Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pierwsza w Polsce - P11.144 @ SR20VE + T by Coobcio Garage


zuru82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pozdro ze stacji diagonostycznej. Dobrze, że trafiłeś na młodego bo dziadki raczej by nie pusciły ;) Wyrwałem się z roboty na przegląd i nie miałem nawet czasu zatrzymać i pogadać. Jak będzie sucho to jakiś spot dłubniętych wypadało by zrobić. Z chęcią stanę swoim NA przeciw turbo Primie :) No i pewnie GSI też by chciała się sprawdzić :)

 

pozdrawiam jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdro ze stacji diagonostycznej. Dobrze, że trafiłeś na młodego bo dziadki raczej by nie pusciły ;) Wyrwałem się z roboty na przegląd i nie miałem nawet czasu zatrzymać i pogadać. Jak będzie sucho to jakiś spot dłubniętych wypadało by zrobić. Z chęcią stanę swoim NA przeciw turbo Primie :) No i pewnie GSI też by chciała się sprawdzić :)

 

pozdrawiam jeszcze raz

 

Hehe, niezłe spotkanie na stacji diagnostycznej. Prawie jak spot Nissan Klubu ;) Również pozdrowienia dla Ciebie i miło było poznać (osobiście) :)

 

 

Poniżej kilka fotek z ostatniej sesji, którą robiliśmy z xkarolem na Cargo :) Nie mam jeszcze wszystkich zdjęć, ale jak tylko je dorwę, to dorzucę do galerii :devil:

 

DSCF0657.JPG

 

DSCF0667.JPG

 

DSCF0685.JPG

 

DSCF0693.JPG

 

200910101330.jpg

 

Wkrótce więcej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuru ładne fotki :) Pozdrawiam i sleeper wielki z tej primerki, rossi ja bym dodał jeszcze ze wogole nie słychac xD

 

 

nie mialem okazji widziec auta ale pewno tak jest. Zuru teraz sie nie obraz odbierz to lajtowo zupelnie, ale nawet kolor kurde jak marzenie dla sleepera, nie jest jakis zbyt urodziwy i ladny kolor lakieru taki nijaki niby niebieski a taki "mdly", ale k**wa to jeszcze bardziej myli hheheeh ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki nijaki niby niebieski a taki "mdly", ale k**wa to jeszcze bardziej myli hheheeh

 

Mnie tez sie bardziej czerwona podobała, niż ruda, ale cóż.... z asami kierownicy NKP przegrałem

z kretesem. I moja miłośc też :devil: A Zuru ma sleepera, aż miło. Nic nie zmieniać, pls :D

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki :) wkrótce wrzucimy z xkarolem może trochę więcej fotek, jak on je zgra na kompa ;)

 

Sleeper miał być i tak będzie do końca :devil: Ewentualnie może felgi by jakieś nowe weszły kieeeedyś. Najlepiej takie leciutkie i ładne, lecz nie ordynarne ;)

 

Powiedział bym nawet, że kolor lekko damski :D ale jebał pies....tym bardziej nie pozornie będzie :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Garage Selenoid do sterowania turbo czeka na ciebie :P

Taką opcję wymyśliłem żeby można było go zdalnie z kabiny odpalać i byś miał tak jak teraz pierwszą mapę a po zrobieniu pstryk powiedzmy podbicie do 0,8 bara albo ten pstryk dać pod pedał gazu, żeby to działało tak że mocno trzeba będzie dać w palnik by zwiększyć moc :D

 

Ps. Pisałeś mi sms-a że wóz na postoju po pałowaniu ci się przegrzał... Mam nadzieję że nic się nie stało poza drobnym ubytkiem płynu chłodniczego.

U mnie też tak się działo w primie z jednym wiatrakiem na chłodnicy, po pałowaniu turbo jest białe i jak stoisz w miejscu to jeden wiatrak nie wydaje, najlepiej spokojnie przejechać te 2 km żeby przestało się żarzyć po czym spokojnie wóz już może stać z włączonym silnikiem :D

Np. stoją w korku się nie przegrzewa bo turbo nie używasz na tyle by zaczęło się żarzyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Garage Selenoid do sterowania turbo czeka na ciebie :P

Taką opcję wymyśliłem żeby można było go zdalnie z kabiny odpalać i byś miał tak jak teraz pierwszą mapę a po zrobieniu pstryk powiedzmy podbicie do 0,8 bara albo ten pstryk dać pod pedał gazu, żeby to działało tak że mocno trzeba będzie dać w palnik by zwiększyć moc :D

 

Ps. Pisałeś mi sms-a że wóz na postoju po pałowaniu ci się przegrzał... Mam nadzieję że nic się nie stało poza drobnym ubytkiem płynu chłodniczego.

U mnie też tak się działo w primie z jednym wiatrakiem na chłodnicy, po pałowaniu turbo jest białe i jak stoisz w miejscu to jeden wiatrak nie wydaje, najlepiej spokojnie przejechać te 2 km żeby przestało się żarzyć po czym spokojnie wóz już może stać z włączonym silnikiem :D

Np. stoją w korku się nie przegrzewa bo turbo nie używasz na tyle by zaczęło się żarzyć :P

 

Super :) Trzeba się umówić jakoś i selenoid musi męsko wejść do auta :D Hmmm trzeba by pomyśleć właśnie jak zrobić. No i te peszelki jak byś miał to porobimy elegancko, żeby druty tak nie wisiały + tę masę poprawimy do wtrysku dodatkowego i będzie gitara.

 

P.S

Na szczęście szybko zauważyłem i zgasiłem motor...wieczorem odpaliłem, dolałem płynu i jest gitara. Nie ma jak porządny japoński motor :) Zauważyłem, że nie włącza mi się w ogóle wiatrak (dlatego sę wtedy przegrzał) :-/ Może to bezpiecznik, albo czujnik jakiś....bo te wiatraki się nie psują raczej chyba :-/ Musze sprawdzić, bo bez chłodzenia ciężko w korkach z ogrzewaniem się jeździ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie - możesz odpowiedzieć na PW. Jaki całkowity koszt Cię wyniósł takiego soft turbo razem z gratami i montażem/strojeniem. Sam się zastanawiałem nad takim lajtowym turbo, ale najwazniejsza cena.. :P

 

Projekt fajny, a nie jedna BMW się ździwi ;) Ostatnio swoją zadziwiłem BMW 520, ale to ciężki grat ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuru i jak tam primka jeździ ;> ?

 

A no jezdzi jezdzi ;) Ale miejmy nadzieje ze bedzie jezdzic lepiej jakos w nastepnym tygodniu, jak tylko Coobcio znajdzie chwilke dla mnie i skonczymy dłubac :devil:

 

 

A ponizej jeszcze jakas stara fotka z pod lasu, ktorej nie wrzucalem:

 

DSCF6099.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dniem dzisiejszym ogłaszam iż udało nam się opanować zapłon w tym niezwykle rozbudowanym pod względem elektroniki wozie :)

Tak więc boost w górę i moc też, jedyne ograniczenie to układ paliwowy i sprzęgło na tą chwilę, później to już tylko tłoki :P

W czwartek atak na 250KM - :devil:

I może tak dla porównania jak nie będzie ślisko na drodze sparing z pewnym czarnym sunny GTi :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko udało się ogarnąć obsługę zapłonu w moim jakże nie ogarniętym aucie :D Zapłonik dojebany na maksa, a przy boooscie zdjęty elektronicznie przez ecumastera :devil: Teraz możemy iść dalej i nie trzeba wsadzać wiązki i kompa z P10 ;) hehe. Wszystko oczywiście dzięki Coobciowi i jego rozkmince nocnej nad moim autem :P

 

 

P.S

Atakujemy moce dopiero w następny czwartek (tj. 12.11.09), będzie wolne w robocie i od rana siedzimy i grzebiemy, a potem hamujemy jak wszystko pójdzie po naszej myśli :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro do ok 15:30 bede u siebie w garage :)

Od 11:00 robię GTi-R roboty z nim mam ze 2 godzinki więc wpadaj :)

Ps. odcinki nie ruszaliśmy tylko ecu maistra tak by mógł cofać zapłon w funkcji doładowania - działa perfekcyjnie :)

Teraz można iść w górę z mocą, jak pewnego dnia będą nowe graty to zbadamy ile w stanie jest znieść seryjny motor z P11.144 - choć wydaje mi się że T28 może mu nie dać rady :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuru - wchodze na Twoj temat codziennie prawie bo sam planuje taki pakiecik u siebie . Niecierpliwie czekam na 250KM , filmik i wrazenia . Jedno pytanie - ja mam nastukane 240 tys km i nie jestem pewny czy mi motor podoła i tak z ciekawości - ile Ty masz przejechane w tym sleeperze ?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zuru ma ok 170 tyś z tego co pamietam, a co do motorowni to nie ma czego się obawiać - są łatwo dostępne, zawsze można wyremontować i wzmocnić albo poskładać na gratach z 200SX S14...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...