Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pierwsza w Polsce - P11.144 @ SR20VE + T by Coobcio Garage


zuru82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nowy nabytek i nowe plany na mody :D Poniżej krótki opis.

 

Model auta: Primera P11.144

 

Pojemność silnika: 2.0 Benzyna

 

Rok produkcji: 2001

 

Przebieg: 163.000 km

 

Wydech: seria

 

Dolot: SIMOTA na przepływce

 

Inne: Zapłon przyspieszony by Coobcio :)

 

Najbliższe plany: Kolektor SSAC 4-2-1 by Coobcio + regulowane wałki rozrządu by Coobcio również ;) Później reszta wydechu...nowe felgi może, a dalej pomyślimy :D

 

 

Zdjęcia:

 

primera-1.jpg

 

primera-2.jpg

 

primera-3.jpg

 

primera-4.jpg

 

 

 

Hamownia:

 

Autko hamowane 3 dni temu w Kreatorze Mocy. Wyszło dokładnie 146,6 KM i 175 Nm, więc ładnie jak na serię. Po założeniu stożka nie było hamowane ;)

Wykres wrzucę jak zeskanuję, albo mi prześlą na maila.

 

 

Zapraszam do komentowania :)

Edytowane przez zuru82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło dokładnie 146,6 KM i 175 Nm,

 

Strasznie mało Nm jak na serie, ktora miała 180 Nm, no ale mi w Kreatorze wykreowało 143,6 KM i 174 Nm ;) Bedzie z kim sie ustawiać :)

 

No wlaśnie sam nie wiem jak z tym Kreatorem ;) Ale dla pewności będzie trzeba na jakiejś innej hamce sprawdzić autko :)

 

Jak wszystko dobrze pójdzie, to dzisiaj wieczorem, albo jutro wchodzi kolektor SSAC 4-2-1 i może regulowane kółka :D Pomału do przodu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ten wieczór się nieco przedłużył chyba o godzinie 1 wróciłem do domu i już nie chciało mi się odpalać kompa i pisać coś kreatywnego :D

Ps. Tak dla pewności pomierzyłem wałki jeszcze raz:

ssacyP11144.jpg

SSACY: 37,8mm

WYDECH: 37,4mm

 

No i teraz hit dnia !!

Farbycznie P11.144 ma katalizaotr z przelotem 2,5" to raz a dwa że od niego do końcowego tłumika idzie rura Fi55mm, zwężenie jest tylko przy ostatnim końcowym tłumiku na fi 45mm - Tak więc EL-TEC i wydech masz jak ta lala, sprawą drugiego wąskiego gardła czyli początku układu wydechowego zajął się kolekotr wydechowy SSAC wraz z dwu rurką :P

310320092405.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ten wieczór się nieco przedłużył chyba o godzinie 1 wróciłem do domu i już nie chciało mi się odpalać kompa i pisać coś kreatywnego :D

Ps. Tak dla pewności pomierzyłem wałki jeszcze raz:

Obrazek

SSACY: 37,8mm

WYDECH: 37,4mm

 

No i teraz hit dnia !!

Farbycznie P11.144 ma katalizaotr z przelotem 2,5" to raz a dwa że od niego do końcowego tłumika idzie rura Fi55mm, zwężenie jest tylko przy ostatnim końcowym tłumiku na fi 45mm - Tak więc EL-TEC i wydech masz jak ta lala, sprawą drugiego wąskiego gardła czyli początku układu wydechowego zajął się kolekotr wydechowy SSAC wraz z dwu rurką :P

 

 

Oj nieco sie wieczor przedluzyl....bylem w domu chyba o 2.30 finalnie ;) Hehe, ale wazne ze porobilismy :D No to trzeba wchodzic dzisiaj z tym EL-TECiem i jedziemy z koksem :)

 

Dzieki Cooobcio za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to maszyna zmierzona i został dopieszczony zapłon, oto efekt wczorajszej i dzisiejszej pracy:

primera1.jpg

 

Auto kozak idzie i już od samego dołu do tego jest cichutko i milutko - oby tylko EL-TEC zbytnio nie pogłośnił :D

Z ciekawostek to powiem że siedzi tam seryjny KAT i ma się dobrze jeszcze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 KM i 25 Nm na samym kolektorze i modzie rozrządu. Mega kozak. Ciekawe sa te wykresy w Kreatorze. MOze sam tam podjade celem podbudowania ;)

 

Dobry pomysl, tez chce duzo miec :one:

W sumie to wazne ze dobrze jedzie, cyferki na drugim miejscu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko po hamowaniu i jest bardziej niz dobrze :) Sam jestem w szoku...cyfry cyframi, ale rzeczywiscie roznica w jezdzie jest odczuwalna i naprawde ladnie sie zbiera :D

 

Primka wstawiona wlasnie przed chwila do EL-TEC-a, zobaczymy co chlopaki zdlubia :) Ma byc cicho i, jak to powiedzial p.Wojtek z Elteca...cichociemny :P Jutro odbior auta i zobaczymy czy bedzie roznica w ogole ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zuru82, a ile za sam koncowy??

 

Dokladnie bedzie wiadomo przy odbiorze jutro, ale miedzy 650-700 zł. Koncowy plus kawalek rurki bo jest mala zwezka przy samym koncu. Tak to caly wydech jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zuru82

Gratulacje od czerwonej. Dobrze żre :D Podjedź za miesiąc do Ułęży, to sprawdzisz brykę. Poza tym witam w klubie :D Razem z Coobciem chyba jeszcze trochę pomajstrujemy w cichociemnych Nissanikach z Ursynówka. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zuru82

Gratulacje od czerwonej. Dobrze żre :D Podjedź za miesiąc do Ułęży, to sprawdzisz brykę. Poza tym witam w klubie :D Razem z Coobciem chyba jeszcze trochę pomajstrujemy w cichociemnych Nissanikach z Ursynówka. ;)

 

Hehe, dzięki :D Wiadomo, że to nie to co VE, ale nie kuleje ;) W koncu prawie seria :P

Nie ma za bardzo z czym jechać do Ułęży, ale jak da rade to jako widz chętnie sie z Wami zabiore.

 

Ursynów rośnie w siłe ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedż, spróbuj, będziesz wiedział na czym stoisz bez g-techa :) Zapisz się na wst.org.pl

Warto te pare dych zapłacić. Lepsze to, niż hamownia z cyferkami mocy i momentu :one:

Powiedzmy, jedno i drugie się uzupełnia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tym silnikiem w p11.144.. ogromny przyrost przy niewielkich modyfikacjach--Bombel ma godnego przeciwnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje wyników, osobiście nawet byłem przy modyfikacjach u Coobcia. Przyrosty rewelacyjne, ciekawe na jakim wyniku kolega skończy. A wiem że bedzie grubo.

 

[ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 22:55 ]

Gratuluje wyników, osobiście nawet byłem przy modyfikacjach u Coobcia. Przyrosty rewelacyjne, ciekawe na jakim wyniku kolega skończy. A wiem że bedzie grubo i tak to chyba najmocniejsza P-11.144 N/A in Poland na obecną chwilę.

 

[ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 23:04 ]

16 KM i 25 Nm na samym kolektorze i modzie rozrządu. Mega kozak. Ciekawe sa te wykresy w Kreatorze. MOze sam tam podjade celem podbudowania ;)

w przyszłym tygodniu postaram się ustalić z właścicielem ENERGYGAS na ul. Ostrobramskiej, co z hamownią którą miał otworzyć, miejsce dobre i ma być KLIMATYZACJA(POMIARY PRZY STAŁEJ TEMP. :D ). Trzeba by jakiś konkretny stały, dobrze wyposażony lokal znaleźć do hamowania, strojenia i na dobrych warunkach w Wawie.

koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo ma byc...ale zobaczymy narazie jak bedzie po wydechu. Jutro odbieram auto po ostatnim modzie na ten tydzien, z koncowym tlumikiem ;) Ew wejdzie jeszcze SMT6 pozniej, ale to juz nie da takich przyrostow pewnie, choc zawsze kilka Nm moze dojsc :P Potem to juz bardziej oplaca sie wsadzic VE, niz dlubac w walkach etc... chyba ze zostac przy tym silniku :D Pozyjemy....zobaczymy :)

 

 

xtomek: Pomysle nad 1/4...jakos pewnie z xkarolem i cegla bede sie zgadywal. Chetnie pojade jako widz, ale czy cos wiecej to zobaczymy :)

 

 

P.S

Mysliscie ze w tej budzie to bedzie najszybsza P11 w kraju gdy wyjedzie od tlumikowca? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo ma byc...ale zobaczymy narazie jak bedzie po wydechu. Jutro odbieram auto po ostatnim modzie na ten tydzien, z koncowym tlumikiem ;) Ew wejdzie jeszcze SMT6 pozniej, ale to juz nie da takich przyrostow pewnie, choc zawsze kilka Nm moze dojsc :P Potem to juz bardziej oplaca sie wsadzic VE, niz dlubac w walkach etc... chyba ze zostac przy tym silniku :D Pozyjemy....zobaczymy :)

 

 

xtomek: Pomysle nad 1/4...jakos pewnie z xkarolem i cegla bede sie zgadywal. Chetnie pojade jako widz, ale czy cos wiecej to zobaczymy :)

 

 

P.S

Mysliscie ze w tej budzie to bedzie najszybsza P11 w kraju gdy wyjedzie od tlumikowca? ;)

po samym wydechu końcowym wobec tego co masz,nie spodziewał bym sie cudów, jak ci zbraknie koni to już możesz atakować(po uprzednim zakupie "świniaka") w wałki, regulowane koła rozrządu, i ekstrema TURBO(ale tu już zakówał bym silnik).

Idź powoli więcej radości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po samym wydechu końcowym wobec tego co masz,nie spodziewał bym sie cudów

Właśnie cały wydech, jest fi 55mm a od flanszy łączącej końcowy tłumik z resztą jest rura fi 45mm... Więc trochę może go trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po samym wydechu końcowym wobec tego co masz,nie spodziewał bym sie cudów

Właśnie cały wydech, jest fi 55mm a od flanszy łączącej końcowy tłumik z resztą jest rura fi 45mm... Więc trochę może go trzymać.

 

Pozyjemy zobaczymy....hamowania prawde nam powie :P

 

Wsadzimy jakies SMT6 (na przyszle mody) + ten wydech do konca i sprawdzimy czy cos sie zmienilo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysliscie ze w tej budzie to bedzie najszybsza P11 w kraju gdy wyjedzie od tlumikowca? ;)

 

Juz prawdopodobnie jest :) Trzeba ustawke zrobic :D

 

No będzie trzeba się umowić :) Jakos czas sie znajdzie na spocik... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście ze moja Alma jest lżejsza :diabel: joke

Bardzo fajny projekcik :) Pozdrowionka

 

Kurde nie może być ! :P Ide na parking i wyciągam tylną kanapę i zrywam tapicerę ;) hehe

 

Dzięki dzięki i również gratuluje ciekawego autka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc że Bombel prawie sprzedał Prime :)

 

Coobcio zuru82 czy przypadkiem nie malowaliście tego wykresu w mspaint ?

 

Może to też Primera Aprillis ;) heheh

 

Ps. hamowany był na jakim paliwku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc że Bombel prawie sprzedał Prime :)

 

Coobcio zuru82 czy przypadkiem nie malowaliście tego wykresu w mspaint ?

 

Może to też Primera Aprillis ;) heheh

 

Ps. hamowany był na jakim paliwku ?

 

 

Kurde wydało się....mowiłem Coobcio żeby zrobić ten wykres w Photoshopie, a nie w Ms Paintcie ;P Widać na pierwszy rzut oka że ręka się trzesla przy malowaniu lini ;) hehehe

 

Hamowany był na PB 98 zwykłym.....ale mysle czy nie zalac na nastepny raz moze V-power Racinga z Shella ;) Chociaz dla wiarygodnego pomiaru bedzie trzeba zalac te sama 98-ke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zuru82, suuper autko i powodzenia w dalszych modyfikacjach :)

 

a dziękuje dziękuje :) Wszystko co sie bedzie dzialo w aucie ciekawego, bedzie opisane w tym miejscu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...