Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] węże od chłodnicy


Gość coffee-l

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Panowie, czy węże od chłodnicy zawsze robią się sztywniejsze od pracy silnika? U mnie tak, lecz nie na tyle abym ich nie mógł ścisnąć, ale są sztywniejsze wyczuwalnie. Czytałem już dużo o pękniętej uszczelce bądź głowicy lecz znów niektórzy piszą ze to tak ma być bo układ chłodzenia jest ciśnieniowy i to normalne. Jak obserwuję węże na postoju podczas pracy silnika , to są sztywne ale np. jak się uruchomi wentylator chłodnicy to zaraz miękną po czym jak się już wyłączy to znów pęcznieją. Czy to normalne? temperatura ok. podczas jazdy w zbiorniczku przybywa wody lecz po dłuższym postoju powraca do normy. A i pokrywa zaworów strasznie długo się chłodzi wczoraj po 3 godz. od wyłączenia jeszcze była letnia. Proszę o odpowiedźi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otaguj temat bo zostanie zamknięty. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33813

 

Co do Twoich pytań.Nic zlego sie nie dzieje.Obserwuj stan oleju i jego wyglad na stalce.Jeśli jest normalny to jest ok.

 

Pokrywa stygnie pomału bo na zewnatrz jest juz cieplej.

Na wszystkie pytania zreszta znajdziesz odpowiedzi ,poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marceli dzięki, lecz nie mogę powiedzieć że olej jest ok. rano jest ciemny i w miare gęsty, lecz np podczas jazdy robi się wręcz wodnisty taki jasny, nie wiem co tam jest wlane bo posiadam primerkę od niedawna a poprzedni własciciel zmienił olej 4 mce temu. Wygląda na pełen syntetyk, lecz nie wiem. podczas wyciągania miarki po jeździe dymi się z niej lecz nie z otworu lecz z samej stali od miarki. płynu nie ubywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marceli dzięki, lecz nie mogę powiedzieć że olej jest ok. rano jest ciemny i w miare gęsty, lecz np podczas jazdy robi się wręcz wodnisty taki jasny, nie wiem co tam jest wlane bo posiadam primerkę od niedawna a poprzedni własciciel zmienił olej 4 mce temu. Wygląda na pełen syntetyk, lecz nie wiem. podczas wyciągania miarki po jeździe dymi się z niej lecz nie z otworu lecz z samej stali od miarki. płynu nie ubywa.

 

Wiadomo że na zimnym silniku bedzie gęstszy ,potem rzednie ale to nic,własności smarne zachowuje.

Jeśli masz 100% pewnosc tego że jest wymieniony i wiesz na jaki to ok.Jeśli nie,wymień sam bo to nie majątek a szkoda niepewności i silnika.

 

Jakby Ci płyn szedł do oleju to byłby jak śmietana.

Dymi sie z miarki?To nic,jest gorąca to paruje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marceli ja nie jestem takim optymistą jak Ty choć uważam to za Twoją zalete, ja się ciągle czegos doszukuję :/ niepokoją mnie te puchnące węże, ale skoro piszesz że na razie nic sie nie dzieje to ok, Będę obserwował dalej i jeździł :)

Dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marceli ja nie jestem takim optymistą jak Ty choć uważam to za Twoją zalete, ja się ciągle czegos doszukuję :/ niepokoją mnie te puchnące węże, ale skoro piszesz że na razie nic sie nie dzieje to ok, Będę obserwował dalej i jeździł

 

Ja też jestem czujny ale nie można być do przesady.Rób tak jak napisałeś.Obserwuj,co i jak.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne? temperatura ok. podczas jazdy w zbiorniczku przybywa wody lecz po dłuższym postoju powraca do normy.

Dokladnie tak ma byc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...