Gość MarekA Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No wreszcie , otrzymałem z Nissana wezwanie do naprawy w ramach akcji serwisowej. Nissan uznał wszystkie moje zgłoszone usterki jako wady i będzie usuwał: - wymiana zawieszenia na nowe - podobno ciche i nie stukające - wymiana podłokietnika na nowy - wymiana tylnej półki na niestukająca - wymiana uszczelek w dole drzwi Ponoć ASO dostały polecenia usuwania bez dyskusji wszytkich zgłaszanych usterek niezależnei od kosztów - ma to poprawić wizerunek Nissan. Jadę dzisiaj wiec napisze co zrobili Dostał też ktoś takie wezwanie na dziś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No wreszcie , otrzymałem z Nissana wezwanie do naprawy w ramach akcji serwisowej.Nissan uznał wszystkie moje zgłoszone usterki jako wady i będzie usuwał: - wymiana zawieszenia na nowe - podobno ciche i nie stukające - wymiana podłokietnika na nowy - wymiana tylnej półki na niestukająca - wymiana uszczelek w dole drzwi Ponoć ASO dostały polecenia usuwania bez dyskusji wszytkich zgłaszanych usterek niezależnei od kosztów - ma to poprawić wizerunek Nissan. Jadę dzisiaj wiec napisze co zrobili Dostał też ktoś takie wezwanie na dziś? to bardzo ciekawa informacja tylko co oznacza "wymiana zawieszenia na nowe" ? Wymiana amortyzatorów czy coś inne też? I dlaczego wymieniają uszczelki w drzwiach? ps a żadnego pisma nie dostałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 a zgłaszałeś usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 a zgłaszałeś usterki? przecież napisałe że "wezwanie do naprawy w ramach akcji serwisowej." - akcja serwisowa z tego co wiem dotyczy nie tylko tych którzy zgłaszali usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 przecież napisał: "Nissan uznał wszystkie moje zgłoszone usterki jako wady i będzie usuwał" nie sądzę żeby była akcja serwisowa polegająca na wymianie podłokietników itd. [ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 13:32 ] zresztą nawet jeśli jest przeprowadzana jakaś "akcja serwisowa" to bardzo często wogóle o tym nie zawiadamiają licząc że będzie taniej, oczywiście jak pojedziesz do serwisu z jakimś problemem dotyczącym akurat tej rzeczy nieświadom że akurat podlega to wymianie w ramach akcji to wtedy Cię poinformuje że świetnie Pan trafił i wymienimy to gratis (albo i nie). Doskonały przykład z wymianą wadliwych reflektorów w N16 po fl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 niech się zainteresowany wypowie i napisze co autor miał na myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekA Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No i byłem dzisiaj w serwisie - w tym do którego nie cierpię jeździć a tam jakie zmiany: Przyjmuje mnie w recepcji piękna blondyneczka , proponuje kawke i czekoladki. Dzwoni po mechanika , przychodzi ... inna super panienka w kombinezonie , takim niezapiętym do końca , no i........................... obudziłem sie Prima aprilis Nissan nic sam z siebie nie zrobi - trzeba wywalczyć - oczywiście to co powyżej napisałem to bujda :diabel2: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 no tak, wszystko się wyjaśniło; jakbym wcześniej wiedział kim jest MarekA to bym się nie nabrał na jego dowcipy (http://stefun.pl/newsy/s,MXxNYXJlayBBfDM=) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 poprawa wizerunku firmy hehe..Firma ma nas w d.. bo juz kupiliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.