Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] [P10 1.6] strasznie kopci


Gość jac555
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem jakiś czas temu auto zaczęło mi straszne dymić na benzynie, biało niebieskim dymem dzieje się to jednak zaraz po odpaleniu a jak jadę na LPG to juz nie dymi. No i jak jest już rozgrzany na benzynie to tez nie dymi. Co jest ? Czy to juz koniec silnika ? pierścionki ?

 

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze zaworowe nie powodowały by tak dużego zurzycia oleju żeby silnik kopcił na niebiesko.Pozatym nawet gdyby tak było to na rozgrzanym silniku sytuacja nie poprawiała by się. Moim zdanie to pierścienie możliwe że zawory . Dla pewności sprawdził bym kompresje.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdzic uszczelniacze zaworów bardzo prosto :

- po nocy dłuższym postoju wykrec swiece zapłonowe i zajrzyj w garki uzywajac latarki jezeli ujrzysz swoje odbicie to masz olej na denku tłoka lub tak jak kiedys gospodynie robiły sprawdzajac czy babka sie upiekła wkładały patyk w placek Ty włóz długi cienki patyk jezeli jest sucho na denku tłoka to i patyk bedzie suchy pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze zaworowe nie powodowały by tak dużego zurzycia oleju żeby silnik kopcił na niebiesko.Pozatym nawet gdyby tak było to na rozgrzanym silniku sytuacja nie poprawiała by się. Moim zdanie to pierścienie możliwe że zawory . Dla pewności sprawdził bym kompresje.Pozdrawiam[/quote

 

Zawory - czyli co? Uszczelniacze :)

Poza tym, jak przez pierścienie olej może się dostawać w górę do komory spalania wtedy, gdy silnik nie pracuje? Nie może.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawek1956

szybka diagnoza:dwa walki tzw krolewskie w glowicy,olejone pieknie i pod nimi szklanki i zawory,gasisz silnik,olej nie fruwa tylko skapuje w dol,jesli uszczelniacze zaworow popekaly ze starosci i temperatury,to olej swobodnie plynie po trzonku do cylindra.Rano po sniadaniu odpalasz i masz niebiesko od spalonego oleju.Pierscienie popekane dadza ciagly dym z wydechu ,nie tylko przy odpalaniu. kropka.

 

[ Dodano: Sob 04 Kwi, 2009 00:13 ]

Bandi dal chlopska rade,dobrze gada,ale to wynika z budowy,naprawy i eksploatacji pojazdow samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis, Uszczelniacze zaworowe nie powodowały by tak dużego zurzycia oleju żeby silnik kopcił na niebiesko.Pozatym nawet gdyby tak było to na rozgrzanym silniku sytuacja nie poprawiała by się. Moim zdanie to pierścienie możliwe że zawory . Dla pewności sprawdził bym kompresje.

 

 

troche czarujesz chłopaku a na maga mi nie wygladasz ,jezeli uszczelniacze zaworów puszczaja olej załózmy na 3 tłoku to jest szansa ze nie za kazdym razem bedzie olej na denku tłoka po zgaszeniu silnika i uruchomieniu go nawet po nocy z czego to wynika z faz rozrzadu .Zdejmij sobie pokrywe zaworów i zobacz ile jest oleju wokół sprezyny trzonka zaworu.Praktycznie jezeli olej idzie przez pierscienie silnik spala go cały czas i jest go teoretycznie wiecej w tłumiku przez uszczelniacze potrzebny jest czas i otwarty zawór pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...