Gość kryndol Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Dziekuje za podpowiedz : tak to wyglada,tylko zastanawiam sie ze czasami primerka zapomina o problemie a jak dzisiaj mialem przyklad ze mialem problem ruszyc bo gasl mi przy wyzszych obrotach. Jakos pojechalem ale wyglagalo tragicznie ,malo gazu a wysoki bieg.Jak mi zgasl za startowalem przez chwile byo ok ,....i tak wciaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur h Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Jesteś pewien że układ paliwowy jest szczelny i nie łapie naprzykład przy filtrze paliwa bąbelków powietrza. Chociaż jest troche dziwne że w tym przedziale obrotów tak się zachowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 to są okolice "załączania" turbiny może tu leży przyczyna - poszukaj na forum było tego trochę http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;highlight=p12 tu masz parę słów nt. wtryskiwaczy http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=52071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kryndol Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam dzisiaj mialem jeszcze wiekszy problem ,uruchomilem silnik na wolnych obrotach pracowal dobrze jak dodamem gazu to mi zgasl i tak ciagle.Ledwo co dojechalem do pracy. Gasl mi w okolicach 1200 czasami ok.1700 o/m.Sprawdzalem polaczemia przewodow i wezy sadze ze wszystko jest dobrze.Co sadzicie o moim przypadku. Dziekuje o jakokolwiek podpowiedz. [ Dodano: Sob 25 Kwi, 2009 08:52 ] Witam wszystkich jest juz dobrze,a byl to zawor EGR i pasaek pompy wtryskow . Pozdrawiam i dziekuje, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.