Gość Tofu Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Pytam w imieniu kuzyna ma 100 nxa GTI i padeczke na silniku szykuje sie Swap z czegoś jak P11.144 na rolkach to nie ma znaczenia ale czy kolektory są zamiennne do głowicy czy nie ma jakiś różnic low port a high port jestem przekonany że to to samo ale wole zapytać przed zakupem silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Kiedyś zastanawiałem się czy silnik z P11GT podejdzie ze względu na kompa i NATS. Sprawdźcie i to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Tofu kolektory wydechowe sa te same, ale dolotowe sa inne no właśnie oto pytam wiem że inne ale chce tylko kadłub silnika zmienić tz sostają stare kolektory cała elektronika itp. ps Immo brak kompem sie nie przejmuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 kolektor low port nie pasuje do głowicy high port i odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 kolektor low port nie pasuje do głowicy high port i odwrotnie na pewno .. no to jednak piżdzziawa tz różne głowice czy wystarczy po przekręcać szpilki ???w inne miejsca ...choć wsumie to inne lata produkcji tak jak Coobcio pisze 90-93 a 94----- z tego widać z P10 GT do 94 robili high porta a potem low porta ,,, no to d*pa reanimacja głowicy wchodzi w gre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackowskib Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 A pytanie troszke inne - zostaje w aucie głowica z High port i czy da się wrzucić dół od P11 (srebrna pokrywa - najłatwiej dostępny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 pewnie, że się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackowskib Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 a cos więcej na ten temat powiedzmy kupuje silnik: http://www.allegro.pl/item590282945_silnik...0_100_t_km.html Co doalej co mi jest potrzebne z kupionego silnika co zostaje ze starego - ludziska pomocy po jeżdze primerom 2.0D i mnie dobija te 75 pędzących kucy chce jak najszybciej zrobić reanimacje 100NX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 a jak by zapodać ssący z P10 tki czy czujniki by spasowały bo bez sensu rozwalać głowice blok wsio świeższe by było i skręcone przez fabrykę .... P.S. Nie narzekaj na Primere tylko na silnik Primery są szybkie ... prościej by było kupić kolektor z P10 niż reanimować starą głowice zresztą na 3 cim było kiepsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackowskib Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Lepiej rozwalic niz zeby auto stało albo kupować High port-a z kosmicznymi przebiegam albo wyssanymi z palca, za jakies 2000 z antycznych roczników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Warto zmienić całą głowę na low port i przełożyć wałki z high porta. Przy okazji splanować łeb o 1,5mm. Na low portach idzie więcej ugrać. Mają węższe prowadnice zaworowe, lepszy kolektor dolotowy, łatwiej dostać się do przepustnicy. Kubcio w swojej P10 otrzymał 220Nm na takiej głowicy. Co do podciśnień itp. to nie wiem ale pewnie przyda się osprzęt z P10, który da się dopasować. U mnie następnym krokiem będzie zmiana głowy właśnie na low port. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 o której P10 Coobcia piszesz Bo jego CZERWONA Stoi u mnie pod domem i mam do niej kluczyki ...choć niestety jego silnik stoji już na cegłach ..... to trzeba zrobić porównanie czujników choć z high porta masz namyśli że ma wałki lepsze ... co do różnic w osprzęcie dolotu trzeba zrobić wywiad ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 High port ma ostrzejszy wałek ssący. Wydechowy jest taki sam. Jak byś robił przekładkę głowy i kolektora to opisz co było potrzebne. Przyda się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackowskib Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 z tego co cioobcio pisze wejdzie całe P11 kwestia przedłuzenia koabli i wymiany krokowca na stary + będe myślał nad wałkiem ssacym z starego silnika ale czy podejdzie? jutro bede wiedział jaki ma silnik do kupna czy 143 czy słabszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Już na 100NX forum odpisałem, żeby przypasować motor z P11GT trzeba go wrzucić z kompletnym kolekotrem ssącym z listwą, przepustnicą gazu i silniczkami krokowymi (przynajmniej ich podstawką). Tam dwa kabelki będziesz mieć do przedłużenia (z brązowoą kostką i fioletową - od wolnych obrotów) no i jedną kostkę sobie odcinasz czarna z drucianym zapięciem co w starym silniku sterowała odcinaniem powietrza przez krokowcami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackowskib Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Silnik kupiony po długich poszukiwaniach - nie wysilony (bo z automatu) po 66kmil i teraz moje pytania: - z tego co widze kolektor p11 lift za cholere nie podejdzie do 100nx - więc pomysł na kolektor z p10 i tu kolejne pytanie - czy silniczek krokowy i przepustnica podejdą z high-porta do kolektora low-port z p10 czy gdzieś się kryją jeszcze jakies komplikace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Kuba odpisał że mod układu wodnego pewnie chodzi o ogrzewanie kolektora i przedłużanie silniczków krokowych ale nie wiem czy chodziło o 1 czy jest wiecej ,,,bo myślalem że 1szt ... jak jest z rozstawem śrób na kolektorze ssącym z P11.144 i przepustnica od starszą p10 ,,, bo przepustnica od P11 wygląda inaczej i ma wiecej kabelków ...? no chyba że tam coś było do automatu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.