Gość fragles13 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Mam pytanie: co to za szpikulec na pokrywie klawiatury silnika CD20T (ten z tylnej części pokrywy, nad świecami żarowymi)? Zauważyłem, że jest on tylko na pokrywach w złotym kolorze, wyglada jakby miał podtrzymywać jakiś przewód. Mam taki u siebie i nurtuje mnie to, co powinno być w tym miejscu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 wyglada jakby miał podtrzymywać jakiś przewód Może linkę gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 To jest silnik CD20 a nie CD20T i ten uchwyt jest raczej do linki sprzęgła. CD20T ma pompę VE ETC z nastawnikiem HDK i nie ma tam żadnych linek więc i ucho nie potrzebne, a sprzęgło jest hydrauliczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 NO właśnie też mi się wydawało, że w P11.144 nie ma linki gazu. Wiem, że na zdjęciu jest blok od CD20, ale ja mam CD20T i uchwyt też jest, w tym samym miejscu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 wychodzi na to że pokrywa z sunny czy P10 pasi do naszego silnika. Możesz przelecieć diesle na allegro, może coś takiego wypatrzysz u kogoś pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Kilkadziesiąt sztuk obejrzałem i większość ma czarną pokrywę Kilka zaledwie miało srebrzystą, ale nie ma żadnej takiej jak u mnie.. Co by to mogło znaczyć? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 i nie ma tam żadnych linek więc i ucho nie potrzebne A czy ja twierdzę, że powinna być linka? A wiesz ile w całym aucie jest np. wolnych nagwintowanych otworów? Dlaczego więc nic w nich nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Czy ktokolwiek z klubowiczów w takiej primce ma złotą pokrywę i taki dinks? Niech mnie ktoś uspokoi :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Co by to mogło znaczyć? :027: Bardzo proste. Ta pokrywa nie jest z tego auta. Musi się komuś uszkodziła np. przy wymianie uszczelki. A że te starsze łatwiej i taniej dostać to taką masz. To jest oczywiście wariant optymistyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Chyba to jest jedyna opcja (o ile oczywiście nie było silników CD20T z taką pokrywą klawiatury w P11.144), bo chyba raczej nie da się przerobić CD20 na CD20T :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 B12 ja nie do ciebie tylko tak ogólnie z tą linką bo w żadnym znanym mi CD20T nie ma tej podpórki, a co do gwintów, wtyczek , gniazd i wężyków to masz rację. fragles13 nie chcę być prorokiem ale może masz całą głowicę ( jeśli pasuje ) od CD20 bo poprzednia uległa popękaniu w skutek przegrzania silnika. Z drugiej strony jeśli tak jest to dobra to wiadomość dla tych co poszukują głowic do swoich traktorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Hm, nie wiem czy to dobrze dla mnie - wg mnie silnik jest trochę za mułowaty. Muszę jakoś podjechać na hamownię i zbadać jego moc. Czy inna głowica może mieć wpływ na moc silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Silnik to jest mułowaty :< Zanim pozbędziesz się zawartości portfela to sprawdż przepływomierz ( napięcie ) i zawór EGR ( czy nie jest zacięty ). Możesz mieć przestawiony rozrząd ( najczęściej na pasku pompy ), albo jest tam coś innego przykombinowane. Zacznij od ppmiaru przepływki i sprawdzenia, a nawet odłączenia na krótko EGRa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 EGR już zablokowałem (odłączyłem przewód idący do zaworu i wkręciłem w niego śrubkę - czy coś jeszcze trzeba zrobić?). Jak mogę sprawdzić poprawność działania EGR poza odłączaniem? Przepływkę postaram się zmierzyć jutro. Przypomnij mi proszę jaka powinna być poprawna wartość. Najgorsze jest to, że nawet jak się wkręca na obroty, to ciągnie tak samo jak przed włączeniem turbiny.. :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 przepływka http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...highlight=kopci EGR http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...highlight=kopci Może być problem z wtryskami tak jak w tym temacie ( inna pompa nie patrz na to ) głównie chodzi o układ wtryskowy http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ght=kopci++dymi Jeśli nie masz żadnych błędów na kompie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...dy+b%B3%EAd%F3w ( kod 55 ) to pozostaje sprawdzenie rozrządu i ewentualnie ciśnienie turbiny manometrem. Możesz mieć też sprzęgło złachane jak wchodzi w obroty a nie ciągnie zwłaszcza na niskich biegach, a w najgorszym przypadku jest wyczuwalny smród palonej gumy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Wszystko wskazuje na to, że padła przepływka. Co prawda nie mam teraz pod ręką miernika i nie mam jak zmierzyć napięcia na przepływce, ale przed chwilą odłączyłem ją, przejechałem kawałek i zbiera się dokładnie tak samo jak przy zapiętej przepływce.. Jutro zakupię jakiś miernik, sprawdzę napięcie i ewentualnie spróbuję przeczyścić przepływkę benzyną ekstrakcyjną. Jak to nic nie da to trza się będzie rozejrzeć za nową... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Nie polecam benzyny. Niby ktoś tam czyścił w wątku ale nie bardzo w to wierzę. Ja tak dobiłem swoją tym czyszczeniem. Jeśli już to specyfikiem w sprayu do czyszczenia a najlepiej sprężonym powietrzem. Samą siatkę to możesz przepłukać w benzynie, ale z wkładem bym nie ryzykował. Przed płukaniem miałem 1,7 a po 1,2. Ja za swoją boscha dałem 370 teraz można kupić o wiele taniej ( Info w wątku o przepływce w ostatnich postach ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Heh, no właśnie wyczytałem w którymś wątku, że ktoś czyścił benzyną i mu potem przestało auto odpalać. Ale w wątku nikt się wtedy nie wypowiedział, że benzyna jest zabójcza dla przepływki:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 :/ :< No to teraz szukaj tego posta gdzie można kipić najtaniej boscha po podróby też odpadają. Pomyśl że mogłeś mieć tak zasyfioną przepływkę że czyszczenie by jej nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 :/ :< No to teraz szukaj tego posta gdzie można kipić najtaniej boscha po podróby też odpadają. Pomyśl że mogłeś mieć tak zasyfioną przepływkę że czyszczenie by jej nie pomogło Spokojnie, jeszcze go benzyną nie czyściłem Posłucham rady mądrzejszych kolegów i przedmucham ją powietrzem. Tylko jakąś sprężarkę trza skołować.. A tak poza tym to może spróbuję się ustawić z kimś kto jest z Wawy i też ma diesla - żeby na chwilę podmienić przepływkę. Wtedy bym wykluczył ostatecznie to, czy to jej wina czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 CPN i piostoletem do pompowania :064: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 CPN i piostoletem do pompowania :064: Też o tym pomyślałem :one: [ Dodano: Czw 09 Kwi, 2009 00:14 ] A więc.. Spróbowałem przeczyścić przepływkę powietrzem ze sprężarki na stacji - tylko że trafiła mi się na orlenie taka sprężarka automatyczna, co to się na niej ustawia ciśnienie i co 2 sekundy podpompowuje.. Trochę to było niewygodne ale trochę przedmuchałem. Niby troszkę lepiej, ale to jeszcze nie to. Dzisiaj po pracy podjechałem do Babic do gościa, który ma praktycznie wszystkie części do Nissanów - powykręcane z anglików. Miał też używaną przepływkę z diesla. założyłem ją i.. no właśnie. Dziwne objawy - przy ruszaniu gorzej się wkręca, ale już od 1500 obrotów było odczuwalnie lepiej niż na mojej przepływce. o czym to może świadczyć? Czy tak działa sprawny przepływomierz? Aha, chciał za tą przepływkę 180 zeta, ale że widziałem na allegro boscha za 200, to sobie odpuściłem. W aso Odyssey mają nówkę Boscha za 292 złote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.