creativesb Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Witam. mam primerę 1.6 na gaźniku. mam ostre problemy z gaśnięciem to raz, a dwa że szukając dziś śrubki do regulacji biegu jałowego którą znalazłem, zauważyłem jeden niepodłączony czarny wężyk który wychodzi z trójnika zaraz pod śrubka do jałowego(patrząc od przodu silnika jest to lewy wężyk) i teraz gdzie go podłączyć, może to przez to gaśnie, bo dziś jest dosyć ciepło to praktycznie brak biegu jałowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 No nie wiem, nie widać żadnych wolnych miejsc....,dodam że ten wężyk zasysa powietrze, i jak udało mi się go przytrzymać na ssaniu i zatkałem go to było słychać że obroty lekko spadały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 najlepiej jakbys znalazł podobny model w twojej okolicy podjechał i zweryfikował weze i ich podłączenie tak trudno bedzie cos doradzic bo tam weży tysiac..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No nie wiem może być ciężko ze znalezieniem, ale dziś rozbierałem wszytko i ten wąż wychodzi z trójnika który łączy się chyba z czymś do sterowania obrotami ( żółte z napisem AC pod filtrem powietrza.), Mógłby ktoś zrobić zdjęcie silnika w okolicach gaźnika, i trochę za paskami... [ Dodano: Czw 02 Kwi, 2009 21:11 ] Ej no panowie nikt nie może zrobić zdjęć dla silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 pod obudowa filtra powietrza masz wejscie dla tego wezyka. podlacz i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Niestety ale to nie ten wężyk, tam już miejsce zajęte.... [ Dodano: Pią 03 Kwi, 2009 17:43 ] Trudno jest zdjąć gaźnik ? robił to ktoś z was ? i po zdjęciu filtra z góry gaźnika jest klapka ssania, czy ona powinna chodzić sztywno?? bo moja ma dość spory luz. czyli naciskam ją np. w dół to jest chwila ze porostu spada i później dopiero czuć obciążenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 to jakie zdjecie by cie interesowało pewnie takie bez filtra powietrza wtedy widać dokładnie gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybek Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 pod filtrem powietrza masz 2 wejscia na te wezyki - no chyba ze masz jakas inna obudowe, a w wyjmowanie gaznika sie nie baw bo to bez sensu. jak chcesz sprawdzic czy ten wezyk co jest odpiety ma wplyw na prace silnika to na odpalonym silniku go po prostu zatkaj palcem. jak cos da to po prostu go zaslep jak nie masz gdzie go wtyknac. ja u siebie obydwa te wezyki odlaczylem i zaslepilem i nie bylo problemu a nawet troche lepiej bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Tak ten wężyk ma wpływ na prace silnika, mocno zasysa powietrze i przy zatkaniu go gaśnie, tylko że jeden raz to sprawdziłem bo jak już pisałem praktycznie nie mam biegu jałowego więc ciężko dolecieć do maski puki zgaśnie , jeszcze ciekawi mnie czy to co zaznaczone na obrazku na czerwono jest dobrze podłączone, a to na zielono to ten węzyk który zostaje. http://c.wrzuta.pl/wi7295/d775b608001db852...1155/DSC02062to? type=i&key=4u3Xl0cte6&ft=f [ Dodano: Sob 04 Kwi, 2009 09:58 ] Aha, i jak najmniej rozbierając wyczyścić przepustnice bo zainteresował mnie temat o sunnym na gaźniku( http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=534625 ), wyczyścił bym wszystkie te dysze, bo po odłączeniu któregoś innego wężyka widać syf w rurkach i do tego jeden z tyłu był rozerwany. [ Dodano: Sob 04 Kwi, 2009 15:14 ] A jeszcze pytanie czy jak silnik jest zgaszony to to klapka ssania powinna być zamknięta ? bo moja jest niby przymknięta, ale nie zamknięta:/ Panowie zaczynam wątpić w to forum..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciech.is Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam. mam primerę 1.6 na gaźniku. mam ostre problemy z gaśnięciem to raz, a dwa że szukając dziś śrubki do regulacji biegu jałowego którą znalazłem, zauważyłem jeden niepodłączony czarny wężyk który wychodzi z trójnika zaraz pod śrubka do jałowego(patrząc od przodu silnika jest to lewy wężyk) i teraz gdzie go podłączyć, może to przez to gaśnie, bo dziś jest dosyć ciepło to praktycznie brak biegu jałowego... jesli o ten wezyk chodzi to podlaczysz go do rury gumowej laczacej obudowe filtra powietrza z gaznikiem. musisz dolkadnie poszukac w tej ruze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.