Gość adam.bojanek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Uważajcie na salon Nissana w Chorzowie!!! Jestem bardzo zbulwerowany niefachowością i niekompetencją tego salonu. Zamówiłem w styczniu nowego Qashqai-a. Przy składaniu zamówienia nie było żadnego problemu, można powiedzieć, że bylo bardzo milo. Odbiór mial być do końca marca, czyli do wczoraj. Czegając prawie 3 miesiące na samochód już niemogłem się doczekać. Wiadomo jak to jest. I to właśnie wczoraj zadzwonili do mnie z salonu, że mają bardzo przykrą wiadomość, ale dostali pismo, że mój samochód nie wszedł do produkcji, ponieważ od 1.04 zmieniła się specyfikacja i takiego jak ja chcę już nie będą produkować. Poprostu krew czlowieka zalewa. To dlaczego wcześniej mi tego nie powiedzieli, że tak jest tylko właśnie w ostatni dzień odbioru tego samochodu! Jeśli słyszaleś o czymś podobnym (bo ja nie), albo masz pomysł jak to rozwiązać to proszę napisz. P.S. Powiedzieli że w ramach rekompensaty ZWRÓCĄ MI ZALICZKĘ!!!!!! Smiech na sali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 to niech ci wyprodukują inny, lepszy w tej samej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam.bojanek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Oto będę walczył. Tylko mnie zastanawia jeszcze jedno co faktyznie się stało z tym samochodem. Moim zdaniem sprzedali go do niemiec jak robi teraz bardzo dużo dilerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffall Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 proponuję podzwonić po różnych dilerach i popytać o to co mają na stanie - czasami u jednego można trafić od ręki to na co u innego każą czekać kilka miesięcy. Zakup swojego QQ załatwiłem w tydzień - w jedną sobotą umowa i zaliczka - w nastepną odbiór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kola Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 P.S. Powiedzieli że w ramach rekompensaty ZWRÓCĄ MI ZALICZKĘ!!!!!! Smiech na sali A wpłacałeś zaliczkę czy zadatek? Jeśli zadatek, to należy Ci się zwrot dwukrotnej wysokości wpłaconego zadatku. Ja też miałem problem z dilerem - auto spóźniło się ponad miesiąc. W między czasie diler proponował mi zwrot "zaliczki", chociaż na umowie wyraźnie był wpisany zadatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 dlatego jak ktoś jest zdecydowany na zakup powinien walczyć aby mieć wpisany zadatek w umowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciacho Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 IMO to śmiech na sali - 3 miesiące produkowali auto(!!!!) a potem i tak nie złożyli bo się zmieniła specyfikacja _PO_ terminie odbioru? Jak ktoś wcześniej napisał - dzwoń po innych salonach - jak szukałem dla siebie auta to kilku (Oddysey/Zaborowski z Wawy) już nie miała na stanie aut z rocznika 2008 ale znalazłem kilka w dobrej cenie dostępne od ręki. [ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 11:24 ] Nie przejmuj się, że do salonu daleko - w większości wpadków wystarczy raz być osobiście w salonie - w celu odbioru auta... cała resztę można załatwić przez telefon/email/fax i pocztę/kuriera (przesłanie samej umowy z podpisem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 a co się zmieniło w tej specyfikacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.