bodek_n14 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Pozdro ze stacji diagonostycznej. Dobrze, że trafiłeś na młodego bo dziadki raczej by nie pusciły Wyrwałem się z roboty na przegląd i nie miałem nawet czasu zatrzymać i pogadać. Jak będzie sucho to jakiś spot dłubniętych wypadało by zrobić. Z chęcią stanę swoim NA przeciw turbo Primie No i pewnie GSI też by chciała się sprawdzić pozdrawiam jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Pozdro ze stacji diagonostycznej. Dobrze, że trafiłeś na młodego bo dziadki raczej by nie pusciły Wyrwałem się z roboty na przegląd i nie miałem nawet czasu zatrzymać i pogadać. Jak będzie sucho to jakiś spot dłubniętych wypadało by zrobić. Z chęcią stanę swoim NA przeciw turbo Primie No i pewnie GSI też by chciała się sprawdzić pozdrawiam jeszcze raz Hehe, niezłe spotkanie na stacji diagnostycznej. Prawie jak spot Nissan Klubu Również pozdrowienia dla Ciebie i miło było poznać (osobiście) Poniżej kilka fotek z ostatniej sesji, którą robiliśmy z xkarolem na Cargo Nie mam jeszcze wszystkich zdjęć, ale jak tylko je dorwę, to dorzucę do galerii Wkrótce więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 kurde zwykle p11, zadnych IC nie widac , wydechow, nic kurde zwykle p11 , a zaskoczyc moze nie jednego ;-) totalny sleeper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Zuru ładne fotki Pozdrawiam i sleeper wielki z tej primerki, rossi ja bym dodał jeszcze ze wogole nie słychac xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Ta parka z środkowego zdjątka jeszcze trochę powojuje Będą wkrótce wyścigi sleeperów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Zuru ładne fotki Pozdrawiam i sleeper wielki z tej primerki, rossi ja bym dodał jeszcze ze wogole nie słychac xD nie mialem okazji widziec auta ale pewno tak jest. Zuru teraz sie nie obraz odbierz to lajtowo zupelnie, ale nawet kolor kurde jak marzenie dla sleepera, nie jest jakis zbyt urodziwy i ladny kolor lakieru taki nijaki niby niebieski a taki "mdly", ale k**wa to jeszcze bardziej myli hheheeh ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) taki nijaki niby niebieski a taki "mdly", ale k**wa to jeszcze bardziej myli hheheeh Mnie tez sie bardziej czerwona podobała, niż ruda, ale cóż.... z asami kierownicy NKP przegrałem z kretesem. I moja miłośc też A Zuru ma sleepera, aż miło. Nic nie zmieniać, pls Edytowane 20 Października 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Dzięki chłopaki wkrótce wrzucimy z xkarolem może trochę więcej fotek, jak on je zgra na kompa Sleeper miał być i tak będzie do końca Ewentualnie może felgi by jakieś nowe weszły kieeeedyś. Najlepiej takie leciutkie i ładne, lecz nie ordynarne Powiedział bym nawet, że kolor lekko damski ale jebał pies....tym bardziej nie pozornie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Powiedział bym nawet, że kolor lekko damski Grunt ze mesko podaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 U mnie w Garage Selenoid do sterowania turbo czeka na ciebie Taką opcję wymyśliłem żeby można było go zdalnie z kabiny odpalać i byś miał tak jak teraz pierwszą mapę a po zrobieniu pstryk powiedzmy podbicie do 0,8 bara albo ten pstryk dać pod pedał gazu, żeby to działało tak że mocno trzeba będzie dać w palnik by zwiększyć moc Ps. Pisałeś mi sms-a że wóz na postoju po pałowaniu ci się przegrzał... Mam nadzieję że nic się nie stało poza drobnym ubytkiem płynu chłodniczego. U mnie też tak się działo w primie z jednym wiatrakiem na chłodnicy, po pałowaniu turbo jest białe i jak stoisz w miejscu to jeden wiatrak nie wydaje, najlepiej spokojnie przejechać te 2 km żeby przestało się żarzyć po czym spokojnie wóz już może stać z włączonym silnikiem Np. stoją w korku się nie przegrzewa bo turbo nie używasz na tyle by zaczęło się żarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 U mnie w Garage Selenoid do sterowania turbo czeka na ciebie Taką opcję wymyśliłem żeby można było go zdalnie z kabiny odpalać i byś miał tak jak teraz pierwszą mapę a po zrobieniu pstryk powiedzmy podbicie do 0,8 bara albo ten pstryk dać pod pedał gazu, żeby to działało tak że mocno trzeba będzie dać w palnik by zwiększyć moc Ps. Pisałeś mi sms-a że wóz na postoju po pałowaniu ci się przegrzał... Mam nadzieję że nic się nie stało poza drobnym ubytkiem płynu chłodniczego. U mnie też tak się działo w primie z jednym wiatrakiem na chłodnicy, po pałowaniu turbo jest białe i jak stoisz w miejscu to jeden wiatrak nie wydaje, najlepiej spokojnie przejechać te 2 km żeby przestało się żarzyć po czym spokojnie wóz już może stać z włączonym silnikiem Np. stoją w korku się nie przegrzewa bo turbo nie używasz na tyle by zaczęło się żarzyć Super Trzeba się umówić jakoś i selenoid musi męsko wejść do auta Hmmm trzeba by pomyśleć właśnie jak zrobić. No i te peszelki jak byś miał to porobimy elegancko, żeby druty tak nie wisiały + tę masę poprawimy do wtrysku dodatkowego i będzie gitara. P.S Na szczęście szybko zauważyłem i zgasiłem motor...wieczorem odpaliłem, dolałem płynu i jest gitara. Nie ma jak porządny japoński motor Zauważyłem, że nie włącza mi się w ogóle wiatrak (dlatego sę wtedy przegrzał) :-/ Może to bezpiecznik, albo czujnik jakiś....bo te wiatraki się nie psują raczej chyba :-/ Musze sprawdzić, bo bez chłodzenia ciężko w korkach z ogrzewaniem się jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Z przyjemnoscia przesledzilem caly temat. Bardzo podoba mi sie idea auta ktore z zewnatrz nadal wyglada jak schludny rodzinny sedan a pod maska siedzi juz prawie 220km i ponad 300Nm Gratki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Coobcio widze ze niezły pomysł Ci wpadł do głowy xD A jesteś juz w Wawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 kozak, jeszcze ta wycieraczka z tyłu, no nieźle jest, nie pomyślałbym że tam taka stajnia pod maską gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 A ja mam takie pytanie - możesz odpowiedzieć na PW. Jaki całkowity koszt Cię wyniósł takiego soft turbo razem z gratami i montażem/strojeniem. Sam się zastanawiałem nad takim lajtowym turbo, ale najwazniejsza cena.. Projekt fajny, a nie jedna BMW się ździwi Ostatnio swoją zadziwiłem BMW 520, ale to ciężki grat Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Zuru i jak tam primka jeździ ;> ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Zuru i jak tam primka jeździ ;> ? A no jezdzi jezdzi Ale miejmy nadzieje ze bedzie jezdzic lepiej jakos w nastepnym tygodniu, jak tylko Coobcio znajdzie chwilke dla mnie i skonczymy dłubac A ponizej jeszcze jakas stara fotka z pod lasu, ktorej nie wrzucalem: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Z dniem dzisiejszym ogłaszam iż udało nam się opanować zapłon w tym niezwykle rozbudowanym pod względem elektroniki wozie Tak więc boost w górę i moc też, jedyne ograniczenie to układ paliwowy i sprzęgło na tą chwilę, później to już tylko tłoki W czwartek atak na 250KM - I może tak dla porównania jak nie będzie ślisko na drodze sparing z pewnym czarnym sunny GTi Edytowane 4 Listopada 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Coobcio dzisiaj atakujecie 250 kucy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Elegancko udało się ogarnąć obsługę zapłonu w moim jakże nie ogarniętym aucie Zapłonik dojebany na maksa, a przy boooscie zdjęty elektronicznie przez ecumastera Teraz możemy iść dalej i nie trzeba wsadzać wiązki i kompa z P10 hehe. Wszystko oczywiście dzięki Coobciowi i jego rozkmince nocnej nad moim autem P.S Atakujemy moce dopiero w następny czwartek (tj. 12.11.09), będzie wolne w robocie i od rana siedzimy i grzebiemy, a potem hamujemy jak wszystko pójdzie po naszej myśli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jutro do ok 15:30 bede u siebie w garage Od 11:00 robię GTi-R roboty z nim mam ze 2 godzinki więc wpadaj Ps. odcinki nie ruszaliśmy tylko ecu maistra tak by mógł cofać zapłon w funkcji doładowania - działa perfekcyjnie Teraz można iść w górę z mocą, jak pewnego dnia będą nowe graty to zbadamy ile w stanie jest znieść seryjny motor z P11.144 - choć wydaje mi się że T28 może mu nie dać rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cichy00 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Zuru - wchodze na Twoj temat codziennie prawie bo sam planuje taki pakiecik u siebie . Niecierpliwie czekam na 250KM , filmik i wrazenia . Jedno pytanie - ja mam nastukane 240 tys km i nie jestem pewny czy mi motor podoła i tak z ciekawości - ile Ty masz przejechane w tym sleeperze ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 cichy00 co to wrażeń to powiem Ci ze nie czuc predkosci strasznie w tej primce ale Idzie jak zła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cichy00 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 No w S-klasie tez nie czuc a troche jedzie ... Cyferki się licza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Zuru ma ok 170 tyś z tego co pamietam, a co do motorowni to nie ma czego się obawiać - są łatwo dostępne, zawsze można wyremontować i wzmocnić albo poskładać na gratach z 200SX S14... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.