Gość Navara.nl+ Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Jak tak z innego działu jednak chce przekazać większym braciom czyli Pathfinderom, że można mieć w naszych silniczkach 2.5 Dci na życzenie moc ok 240-245 KM News jest na tej stronce: http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosc...iwacze-vag.html Można sobie także zapodać moc na 215 KM np. softem to info jest także na tej stronce http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosc...ning-denso.html Korzystałem już z usług tych chłopaków i jeżeli ktoś ma jakieś pytania to pomogę. Z przyjemnością zapraszam też do dyskusji na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 co ile wymieniasz sprzęgło w tym samochodzie przy 490Nm jak wiadomo że sprzęgło jest za słabe do seryjnych 400Nm ? chyba że nie korzystasz z osiągów swojego samochodu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 wystarczy założyć mocniejsze sprzęgło, co do informacji z 1 linku: 80KM z jednego cylindra w 1.9 TDI, albo to jakiś błąd co chyba nie powinno mieć miejsca na takiej stronie albo dobre żarty sobie robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 firma 44tuning słynie z tego, że obiecują gruszki na wierzbie... (chętnie zobaczę jeżdżący silnik 2.5dCi z mocą 245KM) Żadna renomowana firma w Polsce nie oferuje takiej mocy a co dopiero jakaś drobny "wgrywacz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 2.5dci z mocą 245KM to pikuś w porównaniu do 320KM z 1.9TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 z 1.9TDI ponad 400 osiągnięto.... ale to samochód do 1.4 mili My tu piszemy o samochodzie "na co dzień" i modyfikacją tylko oprogramowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 sam sobie odpowiedziałeś, mowa jest o samej zmianie oprogrmowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majku Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ...takie zmiany to chyba tylko w przypadku A/T skrzyni, no chyba że już ktoś wymyślił wzmacniany kpl sprzęgła do YD25, ale w to wątpie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 sprzęgło można zrobić customowe jeżeli nie ma w sprzedaży gotowego wzmocnionego. Z tym akurat żadnego problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navara.nl+ Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Ten temat jest przeznaczony chłopaki nie dla Was, którzy zamiast wsiąść się do roboty tylko byście krytykowali. Dokładna treść jest na stronie taka: Nasz zespół oferuje już od teraz dla klientów indywidualnych jak i firm zewnętrznych zwiększanie wydajności układów wtryskowych systemów Common-Rail oraz Pompowtryskiwacze VAG. Poprzez swoje doświadczenie zdobyte w szeregu prowadzonych długoletnich badaniach w naszych ośrodkach badawczo-rozwojowych, doświadczeniach zdobytych w wyscigach długodystansowych wykonyjemy efektywne zwiększenie wydajności układu wtryskowego co pozwala na znaczne poprawienie osiągów silnika. W przypadku silników VAG korzystniejsze pompowtryskiwacze pozwalaja na osiaganie np: w silniku 1.9 Tdi średnio 80 KM z jednego cylindra. W przypadku systemu Common-Rail... możliwości zwiększenia wydajności tego układu oferujemy na kilka etapów. W tym przypadku można skorzystać z usługi poprawiajac wydajność o 15, 20,40, czy nawet 100 %, pozwalając na uzyskiwanie ciśnień na poziomie 2000 bar nawet w zakresie od 1200 - 6500 obrotów." Dlatego z waszych treści wynika że jesteście z nowinkami technicznymi konkretnie w tyle, bo Tom Coronel jechał Seatem Leonem w wyścigu w Le Mans przygotowany przez gościa który jest konstruktorem DPP, a Seat to 1.9 Tdi z mocą 320 KM, a ze ma 4-ry cylindy to mnie na matematyce uczyli, że jest to 80 koni, no chyba że nie byliście na tych lekcjach matematyki Dobrze jest wiadomym, jak silnik potrafi przenieść 480 Nm. przy 2200 obrotach to spokojnie przeniesie przy 4100 obrotów z jakieś 415 Nm. dodatkowo co będzie miało wpływ na jakieś 240-245 koni mocy Jestem przekonany z tego co na róznych forach czytałem że trzeba być łebskim aby opanować Denso, i to was chłopaki gryzie ze to nie wy potraficie tak Denso zrobić. Takie jest moje zdanie jako użytkownika samochodu u nich po tuningu, a że mieszkam w Holandii to mogłem skonfrontować to co mówili z rzeczywistością i jestem pełen uznania dla ludzi, rodaków którzy zostali uznani przez takiego konstruktora , będących u niego w zespole. Wkrótce wyjedzie u nich wykonany kolejny japończyk Accord 2.2 na tak wzmocnionym systemie wtryskowym i jak on wyjedzie to przychodzi kolej na moją Navarę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Navara.nl+, tobie ktoś płaci za taka natrętną reklamę boxów tej firmy ? Weź się chłopie trochę ogarnij... i ochłoń. Jak chcesz pisać o 245KM z seryjnego silnika box'em czy programem to wstaw taki wykres i tunera który to już zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jak widać Navara.nl+, temat ten nie jest przeznaczony również dla Ciebie bo nie wiesz o czym piszesz. Tyle odemnie. ps. Chyba za dużo czasu spędziłeś w Holandii i w świecie ich ogólno dostępnych używek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Co do uzyskiwania 80KM z jednego cylindra to trzeba dodać, że to nie tak że oddaje się silnik 1.9 TDI 90KM i oni samym programem. Zmienia się osprzęt. Ludzie zmieniają intercooler, wtryski na takie z mocniejszych wersji, sprzęgło i do tego program. Ze słąbszym silnikiem łatwiej, bo się zmienia na łątwo dostępne części z mocniejszych wersji, natomiast jak ktoś ma 130KM w podstawie to już szuka typowo tuningowych akcesoriów. Tylko że tam się pisze programy - czyli nowe ustawienia dla silnika, a w boxie to się oszukuje sterownik że są inne wartości pracy silnika niż są w rzeczywistości i sterownik dlatego może np. więcej paliwa podlać - bo stara się skorygować pracę silnika do zadanego stanu. Jeśli jest to zrobione z głową to wytrzyma sporo bo silnik jest zrobiony z pewnym zapasem i tolerancją. Box to taki skomplikowany rezystor jaki kiedyś sprzedawali na allegro dla benzynki, aby non stop pracowała na ssaniu. Dla większej ilości danych wprowadza zmainy więc jest droźszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Dzisiaj zawirusowałem swojego Pathfindera. Wrażenia jak na razie jak najbardziej ok. Zmiana poprzez modyfikacje w komputerze a nie dodanie boxu. W serii wypluło na hamowni 173,9 KM więc trzymał fabryczne parametry Edytowane 1 Marca 2010 przez piotras78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Jakie problemy moga wystapic. Standoardowo poza nowymi modelami jest instalowane sprzeglo dwu masowe ktore nie jest rewelacyjne. Pala sie jak bardzo czesto. Wymienia sie na jednomasowki, ktore wpadaja w wibracje. Mozna latwo zniszczyc sprzeglo. Poza tym silnik jest latwo przegrzac. System chlodzenia nie jest najleprzy. Podnoszac cisnienie doladowania do takiego pozomu latwo uszkodzic silnik. Zmien chlodnice oleju i plynu popraw hamulce bo sie nie zatrzymasz. Popraw uklad dolotowy i wylotowy i wtedy mozna pobawic sie cisnieniem doladowania. Katalizator przy takim wydmuchu jesli nie padnie szybko to napewno bedzie chamowac wylot gazow i powodowac cofke co dla YD25 nie jest za dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) Bez przesady. Ciśnienie poszło z 1,3 na 1,5. Z momentem też nie szalałem. Stała u nich Navara która miała 240 KM i 550 Nm i tez jeździ bez problemów. Z przeniesieniem mocy na koła tez nie ma problemu - sprzęgło miałem wymieniane na gwarancji i od tego momentu nie ma z nim problemów a aktualnie mam już przejechane 135 tyś. Samochód miał cały czas monitorowaną temperaturę silnika, oleju - żadnych różnic nie zauważyłem. Różnica tylko taka ze teraz ten samochód w końcu zaczął jeździć. Nie robiłem moda do bicia rekordów predkości tylko do zwiększenia dynamiki samochodu wiec nie widze potrzeby ingerencji w hamulce - ze 100 hamuje się tak samo przy 174KM jak i przy 210 KM Edytowane 2 Marca 2010 przez piotras78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Wysilanie 2.5 jest bez sensu ... i tak korba wyjdzie bokiem, po opisanej operacji tylko szybciej. Wkłada się 4.0 lub coś większego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokosos Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 ile wynosi srednie spalanie przy 210KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 (edytowane) Spalanie się nie zmieniło. tzn było na kompie 11,4 a teraz jest 10,9 wiec te 0,5l w dół nie traktuje jako poważną zmianę. Natomiast w trasie leci sie teraz bajkowo (szczególnie czuć różnice przy wyprzedzaniu). Silnik ciągnie teraz bez problemów do 4500 obr no i moc na kołach wynosi prawie tyle ile w serii na silniku (seryjnie na kołach miał chyba 110 czy 120 KM) P.S. jak korba wyjdzie bokiem wtedy wyląduje 4.0. Panowie z Mastersa zrobili już wiele navar/pathfinderów i jak do tej pory wszystkie czuja sie dobrze a mają mocniejsze programy niż ja Edytowane 8 Marca 2010 przez piotras78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 4.0 to lepiej jakiegoś po dachu ściągnąć. Bo wszystko inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokosos Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 czyli moc wzrosla, a spalanie spadlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slednecks Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 zna ktos podobne firmy zajmujace sie wgrywaniem tego typu programow w bielsku lub okolicach? moze bym sobie tez taki do nissana zapodal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 jakie koszty i czy poprawiła się elastyczność na niskich obrotach tzn. czy daje się normalnie ruszyć autem bez dodawania gazu tak aby nie zgasł ? no i jak długo trwa taka modyfikacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras78 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 (edytowane) Ja płaciłem w cenie promocyjnej:) Trzeba do nich zadzwonić i się dowiedziec ile teraz za modyfikacje biorą. Jezeli chodzi o czas modyfikacji to przyjechałem na 15 a wyjechałem ok 18. Chcieli mi zrobic na 500 Nm i tyle chwilowo miał (i chyba cos około 218 KM) ale jednak ze względu na przeniesienie napędu poprosiłem o wersje bardziej spokojną. Jezeli chodzi o elastyczność - ostatnio sie złapałem ze jechałem na 5 biegu 60 km/h i jakoś nie odczułem mulenia przy przyspieszaniu. Ruszyc sie da bez problemu bez dodawania gazu ale ja u siebie akurat z tym nigdy problemu nie miałem nie mniej jednak zabawa zaczyna się powyzej 2000 obr/min - czuc fajnego kopniaka . Bardzo dużo navar/pathfinderow nie trzyma mocy podawanej przez fabryke - rekordzista mial chyba cos około 150 KM ale po modyfikacji wszystkie maja mniej wiecej te same wartości czyli ponad 200 KM. I jeszcze jedna sprawa - na kompie nie ma śladów po ingerencji - nie widać nawet gdzie się podlutowali z kablami do programowania. Dzisiaj sprawdzałem się z X5 I generacji 3.0D i szlismy rowno, natomiast seryjna navara nie miala najmniejszych szans - to tak w celu uświadomienia zmiany osiągów Edytowane 9 Marca 2010 przez piotras78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokosos Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 a z tym spalaniem to jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.