bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Jakie czasy robi teraz? To, że spoko projekt nie będę już pisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Czasy cholera wie, ostatnio trochę dostroiliśmy, dolot poprawiliśmy - wreszcie przepływka jest na swoim miejscu i nie ma problemów z gaśnięciem przy schodzeniu z obrotów. No i poprawiona sonda EGT - do ilu na maksa Ci teraz dochodzi temperatura gazów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Czasy cholera wie, ostatnio trochę dostroiliśmy, dolot poprawiliśmy - wreszcie przepływka jest na swoim miejscu i nie ma problemów z gaśnięciem przy schodzeniu z obrotów. No i poprawiona sonda EGT - do ilu na maksa Ci teraz dochodzi temperatura gazów ?? Co do czasów to nie wiadomo, ale na dniach pewnie kupie mocowanie na szybe do Iphona, to mozna nim narazie zmierzyc i pozniej porownamy z G-techem. Autko po ostatnim strojeniu nic nie marudzi wiec jest elegancko....wszystko na dotarciu i testowaniu, ale jak narazie wszystko okej Sonda EGT siedzi glebiej i odczyty mysle ze w normie, na wolnych tak kolo 4-tu sie trzyma, a przy palowaniu nie zdazylem sprawdzic, bo jak narazie nie ruszam sie z domu, bo mnie choroba rozlozyla :/ Ale niebawem sprawdze Dorzucam kilka ostatnich fotek z projektu...wyciecie kata w kontancinie i modyfikacja dolotu. Ostatnia modyfikacja z przeplywka tam gdzie trzeba zrobiona przez Kube bedzie uwieczniona na zdjeciu niebawem to odrazu dorzuce swieze fotki, a narazie tyle co mam Po wywaleniu kata doladowanie wskoczylo nam na 0.5 bara i musielismy obnizyc z Coobciem spowrotem na 0.4 bo afr nam troszke wzroslo Teraz tylko wsadzic te uszczelke pod kolektor i owinac wszystko bandazem termoizolacyjnym i bedzie juz ladnie (no i te kolanka i stozek na niebieski zmienic zeby wsi nie bylo) Nastepny krok to nowe sprzeglo, bo to obecne ma niezle pieklo i moze niedlugo odmowic wspolpracy Mysle o EXEDY RACING STAGE 1 CLUTCH KIT z USA: LINK DO AUKCJI A pozniej zobaczymy Niedlugo wrzuce nowe fotki jak tylko zrobie i czasy jesli uda mi sie pomierzyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 A gdzie w Konstancinie robią takie cudeńka? Motowydechy dorobiły się podnośnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Dokładnie, po 7 latach leżnia po samochodem nareszcie mogą chłopaki stanąć pod autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ZURU ja chce na jazdępróbną -masz jakieś zapisy,hę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 ZURU ja chce na jazdę próbną -masz jakieś zapisy,hę?? Mozemy sie jakos ustawic ktoregos dnia, albo nawet jak do Coobcia bede jechal to pod garazem czy cos. Nie ma jeszcze az tak czym sie chwalic, bo projekt nie skonczony w 100%, ale jak chcesz to nie ma problemu Tak jak obiecalem wrzucam aktualna fotke z pod maski, po zrobieniu porzadku z Kuba. Poprawiony dolot - przeplywka na swoim miejscu, EGT rowniez siedzi glebiej i teraz pokazuje 400-500 na wolnych wiec mysle ze jest okej. Jak widac akumulator i zbiorniczek ostaly sie na szczecie na swoim miejscu No i nawet jeden wiatrak wszedl Nastepny etap: SPRZEGLO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Kolanko jedne trzeba zastąpić na niebieskie i będzie gittara a tak to są problemy ze składem mieszanki - się ona stopniowo zubarza a załuga w tym sondy lambda, na dniach będziem kminić z podłączeniem drugiego ECU M i trochę poszukujemy odczyty z niej, jak to nie pomoże to wleci albo dodatkowy wtrysk paliwa albo odrazu druga listwa z 4 ma i boost up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Żuru, jakiegoś filma byś nagrał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 (edytowane) zuru82 nie licz na to, że rudzielec N/A odpuści. Swoja drogą gratulacje dla kumpla xkarola i mechaniora w postaci guru C...oobcia !!! p.s. pamiętasz jeszcze swoją ściereczkę ? Edytowane 4 Października 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Bardzo Fajnie to autko jeździ po dzisiejszych testach z Coobciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Elo Limon widzę że się odezwałeś przede mną No wtrysk dodatkowy chodzi na 25-32% swoich możliwości i mamy piękny stały AFR na poziomie 12... Doładowanko oscyluje w granicach 0,5 bara więc zapas jest jakby było mało Ogólnie miły efekt robi auto, cichutki wydeszek tylko trochę zbyt ordynarne odgłosy stożka No na hamkę trzeba z nim uderzyć ciekawe co i o ile poprawiliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 No po strojonku doszło parę konia obecnie 216KM i 304Nm czyli doszło 10KM i 25Nm no coś tam jest lepiej ale dalej mały niedostatek chyba pozostaje Ten elektrozaworek trzeba chyba zapodać akurat drugi ECU master go obsłuży bo ten pierwszy steruje wtryskiem i się zrobi stabilne 0,5 bara do odciny i lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 No ale Coobciu i tak ładnie po hamowni sie jechało Dzięki za przejażdzkę Zuru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Autko zrobiło się jeszcze bardziej elastyczne niż było, więc jest mega w cipkie Wystroiliśmy z Coobciem autko na dodatkowym wtrysku i w końcu jest dolane w pełnym zakresie Można pałować Podkręciliśmy z Kubą lekko doładowanko i dmucha teraz 0.55 bara, z opadającym na 0.4, ale i tak jest chwilowo wystarczająco Na hamowni pokazało dziś: 216 KM i 304 NM, więc poprawa jest, ale trzeba walczyć dalej Poniżej fotki nowego, dodatkowego wtrysku, który zamontowaliśmy wczoraj: Wycieczka na hamownie, organizowana pod garażem Kuby No i to na co wszyscy czekają....czyli wykresik z hamowni po ostatnich poprawkach i strojeniach P.S No to kiedy Coobciu robimy elektrozaworek? Jak narazie to w sobotę jadę do Pana Kontancina zakładać rozpórkę na przód Spoko Limon, nie ma za co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Żeby tylko tego wtrysku na trytytce ciśnienie nie wyrzuciło, bo jak zaleje benzyną kolektor to bedzie niemiło. Niezłe parametry i pierwszorzędny sleeper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Żeby tylko tego wtrysku na trytytce ciśnienie nie wyrzuciło, bo jak zaleje benzyną kolektor to bedzie niemiło. hehehe, trzeba dać dwie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Ale dol sie spieprzyl chyba lekko Nie:P on się po porstu nie zmienił tylko wyżej wszystko poszło w górę: PS. jak będzie selenoid to będzie można przyspieszyć napędzanie turbiny i tym samym poprawić dół... Edytowane 9 Października 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Auto wyraźniej lepiej jeździ, więc nie narzekam na dół. Na górze spada bar lekko, ale i tak nie jest źle w porównaniu z poprzednim wynikiem. Tyrtytka na wtrysku jest tylko profilaktycznie jako zabezpieczenie bo wtrysk siedzi i tak na gumce ciasno, więc nie grozi mu raczej nic PS. jak będzie selenoid to będzie można przyspieszyć napędzanie turbiny i tym samym poprawić dół... Dzięki Coobciu za wykresik z porównaniem, bo tego nie miałem u siebie Trzeba trochę kosmetyki teraz i lekkich poprawek, aż będzie giara. A jak już będzie to będziemy działać, żeby było jeszcze lepiej....i tak bez końca hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Tyrtytka na wtrysku jest tylko profilaktycznie jako zabezpieczenie bo wtrysk siedzi i tak na gumce ciasno, więc nie grozi mu raczej nic Spoko spoko, jakby co to mam takie mocniejsze: Chętnie bym zobaczył jak to jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Spoko spoko, jakby co to mam takie mocniejsze: (zdjęcie) Chętnie bym zobaczył jak to jeździ. haha no naprawde MĘSKA tyrtytka Może ze 2 sztuki bym wziął od Ciebie jak masz Zawsze sie może kiedyś przydać.... Można kiedyś zrobić jakiś mały spocik na Cargo i sobie pojeździmy i pooglądamy Dorzucam foteczki, które robiłem pod lasem z tydzień temu - taka mała sesja z naturą: Edytowane 9 Października 2009 przez zuru82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Wczoraj w Konstancinie w Moto-wydechu została założona rozpórka dla Primerki na przód. Wyszło nawet fajnie, świeci się jak psu jajca, ale buda już tak bardzo nie pływa na boki Teraz czas na jakieś bardziej męskie amortyzatory, ale to może na wiosnę......a może wcześniej? Hmmm... Kilka fotek z soboty poniżej: P.S Robiliśmy wczoraj z xkarolem i jego rudą primerką małą sesje zdjęciową na Cargo, więc wrzucimy fotki jak tylko zgram wszystkie zdjęcia na kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 oni robili ci to pod wymiar czy to byla juz gotowa jakas dedykowana do primery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (edytowane) Ja dostałem rozpórkę w prezencie od Coobcia, otwory były wiercone. p.s. Czekamy na zdjątka Edytowane 11 Października 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 oni robili ci to pod wymiar czy to byla juz gotowa jakas dedykowana do primery? Rozpórka robiona na zamówienie i na wymiar Nie opłacało się pewnie używki szukać, bo całkiem przyzwoita cena u Pana Konstancina była P.S Fotek z sesji nie wrzucę narazie, bo cały czas czekam na nie od xkarola, ale coś nie mogę się doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.