creativesb Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam. czy ktoś był by tak miły i zrobił zdjęcie w okolicach podobnych do tych na zdjęciu...( http://c.wrzuta.pl/wi7295/d775b608001db852...1155/DSC02062to? ) i czy ktoś mi powie co to jest za bajer na lewym nadkolu od strony akumulatora, bo wychodzi z niego grubsza rurka w połowie metalowa która wchodzi do filtra powietrza z dołu, bo po założeniu nowego filtru powietrza po gazowaniu w miejscu już jest brudny tylko w tym jednym miejscu pod rurką, reszta filtra nówka ( o starym nie wspomnę bo aż porwany...). I co do zdjęcia to może ktoś znający się trochę na gaźnikach lub przerabiający temat, czy dobrze jest podłączone to co w czerwonym kółku ( po poluzowaniu opasek leci benzyna ) , i w zielonym jest wężyk którego nie ma gdzie podłączyć. dodam że jest praktycznie brak wolnych obrotów( bez LPG ), czyściłem gaźnik specjalnym preparatem, i nic, trochę przycina mi się klapka od ssania(czy ona musi być równo w poziomie na zimnym silniku? ) i myślę też jeszcze nad czyszczeniem przepustnicy, ale nie wiem czy trudno się do niej dobrać..? Za wszystkie odpowiedzi dziękuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Siemka. Jutro postaram sie pogrzebac i jakies foto ci podesle wieczorkiem. Z moich obserwacji,wydaje mi sie ze ten przewod w zielonym kolku wydaje mi sie ze powinien byc podlaczony pod obudowe filtra powietrza,ta dolna czesc. Ona ma od dolu takie chyba 3 wejscia na wezyki i to moze byc przyczyna braku wolnych obrotow. Zrobie ci jutro fotki i wrzuce do tematu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Więc ten pozostały wężyk który jest na zielono wychodzi z trójnika który wychodzi z czegoś żółtego z napisem AC i takiego bimetalu pod filtrem powietrza, rozdziela się i wchodzi gdzieś na dole z tyłu za gaźnikiem, ale przed tym jest jeszcze ten właśnie wężyk. bliżej przodu jest już podłączony wężyk widoczny na zdjęciu jako czarny z czerwonym paskiem..i zastanawia mnie ta rurka metalowo-gumowa która wydaje się przerdzewiała bo pod nią na kablach widać to samo co na filtrze czyli spaliny....?..jakbym palec w rurę wydechową włożył ;];] [ Dodano: Sro 08 Kwi, 2009 18:43 ] Wymieniłem rurkę i jest trochę lepiej, reaguje szybciej na pedał gazu, jak odpalam bez rurki to się z niej dymi lekko, i dochodząc do samochodu zauważyłem plamę pod wydechem( http://c.wrzuta.pl/wi5573/d636c2f6001bb7f2...2gaIfx&ft=f ), i po odpaleniu, i pogazowaniu chwilę zgasiłem i idę patrzeć, i po jakiejś może minucie, może pół zaczęło kapać i było w kolorze czarnym(matowym) jakby woda pokryta spalinami, i później wysycha woda i zostaje garstka czarnego pyłu... . Jak podmienię wężyki czerwony z paskiem na ten czarny, i zaślepię ten czerwony to coś cyka pod maską... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Siema,tak jak obiecalem,nie bedzie to latwe,ale w miare mozliwosci postaram sie ci pomoc. Kiedys tez potrzebowalem fotki ukladu paliwowego bo pomylilem przewody i nikt nie pomogl,wiec wiem jak to jest samemu grzebac... Kilka fotek opisalem,moze to ci cos pomoze: Nie wiem jeszcze jak ci pomoc,masz pytania,pisz pomoge jak tylko potrafie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Hmmmm. dziękuje Ci bardzo za fotki na pewno pomogą, ale zauważyłem nieco inną budowę niż u mnie, na przykład nie widzę ustrojstwa które zaznaczone jest u mnie na czerwono...i u mnie na 8 twojej fotce jest trochę inaczej zrobione bo tam dochodzą tylko 2 wężyki, a trzeci pod tym żółtym z AC jest podłączony jakąś cienką rureczką z tym wlotem ogrzanych spalin....ja nie mówię że u mnie jest dobrze, spróbuje może z tym coś zrobić, bo u mnie pod maską dzieją się naprawdę dziwne rzeczy, samochód kupiony w 2005 roku, prawie nikt tam nie zaglądał, a jak już samochód stał się mój to odkryłem dziwne rzeczy, jak pękł komuś jakiś wężyk to zamiast wymienić to w środku jakaś plastikowa rureczka i na zewnątrz taśmą poklejone, jak komuś wypadał wężyk to zamiast na opaskę to drutem powiązane...itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Powiem tak,wczoraj jak wstawialem fotki to bylem juz po 4 z sokiem i dlatego nic nie opisalem Szukalem tego czegos co u ciebie bylo zaznaczone na czerwono i tez nie znalazlem... Hmmm...ciezko zrobic fotke tego co by sie chcialo i jak to sie widzi. Z tym 8 zdjeciem to ja juz nie wiem,ale u mnie chyba one sa polaczone w jeden i wedruja do trojniczka. Z tymi siupami pod maska to u mnie jest to samo,tylko u mnie to do czego sie nie dotkne,to wszystko trzeba wymieniac!!! Szkoda ze mieszkasz tak daleko,mozna by bylo sie zjechac i wspolnie doprowadzic nasze nyski do kultury. Poszukaj w klubie kogos niedaleko siebie z takim silnikiem jak twoj i moze wtedy... A teraz ja mam pytanie:nie wiesz moze czy duzo roboty jest z wyjeciem zbiornika paliwa,bo przewody paliwowe juz ciekna,sito!!! Pozdrawiam,a jesli bedziesz w okolicach warszawy to zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Nie mam pojęcia jak ze zbiornikiem, nie robiłem nigdy tego. powiedz mi jeszcze gdzie dochodzi u Ciebie ta rurka z zaworu ogrzanego powietrza z nad kolektora.. Ps. Piękny widok twoich zegarów w podpisie...;] obrotomierz na 900... ja chyba nie zobaczę prędko takiego widoku:(. i zawsze jak go odpalam i patrze na obrotomierz że nie drgnie przez 5 sekund to już jestem pełen podziwu..;]. A co to za pierścień masz na gaźniku ? I czy jak wymienię tą rurkę metalową co wchodzi pod filtrem na całą gumową to nic nie powinno się stać...? aha, a może to być wina za luźnej linki gazu...? bo jak rozglądam się wokół gaźnika to widzę linkę i jest bardzo luźna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artus1208 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam Ta metalowa rurkę co wchodzi pod filtrem możesz nawet zaślepić bo to jest od EGR czyli podaje spaliny do gaźnika do ponownego przepalenia, co daje ze samochód jest bardziej ekologiczny czyli i bardziej przymulony. Ja osobiście zaślepiłem ten wężyk po przeczytaniu paru postów na forum i powiem że odczułem lepszą prace silnika ciągnie z niższych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Ta metalowa rurkę co wchodzi pod filtrem możesz nawet zaślepić bo to jest od EGR czyli podaje spaliny do gaźnika Nie wprowadzaj chlopaka w bląd bo to jest od AIV,czyli od dodatkowego powietrza i dziala akurat w druga stronę. EGRa masz doprowadzonego do kolektora dolotowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 nie masz wolnych obrotów po wymianie filtra to jedź na regulację. dostaje teraz inną dawkę powietrza. a co do erg to chyba w benzynach nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jak odpalam z rozłączoną rurką pogazuje i zgaszę to z rurki leci lekko dym jakby z rury, filtr w miejscu rurki jest cały w spalinach, zastąpiłem na razie rurką gumową...i jakoś działa..może to ustrojstwo co jest na lewym kielichu się przytkało w środku czy coś i dlatego lecą spaliny nie powietrze..a zaraz pod rurką która wcześnie odpisywałem wchodzi właśnie rurka z kolektora wydechowego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 a co do erg to chyba w benzynach nie było Poczytaj troche forum i dopiero dawaj rady.Ale lepsze. Jak odpalam z rozłączoną rurką pogazuje i zgaszę to z rurki leci lekko dym jakby z rury, filtr w miejscu rurki jest cały w spalinach, zastąpiłem na razie rurką gumową...i jakoś działa..może to ustrojstwo co jest na lewym kielichu się przytkało w środku czy coś i dlatego lecą spaliny nie powietrze..a zaraz pod rurką która wcześnie odpisywałem wchodzi właśnie rurka z kolektora wydechowego.. Odłącz to gówno i wejscie pod filtrem zaślep zeby nie ciagnął nie przefiltrowanego powietrza.To jest tak jak wczesniej pisalem zawór AIV.To tylko względy ekologii,to mocy nie doda a jak fiksuje to sie wywala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artus1208 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Ta metalowa rurkę co wchodzi pod filtrem możesz nawet zaślepić bo to jest od EGR czyli podaje spaliny do gaźnika Nie wprowadzaj chlopaka w bląd bo to jest od AIV,czyli od dodatkowego powietrza i dziala akurat w druga stronę. EGRa masz doprowadzonego do kolektora dolotowego. A tak sorki wielkie mój błąd hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 No chyba trzeba wywalić bo zaczyna mi podlewać gaźnik jakąś wodą, a co sądzicie, może wywalę te całe egr...i trochę koni przybędzie lub chociaż zyska na dynamice....a jak ludzie wstawiają stożki i prowadząc kibelrurą do nadkola zamiast tej czarnej puszki to co robią z tymi wszystkimi wężykami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artus1208 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Niektórzy z tego co czytałem na forum zaślepiają je a inni próbują je podłączać pod kibelrure w jakiś sposób tylko nie wiem jak nie widziałem żadnych zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 No jak już nie wiem co jest z tym samochodem.i jak z nim sobie poradzić..sytuacja się nie zmienia jak odpalam z filtrem i bez filtra, nie mam już na niego sił i pomysłów:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Dzieki za milo slowo co do zegarow,ale drugi raz zrobil bym to troche inaczej,bo troche mi szwankuje juz podswietlenie. U mnie z obrotami tez nie jest za pieknie,bo plywaja. Ten pierscien to od gazu LPG Wiecej ci nie pomoge bo ja jezdze p10-tka ale dwu litrowa,a tym 1.6 to moze zrobilem z 400km,kupilem go za grosze w fatalnym stanie,rozebralem,powymienialem co trzeba bylo i skladam go do kupy,moze juz niedlugo rusze na przejazdzke. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No chyba trzeba wywalić bo zaczyna mi podlewać gaźnik jakąś wodą, a co sądzicie, może wywalę te całe egr...i trochę koni przybędzie lub chociaż zyska na dynamice....a jak ludzie wstawiają stożki i prowadząc kibelrurą do nadkola zamiast tej czarnej puszki to co robią z tymi wszystkimi wężykami... Nie musisz od razu tego wszystkiego wywalać,poprostu pozaślepiaj doloty spalin a wężyki podciśnieniowe póki co możesz zostawić. No jak już nie wiem co jest z tym samochodem.i jak z nim sobie poradzić..sytuacja się nie zmienia jak odpalam z filtrem i bez filtra, nie mam już na niego sił i pomysłów:/ Spokojnie,pomału dasz radę w razie czego i ja porobie foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Może ktoś się wypowie jak zakładał w GA16DS stożek, co z przewodami podciśnienia.. [ Dodano: Nie 12 Kwi, 2009 17:38 ] Panowie, a może to coś z układem zapłonowym, lub zapchany katalizator.., przy otwartej masce jak zaczyna gasnąć, prawie już na 0, to coś strzeli raz jakby jakiś stycznik...albo przekaźnik..no może głośniej niż przekaźnik..ale jak dam gaz to dalej chodzi...i ostatnio prawie nie gasł(falował), obrotomierz praktycznie na 0 silnikiem telepie ze mało nie wyrwie.., i znów się podnosił..ale najczęściej w takich sytuacjach gasł.., ciężko jest rozebrać ten cały aparat... ? jak najłatwiej sprawdzić przewody wysokiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Spokojnie możesz zaślepić EGR, ale Twojego problemu z autem nie rozwiąże. Przyczyną złych wolnych obrotów, bądź ich brak jest u Ciebie prawdopodobnie nieszczelny kolektor dolotowy. Posprawdzaj czy wszystkie wężyki są szczelne, które idą do kolektora dolotowego za przepustnicą. Jesli GA16DS jedzie, nie traci mocy, nie przerywa, tylko nie może utrzymać wolnych obrotów, bądźpali na 2-3 cylindry "przebiera obrotami" - trzeba szukać lewego powietrza w kolektorze dolotowym (za przepustnicą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 No właśnie wydaje mi się ze już wszystkie te wężyki sprawdziłem...może spróbuje skombinować jakiś garaż i trochę po rozbierać bo pod blokiem za dużo nie zrobię.., kurde tyle się grzebie aż wydeptałem trawę przed samochodem i nic nie mogę zrobić..., wczoraj trochę km zrobiłem to obroty falowały między 1000 a 1500...ale ważne że nie gasł.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 I jeszcze jedno - EGR - ulatuje w gaźniku przed przepustnicą o ile pamiętam , nie bezpośrednio do kolektora dolotowego. Są ważne dwie odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej). Jedna ulatuje pod filtr powietrza, druga bezpośrednio do kolektora dolotowego - ta częściej się rozszczelnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.