Gość kuoni Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 We wrześniu miałem wymieniane wszystkie płyny. Dziś ( po przejechanych niecałych 6 tyś km) zauważyłem że w zbiorniczku wyrównawczym mam płynu troszkę więcej powyżej kreski oznaczającej MIN. Nie jestem znawcą ale widzę że jest połączony do chłodnicy, która jest uzupełniona na maksa. Moje pytanie brzmi. Czy u Was też w podobnym czasie schodzi płyn? oraz Jaki najlepiej wlać płyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Hmmmm, przez 7 k km, które zrobiłem w pół roku nie dolewałem chłodniczego. Z tego co widzę to raczej nie ubyło, więc może profilaktycznie obejrzeć, czy nigdzie obejma na przewodach nie puściła... Jaki płyn? Zielony... BORYGO Do odpowiedzi poniżej, Wiadomo, że w każdym aucie inaczej. Napisałem profilaktycznie sprawdzić i tyle. Takim ubytkiem przez 6 k km nie ma się co zaraz załamywać. Jak gdzieś sobie cieknie to poprawi obejmę albo wymieni i git. A jeżeli tyle sobie upali gdzieś bokiem to mi by się nie chciało dłubać w silniku, żeby to zaraz likwidować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 nie masz się czego obawiać to jest normalne że płynu trochę ubędzie... a co do wypowiedzi kolegi przedmówcy to nie każde auto jeździ w takich samych warunkach(jeden w korkach drugi wali trasy, istnieje też zjawisko odparowywania) i stąd to zróżnicowanie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 jACA1, dzieki za info, bo myslalem ze musze kupic baniaczek i dolac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 jACA1, dzieki za info, bo myslalem ze musze kupic baniaczek i dolac No i dobrze myślałeś... kupić i dolać. Samo się nie doleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Rozgladnij sie czy czasem ktoras opaska zaciskowa na przewodzie chlodniczym sie nie poluzowala. Ja miesiac temu takze zauwazylem ze mi zaczelo troszke plynu ubywac, po obejrzeniu silnika znalazlem kilka sladow w formie bialego osadu na sciance silnika dokladnie pod przewodem chlodniczym. Po dokreceniu opaski problem odpukac zniknal i wynika ze zadzialal wplyw mrozow na przewod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.