Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan naprawia usterki


Gość MarekA

Rekomendowane odpowiedzi

No wreszcie :D , otrzymałem z Nissana wezwanie do naprawy w ramach akcji serwisowej.

Nissan uznał wszystkie moje zgłoszone usterki jako wady i będzie usuwał:

- wymiana zawieszenia na nowe - podobno ciche i nie stukające

- wymiana podłokietnika na nowy

- wymiana tylnej półki na niestukająca

- wymiana uszczelek w dole drzwi

Ponoć ASO dostały polecenia usuwania bez dyskusji wszytkich zgłaszanych usterek niezależnei od kosztów - ma to poprawić wizerunek Nissan.

Jadę dzisiaj wiec napisze co zrobili

Dostał też ktoś takie wezwanie na dziś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie :D , otrzymałem z Nissana wezwanie do naprawy w ramach akcji serwisowej.

Nissan uznał wszystkie moje zgłoszone usterki jako wady i będzie usuwał:

- wymiana zawieszenia na nowe - podobno ciche i nie stukające

- wymiana podłokietnika na nowy

- wymiana tylnej półki na niestukająca

- wymiana uszczelek w dole drzwi

Ponoć ASO dostały polecenia usuwania bez dyskusji wszytkich zgłaszanych usterek niezależnei od kosztów - ma to poprawić wizerunek Nissan.

Jadę dzisiaj wiec napisze co zrobili

Dostał też ktoś takie wezwanie na dziś?

 

to bardzo ciekawa informacja tylko co oznacza "wymiana zawieszenia na nowe" ? Wymiana amortyzatorów czy coś inne też?

I dlaczego wymieniają uszczelki w drzwiach?

 

ps

a żadnego pisma nie dostałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zgłaszałeś usterki?

 

przecież napisałe że "wezwanie do naprawy w ramach akcji serwisowej." - akcja serwisowa z tego co wiem dotyczy nie tylko tych którzy zgłaszali usterki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież napisał: "Nissan uznał wszystkie moje zgłoszone usterki jako wady i będzie usuwał"

 

nie sądzę żeby była akcja serwisowa polegająca na wymianie podłokietników itd.

 

[ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 13:32 ]

zresztą nawet jeśli jest przeprowadzana jakaś "akcja serwisowa" to bardzo często wogóle o tym nie zawiadamiają licząc że będzie taniej, oczywiście jak pojedziesz do serwisu z jakimś problemem dotyczącym akurat tej rzeczy nieświadom że akurat podlega to wymianie w ramach akcji to wtedy Cię poinformuje że świetnie Pan trafił i wymienimy to gratis (albo i nie). Doskonały przykład z wymianą wadliwych reflektorów w N16 po fl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i byłem dzisiaj w serwisie - w tym do którego nie cierpię jeździć a tam jakie zmiany:

Przyjmuje mnie w recepcji piękna blondyneczka , proponuje kawke i czekoladki. Dzwoni po mechanika , przychodzi ... inna super panienka w kombinezonie , takim niezapiętym do końca , no i........................... obudziłem sie :D

 

Prima aprilis :D

 

Nissan nic sam z siebie nie zrobi - trzeba wywalczyć - oczywiście to co powyżej napisałem to bujda :diabel2:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...