Gość jager79 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witam! Mam wyciek ze skrzyni a dokładnie z uszczelniacza półosi w skrzyni od strony pasażera. Wymieniałem zgodnie z zaleceniami mechanika. I pytanie czy przy montażu nowy uszczelniacz ma być zakładany na sucho (jak powiedział mi mechanik) czy z użyciem smaru (jak było podane w książce serwisowej). Z kolei drugi mechanik powiedział o użyciu silikonu. Kto ma racje. I czy ktoś miał taki problem? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Na sucho to raczej nie powinno byc i najczesciej widzialem jak bylo to uszczelniane wlasnie sylikonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Uszczelniacz wkłada się na smar. Po to żeby ułatwić sobie wkładanie i po to , aby nie wywinął się kołnierz uszczelniacza , a to grozi spadnięciem sprężynki do środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jager79 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Zapomniałem dopisać: uszczelniacz wkładany do skrzyni! Do Maniek-ol: Piszesz o smarze na półośce czy w skrzyni? Spręzynka jest w wewnętrznej części uszczelniacza. To akurat przesmarowałem. Zewnętrzna część jest z plastyku. [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 17:36 ] Teraz już wiem, że uszczelniacze były dobrze założone. Zastanawiało mnie wtedy, skąd wziął się ten sylikon na skrzyni nad uszczelniaczem. Okazało się, że mam pęknięcie skrzyni. W związku z tym muszę kupić skrzynie biegów. Znalazłem temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=47494 i jest link do http://www.emi-skf.pl/dow...zegiel_2004.xls. Temat niestety jest zamknięty i nie znalazłem innego postu. (Tak mi się zdaje:)) Gdy chciałem kupić skrzynie, sprzedawca zapytał się jeszcze o inne oznaczenie typu 50Y czy 51Y. Opis ten znajduję się w środku skrzynki w okolicy mechanizmu różnicowego. Do mojego silnika GA16DE jak narazie znalazłem 6 typów, ja mam 62Y. A takiej używanej do mojego nie znalazłem. Co to jest za oznaczenie?? Czy mogę dać np 50Y lub 51Y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.