Gość Sarkas01 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zwracam się z zapytaniem do doświadczonych użytkowników instalacji brc, którzy kupili zestaw regeneracyjny do reduktora brc genius 1200 i sami dokonali regeneracji. ponieważ prawdopodobnie kończy mi się reduktor (ok 90 tys. km) chciałbym zregenerować reduktor, za nowy wołają ponad 600zl, czy może ktoś dać wytyczne czy ten zabieg zda egzamin czy raczej nic nie da, oraz ewentualny dokładny opis jak to zrobić. z góry dzięki za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szlumik Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Nie wiem gdzie zregenerować .... ale chciałem zapytać, jak spisuje się instalacja LPG w połaczeniu z silnikiem QR20DE bo rozumiem, że takowy znajduje się pod maską ? Chodzi mi po głowie montaż lpg. te 90 tyś. km to na gazie i ci ...... nic ? Jak to instalacja ? Z góry dziękuję za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sarkas01 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 witam ponownie auto sprawuje się ok, mam brc sequent to jest model przed sequent 24, instalacja montowana we włoszech bo auto z tamtąd, wtryski keihin pomarańczowe, reduktor wciąż działa, problem tkwił w czujniku temperatury który wymieniłem w serwisie brc za 80 zł i działa aż miło, przy tym silniku tzn QR20DE spala na trasie ok 10-11 l/100, w korkach warszawskich ok 13-14 max, jakby coś jeszcze interesowało to proszę pytać, odpowiem oczywiście, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szlumik Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Dziękuję za odpowiedź ! Zapytam jeszcze: 1. Czy instalacja jest wyposaona w układ lubryfikacji (smarowania zaworów ...itp..) ? 2. Wszyscy mi piszą i mówią, że przy tej pojemności i mocy powinien być reduktor Genius 1500 a widze, że masz w swojej instalacji 1200 - nie było nigdy problemów przy gwałtownym ruszaniu itp. ? 3. Nie masz problemów z katalizatorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sarkas01 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 1. instalacja bez lubryfikatora 2. w serwisie też mi to powiedzieli, jednak taki już był jak kupiłem i na takim jeżdżę ponad rok, jeszcze nigdy nie miałem przypadku aby przełączyło mi na benzynę przy ruszaniu, być może dlatego, że mam automat więc z piskiem nie ruszam 3. podobno w p12 katalizatory padają po 100 tys. (czytałem), jak kupowałem autko miało 107 tys i ten co mi sprowadzał wyjął kata bo już się rozsypał pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szlumik Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Mam przejechane 153 tyś. km i byłem zmartwoiny o stan katalizatora w związku z zamiarem montażu LPG. Byłem dzisiaj na przeglądzie i poprosilem o sprawdzenie emisji spalin. Okazało się, że katalizator i sonda w stanie idealnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam Ja u siebie wymieniałem zestaw naprawczy reduktora brc genius i wszystko poszło gładko. W zestawie jest membrana oraz wszystkie oringi i zawór . Wymiana nie jest trudna, rozbierasz reduktor , czyścisz go z osadów po gazie i składasz na nowych elementach. Po takiej regeneracji reduktor należy wyregulować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubiec1 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 pytanie do Rafp11. Jestem również przed regeneracją reduktora BRC Genius 1500. Znalazłem zestaw naprawczy: http://kuk.otwarte24.pl/BRC-LPG Czy twój był taki sam?. Będzie pasował do mnie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 oj temat z 2009 roku, zostajesz górnikiem miesiąca tam gdzie podałeś nie ma zestawu do twojego reduktora popatrz tu-> http://www.drypa.pl/kategoria246_MEMBRANY_REDUKTORA_-_Do_sekwencji.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Poza tym daj sobie spokój z regeneracją Geniusa. Lepiej kupić za podobne pięniądze ACR01 i zmodyfikować czujnik temp. od geniusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubiec1 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 zrobiłem regenerację, naprałem film i udostępniam kolejnym forumowiczom, by nie stali przed takim dylematem jak ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 fajny materiał;p. ja sam się uczyłem tak krok po kroku.. ważne aby wszystko wyczyścić dokładnie i bez pośpiechu.. zrobiłem po regeneracji jakieś 25 tys km i na razie (odpukać) wszystko jest ok. ja robiłem na zestawie naprawczym brc. kupiłem w sklepie, bo na alledrogo faktycznie drogo;p polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.