Gość jac555 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Mam problem jakiś czas temu auto zaczęło mi straszne dymić na benzynie, biało niebieskim dymem dzieje się to jednak zaraz po odpaleniu a jak jadę na LPG to juz nie dymi. No i jak jest już rozgrzany na benzynie to tez nie dymi. Co jest ? Czy to juz koniec silnika ? pierścionki ? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Bardziej uszczelniacze zaworowe. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur h Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Uszczelniacze zaworowe nie powodowały by tak dużego zurzycia oleju żeby silnik kopcił na niebiesko.Pozatym nawet gdyby tak było to na rozgrzanym silniku sytuacja nie poprawiała by się. Moim zdanie to pierścienie możliwe że zawory . Dla pewności sprawdził bym kompresje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 artur h, nawet sobie nie wyobrażasz jak może płynąć olej przez uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jac555 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 rozmawiałem na ten temat i może być taka sytuacja że trzeba zmienić uszczelkę pod głowica, splanować głowice i zeszlifować 16 zaworów ;/ no i uszczelniacze wymienić ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jak sprawdzic uszczelniacze zaworów bardzo prosto : - po nocy dłuższym postoju wykrec swiece zapłonowe i zajrzyj w garki uzywajac latarki jezeli ujrzysz swoje odbicie to masz olej na denku tłoka lub tak jak kiedys gospodynie robiły sprawdzajac czy babka sie upiekła wkładały patyk w placek Ty włóz długi cienki patyk jezeli jest sucho na denku tłoka to i patyk bedzie suchy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Uszczelniacze zaworowe nie powodowały by tak dużego zurzycia oleju żeby silnik kopcił na niebiesko.Pozatym nawet gdyby tak było to na rozgrzanym silniku sytuacja nie poprawiała by się. Moim zdanie to pierścienie możliwe że zawory . Dla pewności sprawdził bym kompresje.Pozdrawiam[/quote Zawory - czyli co? Uszczelniacze Poza tym, jak przez pierścienie olej może się dostawać w górę do komory spalania wtedy, gdy silnik nie pracuje? Nie może. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 A takie pytanie: to nagle zaczęło dymić przy odpalaniu czy to powolne objawy??? To zadymia z dłuższego postoju ,czy niema znaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 szybka diagnoza:dwa walki tzw krolewskie w glowicy,olejone pieknie i pod nimi szklanki i zawory,gasisz silnik,olej nie fruwa tylko skapuje w dol,jesli uszczelniacze zaworow popekaly ze starosci i temperatury,to olej swobodnie plynie po trzonku do cylindra.Rano po sniadaniu odpalasz i masz niebiesko od spalonego oleju.Pierscienie popekane dadza ciagly dym z wydechu ,nie tylko przy odpalaniu. kropka. [ Dodano: Sob 04 Kwi, 2009 00:13 ] Bandi dal chlopska rade,dobrze gada,ale to wynika z budowy,naprawy i eksploatacji pojazdow samochodowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 serwis, Uszczelniacze zaworowe nie powodowały by tak dużego zurzycia oleju żeby silnik kopcił na niebiesko.Pozatym nawet gdyby tak było to na rozgrzanym silniku sytuacja nie poprawiała by się. Moim zdanie to pierścienie możliwe że zawory . Dla pewności sprawdził bym kompresje. troche czarujesz chłopaku a na maga mi nie wygladasz ,jezeli uszczelniacze zaworów puszczaja olej załózmy na 3 tłoku to jest szansa ze nie za kazdym razem bedzie olej na denku tłoka po zgaszeniu silnika i uruchomieniu go nawet po nocy z czego to wynika z faz rozrzadu .Zdejmij sobie pokrywe zaworów i zobacz ile jest oleju wokół sprezyny trzonka zaworu.Praktycznie jezeli olej idzie przez pierscienie silnik spala go cały czas i jest go teoretycznie wiecej w tłumiku przez uszczelniacze potrzebny jest czas i otwarty zawór pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.