... ;P kilka hondek na ursynowie sie zdziwi ;p BRAWO ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Jezdzilem, ogladalem i wrazenia mega pozytywne sleeper jak sie patrzy zostalo kosmetyki jeszcze ale ogolem mega kozak :)gratki chlopaki i czas powoli zajac sie wisienka ... ;P kilka hondek na ursynowie sie zdziwi ;p BRAWO ! może jakis szybki spot na urs dla przeglądu zbrojeń?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Dzisiaj nissan dał radę mojemu stermu saabowi... fakt że prowadził je nieogarniający Pan ale co tam Kill był Jeszcze w sumie zostało tylko zrobienie porządnego dolotu, zrobienie miejsca na pierwszą sondę no i wystroić to w funkcji ciśnienia a nie uchylenia przepustnicy jak jest teraz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Wleciała sonda EGT - do pomiarów temperatury spalin i troszkę nad kosmetyką posiedzieliśmy. Ps. podoba mi się ta makro fotka: Tutaj Foto przed porządkowaniem okablunku: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Dzisiaj nissan dał radę mojemu stermu saabowi... fakt że prowadził je nieogarniający Pan ale co tam Kill był Jeszcze w sumie zostało tylko zrobienie porządnego dolotu, zrobienie miejsca na pierwszą sondę no i wystroić to w funkcji ciśnienia a nie uchylenia przepustnicy jak jest teraz... No z tym Saabem to dziwna sprawa, w koncu roznica w barach konkretna Ale nissany bardziej męskie - to wszystko tłumaczy Dzięki Coobus za pomoc dzisiaj i za wrzucenie fotek z roboty. Sporo ogarniete, olej docelowy zalany (Motulek) i mozna upalac. W nastepym tygodniu na poczatku bije do Konstancina zrobic te sonde i dolot, no a potem końcowe poprawki i finalne strojenie. Później pomalutku może wejdzie ta aluminiowa wieksza chlodnica i styka. Musi być dobrze P.S Postaram się nakrecic na dniach jakis filmik z jazdy Primą to wrzuci sie na Youtuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.