zuru82 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 (edytowane) Witam, Nowy nabytek i nowe plany na mody Poniżej krótki opis. Model auta: Primera P11.144 Pojemność silnika: 2.0 Benzyna Rok produkcji: 2001 Przebieg: 163.000 km Wydech: seria Dolot: SIMOTA na przepływce Inne: Zapłon przyspieszony by Coobcio Najbliższe plany: Kolektor SSAC 4-2-1 by Coobcio + regulowane wałki rozrządu by Coobcio również Później reszta wydechu...nowe felgi może, a dalej pomyślimy Zdjęcia: Hamownia: Autko hamowane 3 dni temu w Kreatorze Mocy. Wyszło dokładnie 146,6 KM i 175 Nm, więc ładnie jak na serię. Po założeniu stożka nie było hamowane Wykres wrzucę jak zeskanuję, albo mi prześlą na maila. Zapraszam do komentowania Edytowane 5 Września 2010 przez zuru82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Goń Bombla, teraz ma wkoncu konkurenta :one: Zycze jak kazdemu - wytrwalosci w dazeniu do wytyczonych celow :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Wyszło dokładnie 146,6 KM i 175 Nm, Strasznie mało Nm jak na serie, ktora miała 180 Nm, no ale mi w Kreatorze wykreowało 143,6 KM i 174 Nm Bedzie z kim sie ustawiać No wlaśnie sam nie wiem jak z tym Kreatorem Ale dla pewności będzie trzeba na jakiejś innej hamce sprawdzić autko Jak wszystko dobrze pójdzie, to dzisiaj wieczorem, albo jutro wchodzi kolektor SSAC 4-2-1 i może regulowane kółka Pomału do przodu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Hehe ten wieczór się nieco przedłużył chyba o godzinie 1 wróciłem do domu i już nie chciało mi się odpalać kompa i pisać coś kreatywnego Ps. Tak dla pewności pomierzyłem wałki jeszcze raz: SSACY: 37,8mm WYDECH: 37,4mm No i teraz hit dnia !! Farbycznie P11.144 ma katalizaotr z przelotem 2,5" to raz a dwa że od niego do końcowego tłumika idzie rura Fi55mm, zwężenie jest tylko przy ostatnim końcowym tłumiku na fi 45mm - Tak więc EL-TEC i wydech masz jak ta lala, sprawą drugiego wąskiego gardła czyli początku układu wydechowego zajął się kolekotr wydechowy SSAC wraz z dwu rurką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Hehe ten wieczór się nieco przedłużył chyba o godzinie 1 wróciłem do domu i już nie chciało mi się odpalać kompa i pisać coś kreatywnego Ps. Tak dla pewności pomierzyłem wałki jeszcze raz: Obrazek SSACY: 37,8mm WYDECH: 37,4mm No i teraz hit dnia !! Farbycznie P11.144 ma katalizaotr z przelotem 2,5" to raz a dwa że od niego do końcowego tłumika idzie rura Fi55mm, zwężenie jest tylko przy ostatnim końcowym tłumiku na fi 45mm - Tak więc EL-TEC i wydech masz jak ta lala, sprawą drugiego wąskiego gardła czyli początku układu wydechowego zajął się kolekotr wydechowy SSAC wraz z dwu rurką Oj nieco sie wieczor przedluzyl....bylem w domu chyba o 2.30 finalnie Hehe, ale wazne ze porobilismy No to trzeba wchodzic dzisiaj z tym EL-TECiem i jedziemy z koksem Dzieki Cooobcio za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No to maszyna zmierzona i został dopieszczony zapłon, oto efekt wczorajszej i dzisiejszej pracy: Auto kozak idzie i już od samego dołu do tego jest cichutko i milutko - oby tylko EL-TEC zbytnio nie pogłośnił Z ciekawostek to powiem że siedzi tam seryjny KAT i ma się dobrze jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 16 KM i 25 Nm na samym kolektorze i modzie rozrządu. Mega kozak. Ciekawe sa te wykresy w Kreatorze. MOze sam tam podjade celem podbudowania Dobry pomysl, tez chce duzo miec :one: W sumie to wazne ze dobrze jedzie, cyferki na drugim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autko po hamowaniu i jest bardziej niz dobrze Sam jestem w szoku...cyfry cyframi, ale rzeczywiscie roznica w jezdzie jest odczuwalna i naprawde ladnie sie zbiera Primka wstawiona wlasnie przed chwila do EL-TEC-a, zobaczymy co chlopaki zdlubia Ma byc cicho i, jak to powiedzial p.Wojtek z Elteca...cichociemny Jutro odbior auta i zobaczymy czy bedzie roznica w ogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 zuru82, a ile za sam koncowy?? Dokladnie bedzie wiadomo przy odbiorze jutro, ale miedzy 650-700 zł. Koncowy plus kawalek rurki bo jest mala zwezka przy samym koncu. Tak to caly wydech jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 zuru82 Gratulacje od czerwonej. Dobrze żre Podjedź za miesiąc do Ułęży, to sprawdzisz brykę. Poza tym witam w klubie Razem z Coobciem chyba jeszcze trochę pomajstrujemy w cichociemnych Nissanikach z Ursynówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 zuru82 Gratulacje od czerwonej. Dobrze żre Podjedź za miesiąc do Ułęży, to sprawdzisz brykę. Poza tym witam w klubie Razem z Coobciem chyba jeszcze trochę pomajstrujemy w cichociemnych Nissanikach z Ursynówka. Hehe, dzięki Wiadomo, że to nie to co VE, ale nie kuleje W koncu prawie seria Nie ma za bardzo z czym jechać do Ułęży, ale jak da rade to jako widz chętnie sie z Wami zabiore. Ursynów rośnie w siłe ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Podjedż, spróbuj, będziesz wiedział na czym stoisz bez g-techa Zapisz się na wst.org.pl Warto te pare dych zapłacić. Lepsze to, niż hamownia z cyferkami mocy i momentu :one: Powiedzmy, jedno i drugie się uzupełnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ciekawa sprawa z tym silnikiem w p11.144.. ogromny przyrost przy niewielkich modyfikacjach--Bombel ma godnego przeciwnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Gratuluje wyników, osobiście nawet byłem przy modyfikacjach u Coobcia. Przyrosty rewelacyjne, ciekawe na jakim wyniku kolega skończy. A wiem że bedzie grubo. [ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 22:55 ] Gratuluje wyników, osobiście nawet byłem przy modyfikacjach u Coobcia. Przyrosty rewelacyjne, ciekawe na jakim wyniku kolega skończy. A wiem że bedzie grubo i tak to chyba najmocniejsza P-11.144 N/A in Poland na obecną chwilę. [ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 23:04 ] 16 KM i 25 Nm na samym kolektorze i modzie rozrządu. Mega kozak. Ciekawe sa te wykresy w Kreatorze. MOze sam tam podjade celem podbudowania w przyszłym tygodniu postaram się ustalić z właścicielem ENERGYGAS na ul. Ostrobramskiej, co z hamownią którą miał otworzyć, miejsce dobre i ma być KLIMATYZACJA(POMIARY PRZY STAŁEJ TEMP. ). Trzeba by jakiś konkretny stały, dobrze wyposażony lokal znaleźć do hamowania, strojenia i na dobrych warunkach w Wawie. koniec OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Grubo ma byc...ale zobaczymy narazie jak bedzie po wydechu. Jutro odbieram auto po ostatnim modzie na ten tydzien, z koncowym tlumikiem Ew wejdzie jeszcze SMT6 pozniej, ale to juz nie da takich przyrostow pewnie, choc zawsze kilka Nm moze dojsc Potem to juz bardziej oplaca sie wsadzic VE, niz dlubac w walkach etc... chyba ze zostac przy tym silniku Pozyjemy....zobaczymy xtomek: Pomysle nad 1/4...jakos pewnie z xkarolem i cegla bede sie zgadywal. Chetnie pojade jako widz, ale czy cos wiecej to zobaczymy P.S Mysliscie ze w tej budzie to bedzie najszybsza P11 w kraju gdy wyjedzie od tlumikowca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Grubo ma byc...ale zobaczymy narazie jak bedzie po wydechu. Jutro odbieram auto po ostatnim modzie na ten tydzien, z koncowym tlumikiem Ew wejdzie jeszcze SMT6 pozniej, ale to juz nie da takich przyrostow pewnie, choc zawsze kilka Nm moze dojsc Potem to juz bardziej oplaca sie wsadzic VE, niz dlubac w walkach etc... chyba ze zostac przy tym silniku Pozyjemy....zobaczymy xtomek: Pomysle nad 1/4...jakos pewnie z xkarolem i cegla bede sie zgadywal. Chetnie pojade jako widz, ale czy cos wiecej to zobaczymy P.S Mysliscie ze w tej budzie to bedzie najszybsza P11 w kraju gdy wyjedzie od tlumikowca? po samym wydechu końcowym wobec tego co masz,nie spodziewał bym sie cudów, jak ci zbraknie koni to już możesz atakować(po uprzednim zakupie "świniaka") w wałki, regulowane koła rozrządu, i ekstrema TURBO(ale tu już zakówał bym silnik). Idź powoli więcej radości! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 po samym wydechu końcowym wobec tego co masz,nie spodziewał bym sie cudów Właśnie cały wydech, jest fi 55mm a od flanszy łączącej końcowy tłumik z resztą jest rura fi 45mm... Więc trochę może go trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 po samym wydechu końcowym wobec tego co masz,nie spodziewał bym sie cudów Właśnie cały wydech, jest fi 55mm a od flanszy łączącej końcowy tłumik z resztą jest rura fi 45mm... Więc trochę może go trzymać. Pozyjemy zobaczymy....hamowania prawde nam powie Wsadzimy jakies SMT6 (na przyszle mody) + ten wydech do konca i sprawdzimy czy cos sie zmienilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Mysliscie ze w tej budzie to bedzie najszybsza P11 w kraju gdy wyjedzie od tlumikowca? Juz prawdopodobnie jest Trzeba ustawke zrobic No będzie trzeba się umowić Jakos czas sie znajdzie na spocik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Całe szczęście ze moja Alma jest lżejsza :diabel: joke Bardzo fajny projekcik Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Całe szczęście ze moja Alma jest lżejsza :diabel: joke Bardzo fajny projekcik Pozdrowionka Kurde nie może być ! Ide na parking i wyciągam tylną kanapę i zrywam tapicerę hehe Dzięki dzięki i również gratuluje ciekawego autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Patrząc że Bombel prawie sprzedał Prime Coobcio zuru82 czy przypadkiem nie malowaliście tego wykresu w mspaint ? Może to też Primera Aprillis heheh Ps. hamowany był na jakim paliwku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Patrząc że Bombel prawie sprzedał Prime Coobcio zuru82 czy przypadkiem nie malowaliście tego wykresu w mspaint ? Może to też Primera Aprillis heheh Ps. hamowany był na jakim paliwku ? Kurde wydało się....mowiłem Coobcio żeby zrobić ten wykres w Photoshopie, a nie w Ms Paintcie ;P Widać na pierwszy rzut oka że ręka się trzesla przy malowaniu lini hehehe Hamowany był na PB 98 zwykłym.....ale mysle czy nie zalac na nastepny raz moze V-power Racinga z Shella Chociaz dla wiarygodnego pomiaru bedzie trzeba zalac te sama 98-ke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 zuru82, suuper autko i powodzenia w dalszych modyfikacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 zuru82, suuper autko i powodzenia w dalszych modyfikacjach a dziękuje dziękuje Wszystko co sie bedzie dzialo w aucie ciekawego, bedzie opisane w tym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.